21 marca 2014

Zmiany na blogu i FB

Hej:)

Na wiosnę trochę posprzątałam na blogu i jest teraz tu bardziej minimalistycznie. Mam nadzieję, że się Wam podoba.
W związku z problemem z dodawaniem do obserwatorów postanowiłam założyć fb dla bloga. Dla Was: będzie mi bardzo miło jeśli polubicie i dla siebie samej: będę mogła obserwować tak inne blogi, a niekoniecznie chciałam to robić z prywatnego profilu. Możecie zostawiać pod tym postem linki do waszych stron, z przyjemnością zajrzę:)

https://www.facebook.com/truskawkowakawa

35 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemne zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa odsłona :)
    Nie wiedziałam, że jest jakiś problem z dodawaniem do obserwatorów tzn. sama nie odnotowałam takich problemów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak od dłuższego czasu występują problemy z dodawaniem nowych blogów i logowaniem, ale to chyba trochę od przeglądarki zależy, bo w Mozilli nie mogę nic zrobić, a w Chrome czasem działa.

      Usuń
  3. Ja już mam dosyć tych problemów z obserwowaniem blogów...ciekawe kiedy rozwiążą ten problem...
    swoją drogą polubiłam Twoją stronę, też jakiś sposób, żeby nie ominąć żadnego posta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam już tego dość, najpierw myślałam, że to chwilowe, ale ten stan to już chyba na tygodnie można liczyć:(

      Usuń
  4. Ładnie tu u Ciebie. :) A może jakiś kolor na wiosnę? Wiem, że ja sie nie powinnam o to upominać bo u mnie szarości i muszę nad tym popracować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jakoś nie po drodze mi do kolorów;)

      Usuń
  5. Podoba mi się, prosto i przejrzyście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba:)

      Usuń
  6. Jak tu ładnie :) Minimalistycznie. Bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest teraz dużo lepiej, wiosenne zmiany ;-) Oj tam, ostatnio spory problem jest z obserwatorami

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba :) Ja goszczę u siebie grafika w chwili obecnej i czekam na nagłówek :3.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi dwa dni już nie działa ta cholerna funkcja dodawania i mam nerwa :/
    Zapraszam do siebie https://www.facebook.com/Miszmasz.Paczajki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super:) I oczywiście lubię to!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A myślałam,że tylko mi nie działa ta funkcja i jak głupia zmieniałam komputer na laptopa, laptopa na telefon i dalej nic:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama czasami się zastanawiam czy założyć stronę na fb dla bloga .
    Na pewno polubię twoją na fb : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo pozytywne zmiany - lubie Twojego bloga bardzo

    OdpowiedzUsuń
  14. Polubione na Facebooku!
    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Polubiłam :) A na blogu bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. podobają mi się zmiany:)
    jeśli masz ochotę to zajrzyj na mojego facebooka https://www.facebook.com/pages/Zakr%C4%99cony-%C5%9Awiat-Marty/533237096714946

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie się podoba ta zmiana, wcześniejszy szablon w kolorach czerwono-różowych powodował jakiś chaos, chociaż nieodłącznie kojarzył mi się z Twoim blogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nad fejsikiem cały czas się zastanawiam, ale jakoś nie mogę podjąć tej decyzji ;)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers