18 marca 2014

Zakupy

Hej.

Od razu przepraszam za bardzo kiepskie zdjęcia. Dziś u mnie jest tak ciemno, że nie byłam w stanie zrobić lepszych, a chciałam przygotować je od razu, zanim kosmetyki się rozejdą po szafkach, bo część dołączy do zapasów, a część do używania od razu. Wszystkie zakupy są internetowe, chyba powoli zaczynam woleć tę formę od tradycyjnej.

Większa część to nabytki z BingoSpa, skorzystałam z ostatniej promocji z okazji Dnia Kobiet. Prawie wszystkie produkty są już przeze mnie znane: serum do mycia włosów-miałam mniejszą pojemność i do połowy opakowania było fajnie, ale w miarę zwyczajnie, ale po sporym czasie używania moje włosy zaczęły po nim pięknie błyszczeć, dlatego skusiłam się na wielką butle (tak na marginesie taka litrowa butla kojarzy mi się z płynem do płukania, aż się dziwnie czuję, że będę nim myła włosy). Poza tym zamówiłam dwie maści chłodzące do nóg- zapas na lato:) Dwa żele po prysznic- migdałowy znam i pachnie pięknie, drugi to dla mnie nowość, oraz maskę, którą ledwie udało mi się skończyć, a już kupiłam drugą na zapas, ale na razie nie będę jej otwierała, tylko sięgnę po coś innego z moich zapasów.

Z Kolorówki uzupełniłam kilka braków do kręcenia podkładu:
Na koniec jeszcze 2 oleje- słonecznikowy znam, z orzechów laskowych to dla mnie nowość, mam nadzieję, że się sprawdzi, oraz kwas hialuronowy- nie daje u mnie efektu wow, ale kupiłam na wypadek jakby olej z orzechów okazał się za ciężki do nakładania solo.
Znacie/lubicie jakiś kosmetyk z moich ostatnich zakupów?

29 komentarzy:

  1. super rzeczy, lubię kosmetyki z Bingo, miłych testów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dużo dobroci, jestem ciekawa niektórych produktów więc czekam na opinie ;) miłych testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam maskę do włosów BingoSpa czerwoną z kreatyną (jeżeli się nie mylę). Świetne zakupy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę nie tylko mnie "poniosło" z Bingo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba jako jedyna nie miałam jeszcze nic z tej firmy :D. O oleju z orzechów laskowych jeszcze nie słyszałam. Rzeczywiście ta butla wygląda troszkę przerażająco. Jestem ciekawa na ile Ci starczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie mialAm nic z bingospa :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawi mnie ta maska - kuracja z BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja także wole zakupy internetowe :) lepszy asortyment i mniej zachodu :)
    bardzo fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też skorzystałam z promocji i kupiłam tę same żele pod prysznic ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja sie oparłam pokusie Bingo, ale jak patrzę na te cudowności to żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzy mi się maska do włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne zakupy :) Ja z Bingo jeszcze nic nie miałam. Jeśli chodzi o oleje, to ja planuję kupić też z orzechów, ale nie laskowych tylko włoskich. Jak na razie nie mogę nigdzie go dostać ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że nie wiedziałam o tej promocji w BingoSpa.
    Sama od dłuższego czasu planuję zrobić u nich zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie miałam okazji jeszcze poznać żadnego z zakupionych przez Ciebie produktów.

    OdpowiedzUsuń
  15. z promocji Bingo spa tez skorzystałam - moje zakupki juz od tygodnia u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne nowości, będzie co recenzować i czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale się obkupiłaś w Bingo! Niestety nie wiedziałam o tej promocji :-(

    OdpowiedzUsuń
  18. A wiesz ja też chyba ostatnio częściej robię zakupy przez internet, a to dlatego, że jak idę do drogerii to wszędzie to samo, w każdej jednej prawie te same kosmetyki, a w internecie jest mnóstwo cudowności :)
    Wyjątkiem może jest Hebe tam można znaleźć coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Duże zakupy :) ja jeszcze nie stosowałam kosmetyków bingospa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam Bingo Spa, ale na Kolorówkę i półprodukty też się "czaję".

    OdpowiedzUsuń
  21. nic nie znam z tego co masz. a co do formy zakupów, to ja już od dawna wolę internetowe zakupy ;) mam pewność, że jakaś wiejska baba nie zmacała przede mną produktu i mam dostawę do domku. same plusy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie ostatnio tylko nowy batiste

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile dobroci ! :D
    Ciekawi mnie bardzo ten podkład własnoręcznie stworzony ;-))

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers