26 października 2012

Maść, która jest dobra prawie na wszystko

Witajcie
Dziś mam awarię internetu, więc wpis robię z korzytajac z netu w telefonie mam nadzieję, że jakoś to wyjdzie:)

Chciałam Wam przedstawić pewien kosmetyk, który używany niezgodnie z przeznaczeniem, jest dobry prawie na wszystko. 


Mowa tu o:

Rossmann, Babydream fur Mama, Brustwarzensalbe (Maść do pielęgnacji brodawek sutkowych)

Skład: Lanolin, Helianthus Annuus Seed Oil / Unsaponifiables, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Tocopherol.

 
Cena:
8-9zł

 Opakowanie:

Metalowa tubka




Konsystencja, zapach:

Oleista, tłusta,  takie podtopione masło :), bezzapachowa



 

 Moja opinia

Używam tej maści praktycznie do wszystkiego poza przeznaczeniem producenta :) Bardzo polecam, moim zdaniem przyda się każdemu, zwłaszcza na ten czas przeziębień, mrozów i wiatru. Myślę, że naprawdę warto ją zakupić i wypróbować, jeśli nie podpasuje, można zawsze zużyć np do stóp.


Doskonale sprawdza się:
  • do natłuszczania pięt
  • do porządnego zregenerowania rąk pod rękawiczkę bawełnianą
  • do skórek przy paznokciach
  • do łokci
  • do podrażnionej po katarze przy przeziębieniu czy alergii skóry na nosku
  • do końcówek włosów solo, lub z olejem przed myciem
  • do masek do włosów
  • do nawilżania bardzo suchej skóry w ekstremalnych sytuacjach, np po peelingu kwasowym
  • do ust (można po użyciu zgodnie z przeznaczeniem karmić dziecko, wiec i nam nic nie będzie jeśli dostanie się do ust, w przeciwieństwie do bardzo chemicznych pomadek)
  • do wszelkich podrażnień
  • i pewnie jeszcze wieeele więcej
A wy macie takie wielozadaniowe kosmetki warte polecenia? Chętnie się o nich dowiem.
Pozdrawiam N

20 komentarzy:

  1. jutro zajrzę do rossmana :) zaciekawiłaś mnie.. ja jeszcze nie wpadłam na swoje cudo :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim wielozadaniowym kosmetykiem jest kremik TanderCare z Oriflame:) Dobry na wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo dobrego o nim słyszałam i widziałam go u wielu osób, także faktycznie musi być świetny. Ja jeszcze nie miałam okazji wypróbować :)

      Usuń
  3. Fajnie, że znalazłaś swój mały ideałek, ja często podbieram różne mazidła mojej córce i też jestem nimi zachwycona.
    Dziękuję za paczkę, wczoraj dotarła, zdążyłyśmy przed chrzcinami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie, że zdążyła dotrzeć :)

      Usuń
  4. Nigdy nie widziałam tej maści w Rossmanie :) jak będę następnym razem poszukam dokładniej :) podoba mi się idea wielozadaniowego kosmetyku :) sama chyba takiego nie mam :) no może oprócz kremu bambino :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dokładnie na tej samej zasadzie używam maści z witaminą A. Jest genialna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dużo dobrego o tej maści z witamina a czytałam, będę musiała w końcu wypróbować :)

      Usuń
    2. Maśc z vit. A jest na wazelinie i nie polecam do ust. Daje pozorne uczucie nawilżenia.

      Usuń
    3. Dobrze wiedzieć :), ale np do stóp pewnie by się sprawdziła

      Usuń
  6. nie mam niestety takiej maści cud, ale skoro polecasz to warto nabyć
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam się, że Babydrem jeszcze nie używałam. Dopiero od niedawna stosuję u córci ich kremik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam produkty babydream, a stosuję je sama:)

      Usuń
  8. Ja tak stosuję Alantoinę lub Dermosan na trudne przypadki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam przyjemności z żadną z nich, zapiszę sobie nazwy, żeby w razie czego wiedzieć :)

      Usuń
  9. o fajnie wiedzieć o tej maści:) ja mogę polecić maść z witaminą A, łagodzący Alantan lub krem uniwersalny zwany także miodkiem, czyli coś w stylu wazeliny z Oriflame o różnych zapachach:)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers