24 kwietnia 2014

Eveline, Art Scenic, Korektor w płynie 2 w 1 kryjąco - rozświetlający

Hej

Do dzisiejszej recenzji zainspirowała mnie promocja w Rossmannie;), na której kupiłam już kolejne opakowanie  korektora Eveline na zapas. Jest to aktualnie mój ulubiony kosmetyk, który używam pod oczy. Zastąpił mi mój ukochany i wycofany (pseudo) mineralny korektor Maybelline Pure Cover Mineral.


Poręczne opakowanie z pacynką opakowane jest jeszcze w kartonik.



Zazwyczaj nakładam go tak, że najpierw aplikuje na dłoń, a potem z dłoni zbieram i wklepuje pacem. Próbowałam używać i dołączonej pacynki i pędzla, ale pod oczy u mnie praktycznie przy wszystkich korektorach jednak najlepiej sprawdzają się palce.

Po nałożeniu korektor sprawia wrażenie bardzo lekkiego i nie wysusza skóry, powiedziałabym, że nawet lekko ją nawilża.

Mam odcień 04 i dla mnie jedną z największych zalet tego kosmetyku jest naprawdę jaśniutki kolor, jak na tak tani, drogeryjny produkt. Jest to dość ciepły, lekko żółtawy, bardzo jasny beżyk, który nie ciemnieje i nie zmienia koloru przez cały dzień. Doskonale pasuje do mojej jasnej skóry i ładnie rozjaśnia obszar pod oczami.

Kryje raczej średnio, ale za to wygląda bardzo naturalnie.

Nie jest to taki typowy rozświetlający i błyszczący kosmetyk, korektor nie ma świecących drobinek ale ładnie odbija światło. Nie podkreśla zmarszczek mimicznych, dopiero pod koniec dnia lekko zbiera się w załamaniach, ale chyba każdy kosmetyk tak robi.

Produkt kosztuje bez promocji 12,99zł, co po obniżce daje już zupełnie śmiesznie niską cenę. Nie wiem tylko jak z dostępnością, bo u mnie na 4 Rossmanny w których bywam szafa Eveline jest tylko w jednym.

Dzisiejszy post powinien pojawić sie kilka dni wcześniej, ale mam nadzieję, że jeśli kogoś skusiła moja recenzja to zdąży dokonać zakupu. Korektor, zwłaszcza po obniżce, jest naprawdę wart wypróbowania. U mnie spisuje się lepiej niz nawet sporo droższe od niego kosmetyki tego typu (np Bourjois 51 po kilku godzinach na mojej skórze staje się czystą pomarańczą).

Efekt:
przed
po
Znacie ten korektor?

44 komentarze:

  1. faktycznie korektor bardzo fajnie się prezentuje i warto się zastanowić nad jego zakupem, a już dużo dobrego o nim słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie wydaje sie byc ciekawy :) Pierwszy raz o nim slycze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się efekt ;)
    tez podobnie aplikuję korektory ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale mam w planach jego zakup ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mam nadzieję, że będziesz z niego zadowolona tak jak ja:)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt jest bardzo delikatny ale fajny.
    Obecnie mam korektor ale jak mi się skończy to kupię ten i bez promocji :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go już jakiś czas temu i naprawdę byłam zadowolona :) Teraz mam korektor L`oreala ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat wczoraj go kupiłam za całe 6,50 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz z niego zadowolona tak jak ja:)

      Usuń
  9. Mam korektor Eveline 8w1 i jest ciemniejszy od tego, o którym napisałaś, ale jestem zadowolona z niego. W Rossmannowskiej promocji zakupiłam Loreal True Match nr 1 i wg mnie jest odrobinę za jasny. Poza tym Ok. Może jeszcze zakupię ten korektor, o którym piszesz, bo za 6,5 się opłaca. Chociaż ostatnio mam kolektorowego bzika i obecnie uzywam 4 korektorów pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go i zawiodłam się na nim :-( Wchodzi mi w każdą zmarszczkę i okropnie wysusza mimo, że nakładam pod niego ekstremalnie nawilżający krem pod oczy :-( Dobrze, że u ciebie sobie radzi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, u mnie się sprawuje zupełnie odwrotnie, najczęściej nakładam pod niego odrobinkę oleju z pestek śliwki. Szkoda, że u Ciebie nie dał rady:(

      Usuń
  11. kupię go gdy wykończę mój set z wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy o nim nie slyszalam, ale nie korzystam z korektorów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że nie musisz korzystać z korektorów, u mnie pod oczami musi być:(

      Usuń
  13. Mam coś podobnego z KOBO, choć tam chyba są drobinki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się na niego skusilam na promocji ale jeszcze go nie uzywałam. bo czeka na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz z niego zadowolona tak jak ja:)

      Usuń
  15. Efekt jest bardzo naturalny, podoba mi się tylko nie wiem czy moje wory sine by dał radę ukryć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze więcej cieniutkich warstw by coś dało, ogólnie krycie jednak ma średnie.

      Usuń
  16. Bardzo dobrze kryje i chyba nawet ten kolor był by dla mnie, szkoda tylko że u mnie w Rossmanie nie ma Eveline. Jak będę miała dostęp do innych to promocja już się skończy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety u mnie też nie we wszystkich jest szafa Eveline, a szkoda, bo marka miewa perełki.

      Usuń
  17. moich dołów i tak nic w 100% nie przykryje, więc już dałam sobie spokój z poszukiwaniem nie wiadomo jakiego krycia, co by i tak pewnie zamiast maskować je podkreślało, wolę już te lżejsze produkty, dlatego myślę, że w przyszłości mogę się na niego skusić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zauważyłam, że u mnie te lżejsze produkty prezentują się lepiej, bo w cięższych faktycznie nie mam cieni zupełnie, ale za to zazwyczaj mam więcej zmarszczek pod okiem niż moja babcia;)

      Usuń
  18. mam go :) słabo krył niedoskonałości ale doskonale maskował moje worki pod oczami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na niedoskonałości faktycznie może być za słaby:(

      Usuń
  19. wprawdzie korektorów nie używam, ale efekt widzę całkiem zgrabny daje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Może i ja odwiedzę Rossmanna i kupie jakiś fajny korektor ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. zgadzam się, że wygląda naturalnie :) ja używam korektora z FM :)

    OdpowiedzUsuń
  22. po twoich zdjeciach widac,ze kryje.ja juz kupilam korektor mayybellina:) obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba sobie kupię. Ja byłam w Rossmanie i spędziłam tam mnóstwo czasu, a kupiłam tylko puder. Chciałam jakiś podkład, ale nie mogłam się zdecydować, bo zupełnie nie znam się na kosmetykach. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie kryje! Muszę sobie kupić ten korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie niestety sie nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  26. również go używam i świetnie się u mnie sprawdza <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Faktycznie są efekty,a mi przydałby się nowy korektor-ciekawe,czy zdążę go kupić?Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam inny ale jak się skończy to kupię ten. Lubię kremy z Eveline i inne produkty to i korektor też się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam, ale widzę, ze efekt fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie się skuszę na jakiś najjaśniejszy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam tego korektora, a na zdjęciu wygląda ładnie :) Fajnie, że nie ciemnieje, bo to jest naprawdę irytujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Moja koleżanka z pracy sobie go kupiła - daje bardzo fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  33. nie używam korektora pod oczy, wystarcza mi odrobina podkładu

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam ten korektor, jest lekki i dobrze kryje. Pozdrawiam, P. :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers