27 września 2012

Witajcie

To mój pierwszy wpis na blogu, więc na początek wypadałoby się przedstawić. Mam na imię Natalia, jestem studentką przedmiotu niestety/stety nie związanego z kosmetykami :)
Jednak większość wpisów tutaj chcę poświecić właśnie wszelkim produktom pielęgnującym, malującym i ogólnie upiększającym.
O ile kosmetyki może nie są moją główną życiową pasją, bo do tych rzeczy zaliczam muzykę, rysunek i książki, to jednak mają jakieś znaczenie. Mój zakupoholizm kosmetycznym określiłabym jako takie dość kosztowne hobby ;). Mogę też powiedzieć, że kosmetykami kolorowymi interesuje się z naturalnego zamiłowania, bo takie ładne i kolorowe ;) a pielęgnacyjnymi niejako z przymusu, bo do zagłębiania się w składy zmusiła mnie moja wymagająca skóra (jestem alergikiem).
Kolejne wpisy chcę poświęcać rzeczom około urodowym, choć być może wpadnie tez wiadomość o czymś innym, zobaczymy :) Chcę podzielić się z Wami moimi opiniami odnośnie tych bardziej i mniej cudownych produktów do makijażu, oraz pielęgnacji skóry i włosów, a także na bieżąco recenzować różności kosmetyczne.
Serdecznie zapraszam

Pozdrawiam N.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin