19 czerwca 2014

Maybelline Color Sensational pomadki 550 i 380

Ogólnie lubię pomadki Maybelline. Aktualnie mam dwa kolory 550- Cherry Candy- jaskrawa czerwień i 380 sweet Bordeaux- bordo.



Pomadki mają, jak dla mnie, dość tandetne opakowania, kanciaste z różową skuwką błyszcząca się tęczowo. Na szczęście opakowanie jest mocne, nic się nie ściera, nie pęka, ani nie otwiera samo w kosmetyczce.


Chociaż ja i tak wolałabym srebrna skuwkę, bo już bez niej pomadki prezentują się lepiej:


Szminka pachnie bardzo ładni: owocowymi cukierkami:) Daje bardzo błyszczący efekt, przypomina mi błyszczyk. Ma też niestety jego minusy, wprawdzie się nie klei, ale łatwo rozmazuje i nie jest zbyt trwała.


A tak prezentują się poszczególne kolory:

550
380

A tak prezentują się na mnie. Wydaje mi się, że lepiej wyglądam w czerwieni 550, a Wy jak myślicie?


Znacie te pomadki?

50 komentarzy:

  1. oba kolory bardzo mi się podobają, wydaje mi się, że nie 550 a 380 to Twój odcień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O popatrz, a mi wszyscy w domu mówią mi, że w tej 380 wyglądam 10 lat starzej:) Co człowiek to inna opinia:)

      Usuń
    2. Dla mnie 550 bardziej Ci pasuje :) Kolor jest bardziej dziewczęcy

      Usuń
  2. Kolorki nie w moim typie ale Tobie bardzo pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, lubię czasem po takie mocniejsze pomadki sięgnąć:)

      Usuń
  3. ślicznie wyglądasz w obu kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny efekt, zwłaszcza ta pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  5. W obydwu szminkach wyglądasz ślicznie, ale ta 550 rzeczywiście jest strzałem w 10 ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. obie mi się bardzo podobają, ale bardziej mimo wszystko 380 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie jednak bardziej podoba się 550 :). Dla mnie Twoja rodzinka ma rację. Może nie 10 lat, ale 5 na pewno :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze ich nie miałam :) na Twoich ustach podobają mi się obie ale chyba z przewagą tej ze zdjęcia po lewej stronie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znalam tych pomadek, faktycznie wydaje mi sie, ze lepiej wygladasz w w czerwieni 550 :) Co tam pomadki, jaka Ty masz fantastyczna urode Kochana - slicznotka z Ciebie :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;* Jednak nie ma to jak czerwień;)

      Usuń
  10. Nigdy nie miałam żadnej pomadki z Maybelline. Opakowanie rzeczywiście trochę tandetne, ale kolory wyglądają bardzo intensywnie, lubię takie. Zdecydowanie oba odcienie bardzo Ci pasują! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No te opakowania są raczej mało kuszące;)

      Usuń
  11. Mnie bardziej podoba się nr 550, ale w obydwu odcieniach ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne kolorki!z Maybelline żadnej nie posiadam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się, że opakowanie mogłoby być całe srebrne i lepiej by to wyglądało. Obydwa kolory są bardzo ładne, ale chyba rzeczywiście w 550 troszkę lepiej wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kolory, bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie ładne. A wygląd też zależy od tego jaki makijaż oczu i policzków do tego dołączysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne są :)
    chociaż według mnie też lepiej Ci w 550, ale i tak w obu wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wydaje mi się, że na każdym zdjęciu jest trochę inne światło, więc ciężko ocenić.

    OdpowiedzUsuń
  18. ale Ty śliczna jesteś! w sumie oba mi się podobają:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jedna i druga ładnie się prezentuje. Ta z lewej jednak jakby bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. obydwie? obie ? nie wiem która wersja jest poprawna, moze obydwie lub obie;D mniejsza z tym ładne wyglądasz w takich szminkach:)
    Ps. obserwuję i zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło jeśli też zaobserwujesz:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mam pojęcia jak jest poprawnie:D
      Zaraz do ciebie zajrzę:)

      Usuń
  21. Oba kolorki są świetne ;-) uwielbiam tą serię Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dla mnie kolory są zdecydowanie za mocne, wolę subtelniejszy, bardziej naturalny efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu podoba się coś innego:) Ja lubię czasem po taki mocniejszy kolor sięgnąć, ale bardziej delikatnych pomadek też mam kilka:)

      Usuń
  23. moim zdaniem slicznie Ci w kolorze 550. podkresla Twoja delikatna urode:) swoja drogą polecam szminki z rimmela,cena nie jest az tak wygurowana,a swietnie sie trzymaja i maja swietne kolory !

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nigdy nie miałam szminek z Maybelline. Jak dla mnie w obu wyglądasz fajnie, ale ta 380 bardziej na wieczór.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak dla mnie kolory zbyt mocne, ale Tobie super pasują :) Chyba 550 minimalnie lepiej

    OdpowiedzUsuń
  26. W obydwu wyglądasz pięknie, aczkolwiek mnie bardziej podoba się nr 550. Masz piękny, bardzo kobiecy kształt ust.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dla mnie ta pierwsza lepsza, choć za mocna jak dla mnie ;)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla mnie ta pierwsza lepsza, choć za mocna jak dla mnie ;)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie moje kolorki, ale Tobie bardzo pasują

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers