6 sierpnia 2013

Dostawa prochów ;)

Hej :)
Wczoraj odebrałam moją paczuszkę z zamówieniem proszków z kolorówki, od których coraz bardziej jestem uzależniona :D


 Zamówiłam:
- Color Blend Yellow, probka ~5 ml - Cena: 5.95 zl, będzie do zabarwienia korektora, a wielkosć próbeczki starczy aż nad to
- Krzemionka, 30 g - Cena: 33.58 zł mój ukochany puder matujący :)
- Mirystynian magnezu, probka ~5 ml  do umieszania korektora
 - Dwutlenek tytanu, 30 g - do podkładu i korektora
- Stearynian magnezu, probka ~5 ml j.w.
 - UV Protection Base, 10 g - Cena: 14.58 zł, od dawna już chciałam ją wypróbować
- Zestaw - podklad mineralny do cery normalnej 12 g, uzupelnienie, Cena: 26.60 zl, zobaczę czy się polubimy
 - Sericite Mica, 10 g - Cena: 12.25 zl, przyda się do mieszanek :)
Gratis mam próbeczkę miki Lustrous White & Silver Oxide- piękny kolor, niestety nie nadaje się do oczu, ale na policzkach też pięknie wygląda, oraz Burgund, zawsze chciała wypróbować taki czerwonawy kolor na moich powiekach.

Dziś nawet już u mieszałam podkład z dodatkiem bazy UV, dałam maxymalne stężenie 50% i na skórze zachowuje się na pierwsze użycie całkiem przyjemnie :)

A co u Was z nowości ostatnio?

Pozdrawiam N.


25 komentarzy:

  1. u mnie nic komsetycznego :P Z tym nie wiedziałabym co zrobić :P

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na skutki mieszania! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. używałam krzemionki i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o matko :D ja bym nie wiedziała co do czego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. hehehe dobre :) ja mam korunt - też wygląda jak ..proch;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już chyba z trzeci tydzień buszuję na kolorowce i nic w końcu nie zamówiłam :P a chciałam ukręcić sobie podkład mineralny.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna dostawa, nie przewoź tylko tego nigdzie przez granicę :) U mnie np. ciekawy konkurs kosmetyczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezłe zakupy :) Ja ostatnio mało co z kosmetyków kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko, kompletnie nie wiedziałabym co z tym zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. hahaha uważaj, bo Cie zamkną za tytuł posta :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba bym się w tym wszystkim pogubiła, nie chyba, a zdecydowanie...
    Tytuł posta bije wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurcze, nie wiedziałabym jak tego użyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ze mnie żaden alchemik i nie wiedziałabym co z tym zrobić:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie półprodukty to chyba nie dla mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. hihi fajne te Twoje prochy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezły zbiorek :) Przypomniała mi o mojej zajawce na Coastal Scents, TKB Trading i Conservatorie :)Był czas, że lubiłam mieszanie, lecz przeszło mi z czasem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja często mieszam, bo zazwyczaj takie mieszanki wychodzą taniej niż gotowe proszki i lubię się bawić, to prawie jak w piaskownicy :D

      Usuń
  17. Hahahaha, czy u CIebie w rodzinie nie pytają co to za stuff?:D
    Przecież to wygląda jak faktycznie dostawa prochów przez dilera :D

    OdpowiedzUsuń
  18. napisz coś więcej o tej krzemionce! proszę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tytuł posta rozłożył mnie na łopatki! :D hahah :D

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers