24 maja 2014

Małe rozdanie

Chcę Was dziś zaprosić na małe rozdanie, które dla Was przygotowałam :)


Zasada obowiązkowa jest tylko jedna (no może dwie;)):
Być publicznym obserwatorem mojego bloga. ( 1 los)
oraz podać swój adres email

Osoby chcące zwiększyć swoje szanse mogą jeszcze:

1. Polubić mój funpage na FB (klik) Zapraszam :) ( 1 los)
2. Dodać baner konkursowy na pasku bocznym swojego bloga ( 1 los)
3. Dodać info o rozdaniu w najnowszej notce na blogu ( 1 los)
4. Udostępnić baner konkursowy na FB ( klik) ( 5 losów)


 Regulamin:
Zwycięzca rozdania zostanie wyłoniony drogą losowania :)
Wszystkie nagrody są oczywiście nowe
Wysyłka tylko na terenie Polski
Zgłaszać się można pod tym postem od 24.05.2014-25.06.2014, wyniki postaram się podać najpóźniej w ciągu 5 dni od zakończenia.


Wzór zgłoszenia do skopiowania i wypełnienia:
 Obowiązkowe:
1. Obserwuję blog  jako: (nick)
2.  Mój adres e-mail:
 Nieobowiązkowe:
3. Lubię funpage na FB jako :  NIE/TAK imię i pierwsza litera nazwiska, lub nick
4. Dodałam baner na pasku bocznym :  TAK/ NIE  (link do bloga)
5. Dodałam info w najnowszej notce na blogu: TAK/NIE ( link do notki)
6. Udostępniłam baner na FB: TAK/ NIE ( link)

Czekam na Wasze zgłoszenia:)

29 komentarzy:

  1. Obserwuję jako : Nevada Blues
    E-mail : nevada.blues9@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Obserwuję blog jako: Kamila Konarska
    2. Mój adres e-mail: tesprawy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obowiązkowe:
    1. Obserwuję blog jako: byCarol
    2. Mój adres e-mail: bizarre.case@onet.eu
    Nieobowiązkowe:
    3. Lubię funpage na FB jako : Tak Bizarre Case
    4. Dodałam baner na pasku bocznym : Nie
    5. Dodałam info w najnowszej notce na blogu: Nie
    6. Udostępniłam baner na FB: TAK
    https://www.facebook.com/pages/Bizarre-Case/257725244408918

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Obserwuję blog jako: deedee_1
    2. Mój adres e-mail: marti8991@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako : Marta
    E-mail : zmojegopunktuwidzenia92@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Obserwuję blog jako: InfallibleLifestyle
    2. Mój adres e-mail: infalliblelifestyle@gmail,com
    3. Lubię funpage na FB jako : Tak Infalliblelifestyle

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako Iwonellka
    mail: i.smolinska2102@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuje jako Kinga b.
    mail
    mama.laurki.testuje@vp.pl
    lubie jako kinga b

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję blog jako:Hyung
    Mój adres e-mail:szwy.ka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję blog jako: Serenitka B
    2. Mój adres e-mail: akasha162@interia.eu
    3. Lubię funpage na FB jako: TAK Monika B
    4. Dodałam baner na pasku bocznym: TAK http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    5. Dodałam info w najnowszej notce na blogu: NIE
    6. Udostępniłam baner na FB: TAK https://www.facebook.com/monika.bochman/posts/759945387378868

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem posiadaczką tego podkładu, więc nie będę odbierała szansy innym :) Powodzenia dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Obserwuję blog jako: Jolanta K.
    2. Mój adres e-mail: jolciaa13035@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję blog jako: Primes
    Mój adres e-mail: primesbox@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. lubięi obserwuję jako żaneta serocka
    cytruska87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako : Angelika
    e-mail : angelika89r@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Obserwuję blog jako: Nely
    2. Mój adres e-mail: olunia1881@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Obserwuję blog jako: wiolkaa93
    2. Mój adres e-mail: mojczyk@wp.pl

    3. Lubię funpage na FB jako : TAK Magda N
    4. Dodałam baner na pasku bocznym : TAK http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/
    5. Dodałam info w najnowszej notce na blogu: NIE
    6. Udostępniłam baner na FB: TAK https://www.facebook.com/magda.niewiadome/posts/617106245052428

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Obserwuję blog jako: Mrs.Rose
    2. Mój adres e-mail: mrs.rose@onet.pl
    3. Lubię funpage na FB jako : Mrs.Rose

    OdpowiedzUsuń
  20. Obowiązkowe:
    1. Obserwuję blog jako: Science Woman
    2. Mój adres e-mail: hbanasiak@gmail.com
    Nieobowiązkowe:
    3. Lubię funpage na FB jako : Hania B
    4. Dodałam baner na pasku bocznym : TAK http://makeupibreakup.blogspot.com/
    5. Dodałam info w najnowszej notce na blogu: nie
    6. Udostępniłam baner na FB: TAK
    https://www.facebook.com/hania.banasiak/posts/10201062888374615

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: Justyna Pezdek
    E-mail: magda38912190@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Obowiązkowe:
    1. Obserwuję blog jako: Felicity Gold
    2. Mój adres e-mail: emilia1367@wp.pl
    Nieobowiązkowe:
    3. Lubię funpage na FB jako : Fit & Happy & Pretty
    4. Dodałam baner na pasku bocznym : TAK http://szalonakosmetykoholiczka.blogspot.com/
    5. Dodałam info w najnowszej notce na blogu: NIE
    6. Udostępniłam baner na FB: TAK https://www.facebook.com/fit.happy.pretty/posts/805188972825285

    OdpowiedzUsuń
  23. Obowiązkowe:
    1. Obserwuję blog jako: Kasia Noga
    2. Mój adres e-mail: kasianoga457@o2.pl
    Nieobowiązkowe:
    3. Lubię funpage na FB jako : tak Kasia Noga
    4. Dodałam baner na pasku bocznym : TAKhttp://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com/
    5. Dodałam info w najnowszej notce na blogu: NIE
    6. Udostępniłam baner na FB: nie

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. Obserwuję blog jako: ernestyna44
    2. Mój adres e-mail:ernestyna44@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Obserwuję blog jako: nika88
    2. Mój adres e-mail: one-more-dress@wp.pl
    3. Lubię na FB jako: Monika bloguje

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako Marti :-*
    najwyzszeobcasy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Obowiązkowe:
    1. Obserwuję blog jako: Adrianna Karpowicz
    2. Mój adres e-mail: adriannakarpowicz@gmail.com
    Nieobowiązkowe:
    3. Lubię funpage na FB jako : pazurkiumyszy.blogspot.com
    4. Dodałam baner na pasku bocznym : NIE
    5. Dodałam info w najnowszej notce na blogu: NIE
    6. Udostępniłam baner na FB:NIE

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers