27 maja 2014

Moje ulubione oleje część 3: Olej z nasion herbaty


Olej z nasion herbaty to jeden z najlżejszych olei jakie stosowałam, nie jest tak leciutki jak olej z nasion czarnej maliny, ale niewiele mu brakuje. Tym bardziej, że malinowy okazał się dla mnie troszkę zbyt lekki. Stosuje go solo, bo i tak wchłania się błyskawicznie. Z tego powodu jest to też jeden z moich ulubionych olei do ciała, tym bardziej, że jest przystępny cenowo. Na Zrób sSobie Krem 30 ml kosztuje 7,90zł , które to używane na zmianę z balsamami wystarcza mi na miesiąc stosowania na całe ciało.


Jest prawie bezbarwny i bezzapachowy. Ma ponoć działanie przeciw starzeniowe (jest źródłem kwasów omega 3, 6 i 9, witaminy E oraz polifenoli), dam znać za kilka lat czy podziałało;)
Na razie mogę stwierdzić, że na pewno skóra, zarówno na ciele jak i na twarzy, jest nawilżona i wygląda promiennie. Olej nadaje się na dzień, można szybko (jak na olej) się po nim ubrać i da się na niego nałożyć makijaż. Praktycznie nie zostawia tłustego filmu, można też chwilę po nałożeniu odcisnąć resztę w chusteczkę i skóra jest prawie matowa. Często nawet nakładam na niego krem i dopiero na to make up- wszystko ładnie się trzyma.

Oczywiście nie zatyka porów i nie przyspiesza błyszczenia skóry.

Gdyby nie moje ciągoty do nowości, to pewnie bym używała go (na zmianę z olejem z avocado) i nie sięgała po nic innego, bo w całkowicie spełnia moje potrzeby.

Miałyście ten olej? Lubicie oleje w pielęgnacji twarzy i ciała?

Przypominam o trwającym u mnie rozdaniu klik

42 komentarze:

  1. Obecnie do twarzy nie używam olejków.

    OdpowiedzUsuń
  2. A takiego olejku to jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bym z chęcią poużywała olejku za takie pieniądze to grzech nie kupić i nie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, do tego nawet jak nie podejdzie to można najwyżej do stóp zużyć:)

      Usuń
  4. A czy olej nie zapycha porów na twarzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już indywidualna sprawa, ale ja ogólnie mam dużą skłonność do tego i ten olej mi żadnej krzywdy nie robi:)

      Usuń
  5. :) ja lubię olej z bawełny. Tego nie testowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie testowałam z bawełny:)

      Usuń
  6. Nigdy nie słyszałam o takim oleju. Chętnie kiedyś wypróbuję :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam olejków do pielęgnacji twarzy ze względu na swoją mieszaną cerę ;)
    Ale do ciała bym go chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre olejki nadają się też do mieszanej cery, a nawet do tłustej:)

      Usuń
  8. Bardzo ciekawy produkt, jeszcze nigdy go nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny, który zapisuję do listy zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że też się u Ciebie sprawdzi:)

      Usuń
  10. Takiego olejku jeszcze nie miałam, dlatego tym bardziej brzmi kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam tego jeszcze, zaciekawiłaś mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo go polecam, zwłaszcza, że można go używać praktycznie do wszystkiego:)

      Usuń
  12. Ja ostatnio się przełamałam i olej ze słodkich migdałów który wygrałam nałożyłam nie tylko pod oczy ale i na całą twarz właśnie, nie było tak strasznie, w sumie zajęłam się blogowaniem i zapomniałam, że go mam na twarzy, potem byłam pod wrażeniem, że w sumie całkiem nieźle się wchłonął, a w niektórych miejscach całkowicie :) Będę czasem to powtarzać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, jak będziesz miała dłuższą chwile np przy jakimś filmie, nałożyć grubsza warstwę i przez chwilę wykonać delikatny masaż twarzy, bardzo to odprężające, jeszcze lepiej olej się wchłania i skóra robi się wtedy taaaka mięciutka:)

      Usuń
  13. Nie widziałam jeszcze takiego olejku;) Muszę w końcu zmobilizować się do pielęgnowania twarzy olejami

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mialam tego olejku, ale wyglada ciekawie :) Uwielbiam oleje w pielegnacji twarzy, ciala i oczywiscie wlosow ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również olejki sprawdzają się do pielęgnacji wszystkiego:)

      Usuń
  15. Nie stosowałam, ale chyba wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To, że nie zostawia filmu na skórze to chyba jego najlepszy plus :) Muszę zapisać go sobie na swoją listę życzeń:) Dzięki !

    Zapraszam do siebie.
    www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. NIe wiedziałam że i z herbaty jest olej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz się spotkałam z takim olejem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie słyszałam o takim oleju. Ciekawe jak sprawdził by się u mnie - zaczęłam walkę ze starością :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz widzę... :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz czytam o takim oleju :) Mojej skórze przyda się dobre nawilżenie, chętnie bym wypróbowała. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. o tym oleju nie słyszeliśmy w ogóle..
    Stosujemy arganowy i bardzo cenimy!

    OdpowiedzUsuń
  23. chetnie sie na niego skusze :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja po raz pierwsyz widze ten olej ! :P

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers