5 grudnia 2012

Wibo, Express Growth (Lakier do paznokci) nr 49

Hej,
Nie jestem lakieromaniaczką i nie przywiązuje zbyt dużej uwagi do paznokci ( tzn, oczywiście dbam o nie, ale już na wszelkie wzorki i zdobienia nie starczyłoby mi cierpliwości), jednak kilka lakierów posiadam ;). Jednym z moich ulubionych kolorków jest poniższy lakier, niestety o kiepskiej trwałości.


 Wibo, Express Growth (Lakier do paznokci) nr 49


 Poniżej nałożona 1 warstwa na czarny lakier i taki efekt mi się chyba najbardziej podoba.







Obietnice producenta:
  • "lakier z zaawansowaną multiwitaminową formułą
  • bogatsza kolorystyka lakierów
  • wzmacnia i odżywia płytkę paznokcia
 Zawiera aminokwasy soi, wapno, wit. A, E i C. Lakier z zaawansowaną multiwitaminową formułą. Wzmacnia i odżywia płytkę paznokcia. Bazę lakieru stanowi białko jedwabnika, które wzmacnia i uszczelnia płytkę paznokcia. Dzięki regularnej aplikacji zapewnia odpowiednie nawilżenie, paznokcie stają się mocniejsze, bardziej odporne na złamania, łuszczenie i rozwarstwienie. Bogata gama kolorystyczna uwzględniająca najnowsze trendy w modzie." źródło

Cena:
od 3 do 5 zł


3 warstwy lakieru

Moja opinia:
  • potrzebne są dwie-trzy warstwy, lub ewentualnie nałożenie na czarny lakier
  • zmywanie nie za fajne jak to z drobinkowymi lakierami bywa
  • trwałość- kiepska, typowo jednodniowy lakier, na drugi dzień po południu mamy już odpryski
  • niska cena na plus i śliczny posiadany przeze mnie kolor, ciemna, lekko morska zieleń z naprawdę drobniutkimi, złotymi drobinkami.
Podsumowując za 3 zł może być, więcej raczej nie warto wydać.

Pozdrawiam N.

27 komentarzy:

  1. lubie produkty wibo ale kolorow zielonych i takich swiecacych nie lubie ale w polaczeniu z czerwonym moze byc na swiateczny manicure z przymruzeniem oka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu mi się skojarzyły gwiazdy betlejemskie i inne takie świateczne roślinki z czerwonymi koralikami :D

      Usuń
  2. bardzo podobny kolor ma Rimmel i jest naprawdę trwały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajowski, ale nie przepadam za tymi egzemplarzami, które się krótko trzymają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam podobny z essence :) Lubię go :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kilka z Wibo, ale kiepsko z trwałością :P

    OdpowiedzUsuń
  6. No niestety lakiery z Wibo nie grzesza jakoscia. Dobry patent z nalozeniem zieleni na czarny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się kolor
    ja mama aktualnie na paznokciach lakier z wibo i jest trwały.

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiekny kolorek tego lakieru, wspaniale sie mieni:)

    OdpowiedzUsuń
  9. na prawdę aż tak niszczy szkliwo? ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie maluję pazurków, ale kolor mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam taką zieleń z Bell, ale rzadko jej używam. Raz, że takie ciemne lakiery przebarwiają moją płytkę, a dwa, że jestem strasznie leniwa, jeśli chodzi o zmywanie. No ale raz na jakiś czas można... :) I fakt, że więcej niż 3zł nie jest wart.

    OdpowiedzUsuń
  12. kojarzy mi sie ze świętami:)

    OdpowiedzUsuń
  13. A cóż to za piękna barwa, choinka błyszcząca?

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor, szkoda, że tak krótko trzyma. Próbowałaś lakierów z Golden Rose?

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny kolor, taki "choinkowy" - w sam raz na Święta!

    OdpowiedzUsuń
  16. ładnie prezentuje się na Twoich paznokciach,,, chociaż sama bym się nie odważyła:)

    OdpowiedzUsuń
  17. choinkowy kolor, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubie kosmetyki kolorowe z takimi dopalaczami jak np. witaminy- robiace cos dla urody :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię te lakiery z serii Express Growth, sama mam 2 jasne :)
    Bardzo fajny efekt na paznokciach :)

    +obserwuję i zapraszam:
    caths-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Sliczny :) Lubię te lakier.

    OdpowiedzUsuń
  21. kupiłam dwa lakiery z tej serii na promocji w rossmanie, faktycznie ... szału to one swoją trwałością nie robią ...

    OdpowiedzUsuń
  22. niestety trwałość je dyskwalifikuje:( ale kolor piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ładny ten kolorek.. szkoda,że trzeba nakładać kilka warstw i nie jest trwały :/

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo nietrwały:( kupilam złoty 446 inie jestem zadowolona.. uwydatnia nierównosci, szybko sie sciera i nie schnie za szybko... do robienia wzorków owszem moze byc ale jako 1 skrzypce odpada;/

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers