25 października 2012

Kto chce?

Witajcie,
Króciutkie obiecane wcześniej rozdanie, w skład którego wchodzą:


  • kolczyki
  • bransoletka
  • próbki


Zgłaszać się można od dziś 25. 10. 2012 do  10. 11.2012
Wyniki 15.11. 2012
Rozdanie odbędzie się jeśli zgłosi się min 15 osób

Warunki uczestnictwa obowiązkowe to:
  • bycie publicznym obserwatorem mojego bloga (żebyście w razie wygranej mogli się o niej dowiedzieć)
  • zgłoszenie chęci udziału pod tym postem
  • Będzie mi miło jeśli umieścicie na swoim blogu jakąś notkę, lub baner o rozdaniu, ale nie jest to obowiązkowe.


Pozdrawiam
N

Krótki regulamin:
1. Organizatorem i fundatorem nagród jestem ja autorka bloga
2.Rozdanie-Konkurs kierowany jest do osób pełnoletnich. W przypadku osób poniżej 18 roku życia wymagam zgody rodzica lub opiekuna prawnego.
3. Rozdanie-konkurs trwa od 25.10.2012 d0 10.11.2012.
4. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
5. Aby wziąć udział w konkursie należy spełnić obowiązkowe podpunkty.
6. Wyniki konkursu opublikuję kilka dni po jego zakończeniu, wysyłam informację do zwycięzcy na podany adres email i czekam 7 dni. Jeśli osoba nie zgłosi się wybieram inną.
7. Wysyłka tylko na terenie Polski.

8. Zwycięzcę wybiorę ja 

47 komentarzy:

  1. Wyrażam chęć !! ; )
    Obserwuję jako : Monika Kulik
    mail: monikul@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. JA Również taką chęć wyrażam :))
    obserwuję jako Łukasz bier
    meil : bierlukasz@gmail.com

    pozdrawiam cieplo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Także wyrażam chcęć ;))
    Obserwuję jako: true love
    mail: olivkaa99@gmail.com

    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wezmę udział:)
    Obserwuję jako: Sweetheart90
    mail: mala5102@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę ja chcę J chcę :))
    obserwuje jako Kinga b.
    Mail nika85@poczta.onet.pl
    baner dodam później:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się.
    Obserwuje jako ROKSI
    roksana.93@wp.pl
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział ;)
    Obserwuję jako: Marta
    mail: zmojegopunktuwidzenia92@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja nie :D troszkę nie mój gust, ale trzymam kciuki za wszystkich chętnych ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyrażam chęć:)
    Obserwuję jako: astoria
    mail- jmichalczuk94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. chęć wyrażam! info o rozdaniu w zakładce na moim blogu: rapapuri.blogspot.com.

    mój mail: rapapuri@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuję jako: agn.ciu17
    mail: agn.ciu17@op.pl
    chętnie wezmę udział :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta bransoletka jest przepiękna *_*
    Oczywiście się zgłaszam :)
    Obserwuję jako Chelsea-Lena
    mail: chelsea@onet.pl

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyny próbujcie-jestem przykładem na to że warto
    Dziękuję za życzonka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję jako: gwiazdeczka60
    e-mail: gwiazdabloguje@interia.pl
    i dodałam banerek na pasek boczny :)http://worldofcolorr.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też chcę, ja też chcę :) tą cudną bransoletkę i przepiękne kolczyki :)
    obserwuję jako: trojanda
    e-mail: trojanda@o2.pl
    Banerek na pasku bocznym mojego bloga :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Madame Tournesol
    mail: madame.tournesol18@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyrażam ogromną chęć :)
    Obserwuje jako: Wanilka
    mail: wanillia@tlen.pl
    baner w pasku bocznym: www.mazidelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się
    Obserwuje jako: Daria :)
    jamie.wolf.89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się:)
    Magdalena B-obs
    lady1307@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako Eveline
    ibinka1987@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam się;)
    obserwuje jako fraglesik
    mail: fraglesik08@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się ! :))

    Obserwuję jako: kotka1412
    mail: juki5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo chętnie się zgłoszę, śliczna biżuteria ;)
    obserwuję jako: Paulina Domoradzka
    mail: paulina.domoradzka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuje jako : http://my-style-on-the-world.blogspot.com/( 1kw
    klemcia2001@gmail.com
    Baner mystyleontheworld.blogspot.com
    blogroll mystyleontheworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Alina
    Zgłaszam bardzo mocno chęć, te kolczyki są obłędne!
    allenee1991@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyrażam chęć udziału :D

    Obserwuję jako: Ktoś tam
    kara263@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się;)
    Obserwuję jako: Bryndzia

    bryndzia89@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się ;) Piękne kolczyki, już wyobrażam je sobie razem z moją kreacją sylwestrową ;) bransoletkę oczywiście też. ;)

    Obserwuję jako : Angela S
    askraburska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam się :)
    obserwuje jako : Wiedźminka
    a_rey@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam się ;)
    obserwuję jako agnieszkazg
    agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Oczywiście biorę udział
    obserwuję jako Marzena
    marzena.wiszniewska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja również się zgłaszam ;)
    Obserwuję jako JoanneDevian
    Mój email: asik27@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  35. biorę udział:)
    obserwuję: Joanna_26
    kabanos_25@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  36. obserwuje jako:Iwona Maziarz lub faustynka1987
    faustynka1987@Gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja chcę, ja chcę! ;)
    obserwuje jako: C@ro0line
    email: skarolinas7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako : Paulliens
    email : paulliensmagon@gmail.com
    Będę zachwycona, jeśli uda mi się wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Biorę udział :)
    Obserwuję jako: eMCe2♥
    e-mail: izaczwalga004@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Biorę udział ;)
    Obserwuję jako: Monique
    e-mail: art.monique@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyrażam chęć ; )
    Obserwuję jako : angelisia018
    mail: angelisiaa018@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. wyrażam chęć wzięcia udziału
    obserwuję jako madzia
    email - madzia3991@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  43. zgłaszam się
    obserwuję jako byjean
    email - byjean94@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. zgłaszam się :)
    obserwuję jako: Kasia
    e-mail: kasiabuczak1605@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. też chcę :)
    obserwacja: kumpel joe
    email: joekumpel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Z wielką chęcią biorę udział:)
    Obserwuje jako Serenitka B
    email: akasha162@interia.eu
    banner w pasku bocznym: http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. zglaszam sie:)
    obserwuje jako montagne
    mail: montagne@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin