24 września 2014

Żółtek od Bell na pożegnanie lata

Żółty kolor na paznokciach kojarzy mi się typowo letnio. Chociaż jesienią w naturze też dominuje żółty kolor w spadających liściach, to jednak taki lakier bardziej pasuje mi do cieplejszych pór roku:)

Bell Air Flow nr 58 to taki pastelowy odcień słonecznej żółci.




Niestety lakier nakłada się dość problematycznie. Pomimo 3 warstw wciąż widziałam lekkie smugi. Po 4 miałam wrażenie, że mam mega grubą warstwę lakieru na paznokciach i przypomniały mi sie czasy wczesnej podstawówki, gdy na lekcjach malowałyśmy sobie paznokcie korektorem:D.
Z trwałością jest przeciętnie, bez wspomagaczy wytrzymuje 2-3 dni. Ogólnie lubię lakiery Bell, ale ten jakością dość wyraźnie odstaje od innych lakierów tej marki, które posiadam.


53 komentarze:

  1. Takiego kolorku jeszcze nie mam w swoich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor bardzo ładny, słoneczny:) Co do lakierów Bell, to mam z tej serii która przedstawlas różowy kolor i tez nie jestem do końca zadowolona z pokrycia

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor jest bardzo ładny, ale nie miałabym cierpliwości do malowania. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo stonowany,ale jasne kolory, ktore zle kryja to juz nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  5. mam jeden zółty lakier ale nigdy to nie próbowałam na wszystkie pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny lakier choć za żółtym kolorem nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  7. Żółty to raczej nie mój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam żółtego lakieru ale co tam też by mi do gustu przypadł.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że to już na pożegnanie lata ;) kolor jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żółte lakiery są strasznie problematyczne, rzadko który ładnie kryje i dobrze się nakłada :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny kolor, niestety już na pożegnanie :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjemny letni kolorek :) Szkoda, że trwałość średnia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam z tej serii prześliczną miętę i bardzo ją lubię. Za żółtymi odcieniami na paznokciach nie przepadam, zwłaszcza u siebie, u kogoś nawet mi się podobają. Bardzo ładny, słoneczny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny kolorek. Oj szkoda, że lato się już skoczyło!

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam całą serie Air Flow ! właśnie mam ''na sobie'' lawendowy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mi się podoba ten żółtek :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ładny, choć na swoich paznokciach czuje się źle z takim kolorem

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że kiepsko kryje...

    OdpowiedzUsuń
  20. Uroczy odcień, do żółtków mam słabość w okresie wiosennym :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny odcień żółtego :) Taki i ja bym chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale śliczny muszę koniecznie nabyć bo jeszcze nie mam żółtego w swojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Idealny na jesień, słońce na paznokciach gdy za oknem szaro. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio pozbyłam się żółtych lakierów, ale od Bell żadnego nie miałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam czerwień z tej linii i jest fajniutka, a żółtek może się tak sprawuje trochę gorzej bo z jaśniejszymi kolorami często tak bywa :)
    O matko przypomniałaś mi czasy korektora na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ladny kolor, ale 4 warstwy to faktycznie troche za duzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie miałam żółtego lakieru, a ten wygląda bardzo fajnie :).

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny kolorek, ostatnio chodzi za mną właśnie taka rozbielona żółć:)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładny, ostatnio przekonałam się do takich odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej.
    Przypadkowo usunął mi się Twój komentarz na moim blogu - piszę byś nie myślała, że został celowo usunięty czy coś, mam nadzieję, że nie jesteś na mnie zła.

    Co do Twojej notki - niewiele mogę rzec, bo lakiery do paznokci kompletnie mnie nie zajmują :).

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi się podoba, mam podobny odcień z Flormara :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ogólnie lubię lakiery Bell.

    OdpowiedzUsuń
  33. kolor bardzo ładny, nawet moja siostra go ma, ale faktycznie trudny w obsłudze : c

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawy żółtek:) nie chce żegnać lata..

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię lakiery Bell. Z tej serii posiadam 2 i jestem z nich bardzo zadowolona. Jedyne do czeg mogę się przyczepić- trochę wodniste , potrzeba 2 lub 3 warstwy.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny kolorek, szkoda, że średnio wygląda i trzyma się na paznokciach. Ale na zdjęciach jest super!

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie lubię takiego kolorku u siebie na paznokciach. Jakoś mi nie leży. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wolę bardziej nasycone żółte kolory, ale ten jest całkiem w porządku ;)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers