20 listopada 2012

Zainspiruj się orientem: Egipt

Witajcie.

Jakiś czas temu dołączyłam do zabawy zainspiruj się orientem. Oczywiście jak to w życiu bywa, myślałam, że będę miała dużo czasu, a jednak okazało się całkiem inaczej. Niemniej postanowiłam zmalować prawie zgodnie z terminem orientalny makijaż, do którego inspiracją był Egipt.
Zdjęcia były robione w kiepskim świetle, jednak ostatecznie podoba mi się ten przyciemniony efekt, bo mam trochę w realu za jasna cerę jak na Egipcjankę ;). Makijaż jest maksymalnie prosty, obiecuję następnym razem się bardziej przyłożyć :)




Projekt zainspiruj się orientem , prowadzony jest  przez Domi  , jesli jeśli
 chcecie o nim więcej poczytać lub się przyłączyć wszystkie informacje znajdziecie TUTAJ  :)

Użyłam:
  • Zieleni z paletki Sleek Glory
  • Czarnej kredki do oczu Avon
  • Linera MaxFactor
  • Podkładu mineralnego Meow
  • Bronzera mojej produkcji ;)
  • Szminki Avon Rasin Vine

Moja główna inspiracja:

 Pozdrawiam N.

34 komentarze:

  1. świetny makijaż ! :) zrobił na mnie ogromne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Fajna inspiracja (plakat filmu)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile znajdę do wszystkich krajów ciekawe plakaty, to postaram sie trzymać tego pomysłu do końca

      Usuń
  3. Kleopatra jak nic! Można poszaleć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można faktycznie poszaleć przy takich orientalnych makijażach :)

      Usuń
  4. Czyżbyś miała na imię Kleophra? Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. makijaż rewelacyjny. pieknie to wyglada!

    OdpowiedzUsuń
  6. W prostocie tkwi urok :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prostu ale jakże piękny makijaż:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. super wyszło! Kleopatra jak się patrzy. 100% Egiptu. takie mocno obrysowane oko jest właśnie bardzo charakterystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie ci to wyszło, identycznie powiedziałabym oryginał twojej inspiracji ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No no pięknie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Normalnie jak Elizabeth :D Nawet usta macie takie same:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oko Kleopatry, ciekawe w czym się kąpiesz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie :) zawsze mi się podobały takie klimaty...

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajnie Ci to wyszlo niby prosty a zarazm bardzo efektowny :) ja postawilam na starozytnego kota w pierwszym tygodniu jesli masz ochote zobaczyc to zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. super!:) a Twoje oko na zbliżeniu wygląda jak oko Penelope Cruz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. idealnie udało Ci się odzwierciedlić ten makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie udało Ci się nawiązac do makijazu Kleopatry :)Super!

    OdpowiedzUsuń
  18. DOmi swietny miala pomysl i widze ze wiekszosc dziewczyn juz cos zmalowala , a ja jeszcze nie mam kiedy..
    Kleopatra jak z obrazka;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo egipsko! No i jak przystało na ten okres sztuki z profilu ;) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajny makijaż :) interpretacja bardzo trafna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie zaczesalas wloski, moglas sie poczuc przez kilka chwil jak kleopatra :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Co do patyczków, rzeczywiście ciekawy pomysł, przynajmniej płyn jest przeźroczysty i nie paraduję w kremowym kleksie na wardze.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pozwoliłam sobie otagować Cię w zabawie Liebster Blog :)

    http://dar-chan.blogspot.com/2012/11/otagowana.html

    Mam nadzieję, że się przyłączysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Taylorka się niech zmywa:) Ty wyglądasz piramidalnie lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Identycznie jak z inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin