9 listopada 2012

Zielono mi- kilka zielonych pigmentów Coastal Scents

Witajcie.
Ostatnio ogromnie podoba mi się zielony kolor, zwłaszcza w makijażu. Niestety, delikatnie mówiąc, ja nie wyglądam w nim najlepiej. Mimo to posiadam kilka odcieni zieleni w swojej kosmetyczce. Chciałabym więc pokazać Wam 3 pigmenty Coastal Scents, które zauroczyły mnie swoją barwą i które zdarza mi się przemycać w małej ilości w swoich codziennych makijażach.

Pigmenty możecie kupić tu http://www.coastalscents.com
Ja oceniam je bardzo dobrze, zarówno pod względem trwałości, spokojnie wytrzymują cały dzień ( a nie używam bazy pod cienie), jak i pod względem naprawdę dużego wyboru kolorów. Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.

No to po lecimy :) (na zdjęciach pigmenty mam nałożone na sucho i bez bazy):

Emerald Isle sklep
Przepiękny odcień nasyconej zieleni ze złotymi drobinkami




Gemtone Emerald sklep
Morski kolor, jednak bardziej z naciskiem na zieleń, złote drobinki



Saga blue
Jasny morski, może nawet lekko turkusowy z niebieskimi i zielonymi drobinkami





A jaki kolor jest ostatnio Waszym ulubionym ? Nosicie go na co dzień w makijażu?

22 komentarze:

  1. U mnie królują brązy i złoto, od lat nie zmieniam upodobań...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi niestety brązy nie pasują, czego żałuję, bo lubię podziwiać makijaże w ciepłej kolorystyce.

      Usuń
  2. http://berypassions.blogspot.ch/2012/11/otagowana-trzykrotnie-d.html zostałas otagowana zapraszam !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorek rzeczywiście imponujący, ale w sumie nie pasujący do niczego.
    Ostatnio u mnie srebro, brązy w różnych odcieniach, tak jesiennie raczej.
    Ostatnio widze, że w ogóle przestałaś do mnie zaglądac....:(

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety u mnie zielony też nie wygląda zbyt atrakcyjnie mimo moich starań. Ostatnio dorwałam taką zieleń ze złotymi refleksami z Inglota i jest trochę lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcień może sporo zmienić, ja jeszcze takiego dla mnie nie znalazłam.

      Usuń
  5. uspokoiłas mnie :)) my słałam, że się pogniewałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do mojego typu urody( włosy ciemny brąz, oczy piwne)"podobno" pasuje zieleń. Podobno, bo jakoś nie przekonuje mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobny typ urody i też jakoś nie wyglądam w zieleni :)

      Usuń
  7. Ja też jak dziewczyny gustuje w brązach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi nie ładnie w zieleni, ale kolor sam w sobie ładny :)


    Obserwuje z miłą chęcią i zapraszam do tego samego :) miło by było zaprzyjaźnić się bloggersko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. such a nice post :)
    love it!!! great blog!
    would be nice to hear sth from u!
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog!!!:*

    Obserwujemy?;)
    Buziaki;D

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers