26 czerwca 2014

Szampon przeciwłupieżowy z kofeiną i błotem z Morza Martwego BingoSpa

W szamponie, który dziś chcę Wam przedstawić skusiła mnie przede wszystkim obecność kofeiny, która wzmacnia włosy. Moje włosy lubią mgiełki z liposomami z kofeiną i kawowe płukanki, stwierdziłam więc, że taki szampon też powinien im służyć.

Z łupieżem miewam problem praktycznie tylko przy podrażnieniu wywołanym niepasującym szamponem czy maską nakładana na skalp. Szampony przeciwłupieżowe z reguły nie maja ze mną ciężkiego zadania i problem mija po kilku użyciach. Niestety większość szamponów przeciwłupieżowych wyraźnie wysusza włosy. Jeśli chcecie dowiedzieć się, czy szampon BingoSpa działa podobnie to zapraszam do przeczytania recenzji:)


Obietnice producenta
"Aktywne składniki
  • TRIKENOL - synergiczny, naturalny kompleks składników roślinnych wzbogaconych kwasem salicylowym:
    • koncentrat manuka (Leptospermum scoparium) - działanie antybakteryjne, przeciwgrzybiczne, przeciwtrądzikowe i przeciwzapalne,
    • ekstrakt z wierzby (Salix alba) - właściwosci nawilżające, keratolityczne (czyli normalizuje złuszczanie warstwy rogowej) i detoksykacyjne. Działa ściągająco, przeciwbólowo, przeciwzapalnie i antybakteryjnie,
    • kwas salicylowy - działanie keratolityczne, skuteczny na dolegliwości związane ze złuszczaniem skóry, takie jak łupież, łojotok, rybia łuska, łuszczyca czy trądzik. Ponadto kwas salicylowy posiada również właściwości grzybobójcze, stosowany w leczeniu infekcji wywołanych dermatofitami.
  • Błoto z Morza Martwego - wysokozmineralizowany osad pochodzenia roślinnego z dna Morza Martwego. Zawiera unikalny kompleks składników mineralnych: potas, wapń, magnez, sód, żelazo, bromki, dwuwęglany, siarczany, chlorki, fluor, jod i inne oraz kaolin. Posiada doskonałe właściwości absorbowania nadmiaru tłuszczu i regulowania łojotoku skóry.
  • Kofeina - działa udrożniająco i stymuluje krążenie, wzmacnia cebulki włosów." źródło
Cena 12 zł za 500ml tutaj

Moja opinia:

Opakowanie pomimo rozmiaru, zawiera aż 500 ml, jest całkiem poręczne. Korek pozwala zarówno otwierać na klik jak i odkręcać kosmetyk.


Szampon jest biały i dość gęsty. Pachnie świeżo-miętowo. Nie jest to moja ulubiona nuta zapachowa w kosmetykach, ale źle też nie jest.


Mocno się pieni i jest bardzo wydajny.
Nie podrażnia skóry głowy i radzi sobie z łupieżem wywołanym podrażnieniem po innych produktach.
Szampon na szczęście jest delikatny dla włosów, nie plącze ich i nie przesusza. Dobrze zmywa oleje i maski. Włosy są dobrze doczyszczone, przez to dłużej utrzymują świeżość.  Ma liczne dodatki dbające o skórę głowy i łagodzi swędzenie wywołane podrażaniem.



Skład:



Znacie ten szampon?

25 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnego szamponu od bingo, a tylko balsam jakiś do mycia, ale był kiepski.

    OdpowiedzUsuń
  2. na szczescie nie mam problemów z łupieżem

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że mają szampon przeciwłupieżowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Heej, a mogłabyś zamiścić zdjęcie składu ?:) bo powiem szczerze, że szampon mnei zaintrygował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zamieściłam, trochę kiepskie, ale mniej więcej widać, ogólnie jeśli ktoś nie unika SLS to nie jest źle:)

      Usuń
  5. Jeszcze nie miałam żadnego szamponu z Bingo Spa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nastepnym razem podczas zakupów w ich sklepie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na szczęście nie mam problemów z łupieżem. Chociaż to jedno mnie ominęło.

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglada imponujaco ciekawe czy dziala czasem mam problemy z łupeizem czasem nie wi ciezko mi dobrac dobry szampon

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli zwyklaczek, w dużej pojemności i przystępnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam ;) niepotrzebne mi produkty przeciwłupieżowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy go nie miałam ale chętnie bym wypróbowała. Co prawda łupieżu nie mam ale moja skóra głowy ostatnio dziwnie się zachowuje :(.

    OdpowiedzUsuń
  12. właśnie się zastanawiałam czy czegoś tam nie zamówić

    OdpowiedzUsuń
  13. Na szczescie nie mam lupiezu, ale dobrze wiedziec o tego typu produktach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie używam szamponów przeciwłupieżowych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja skóra głowy lubi kwas salicylowy, może nieźle by się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja z bingo spa nic nie miałam do włosów;)

    OdpowiedzUsuń
  17. O, coś dla mnie jako, że znowu zaczęłam się z łupieżem borykać a do tego mam bon do BingoSPA.

    OdpowiedzUsuń
  18. O tej wersji nie słyszałam.Zainteresował mnie:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja cały czas szukam swojego idealnego szamponu (muszę sprawdzić, czy to nie jest BingoSpa:)) , bo też od czasu do czasu borykam się z łupieżem.

    OdpowiedzUsuń
  20. też używam szamponu tylko wtedy kiedy jakaś maska czy też inny szampon mnie podrażni
    ten po przeczytaniu recenzji mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miętowa woń to jedne z moich ulubionych zapachów :) Jeśli działa, to warto zastosować jeśli ma się taki problem ;)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers