13 marca 2015

Paletka cieni NYC- cienie na co dzień w niskiej cenie

Dziś mam dla Was recenzje całkiem fajniej i bardzo taniej paletki neutralnych odcieni świetnych do dziennego makijażu.


To paletka NYC, którą można kupić na Allegro i w sklepach internetowych za około 5 zł. Ja mam wersję Union Square 818A, która zawiera 4 cienie w brązowej kolorystyce. Są też dostępna inne wersje, na pewno niebieska, fioletowa, szara, ale chyba jest jeszcze kilka:)



Paletka wygląda całkiem porządnie, jak dotąd nie udało mi się jej połamać, a zazwyczaj łatwo mi to idzie ;)

Teoretycznie w opakowaniu mamy 4 odcienie, ale pierwszy i ostatni kolor na oku wygląda praktycznie tak samo. Jak na niską cenę jednak nie ma co narzekać, bo to są wciąż 3 całkiem fajne kolory.

Pigmentacja jest dobra. Poza beżem, który bardziej zostawia błyszcząca poświatę niż kolor, cienie są porządnie na-pigmentowane. Bardzo fajnie się z nimi pracuje. Nie mają tendencji do osypywania się. W ciągu dnia nie blakną i nie rolują się w załamaniach powieki.

Moim ulubionym kolorem z tej paletki jest drugi odcień, czyli ciemny i chłodny brąz, ma on trochę drobinek, ale przy nakładaniu pędzlem je gubi i jest praktycznie matowy. Bardzo ładnie prezentuje się na powiecie i można nim podkreślić brwi. Żałuję, że nie jest w większym kwadraciku, bo pewnie najszybciej mi się skończy.




 
Paletka świetnie nada się też na wyjazdy, bo można wykonać cały makijaż oka i nie będzie szkoda, jeśli ją połamiemy czy zgubimy.

Nie wiem, czy warto ją samą zamawiać, ale na pewno można się skusić i przy okazji innych zamówień dorzucić ją do koszyka :)

92 komentarze:

  1. Takie kolory jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi brązy nie podchodzą ale mówisz, ze sa inne wersje...Za taka cenę, taki efekt- rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne kolory, lubię takie odcienie, a cena jest na prawdę niska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne kolorki, ale wolę maty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie kolory na powiekach :) A cena naprawdę bardzo niska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie idealne kolory na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie kolory ma ciekawe i rzeczywiście można nią wykonać cały makijaż oka. Nie wiem, czy już mówiłam, ale właśnie brązami maluję się najczęściej, to taka moja opcja na bezpieczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie kolorki mają takie na co dzień.. :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorystyka w moim stylu, jednak wolę matwe wykończenie;) Swoją drogą zaskakująco tania ta paletka;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Njalepsze kolory ;) moje ulubione.

    OdpowiedzUsuń
  11. podobają mi się te kolorki, są takie codzienne i w zasadzie pasujące niemal każdemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie trochę zbyt błyszczące, na co dzień raczej wybieram maty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja akurat cieni nie używam, więc to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie kolory. Zdecydowanie "moja" paletka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Paletka bardzo moja, maluję się głównie w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja także posiadam tę paletkę, sprawdza się super, cena rewelacyjna ;-)
    Pozdrawiam, http://sisters-review.blogspot.com/ ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna paleta, kolory super! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorki fajne i cena też super, więc pewnie kupię ją kiedyś na wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna paletka, ale akurat nie moja kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobra alternatywa na co dzien:) ja mam jakas tania paletke do oczow i od czasu do czasu uzywam ja, jakosc nie jest powalajaca ale nie narzekam bo malo sie maluje cieniami :]

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta paletka jest zaskakująco tania ;) Mnie ostatnio kusi biała czekolada z MUR ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne kolorki ma ta paletka. samej bym jej na pewno nie kupiła, ale faktycznie jak będę coś zamawiać i będzie to pewnie przy okazji się skuszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo kusząca cena i kolorki w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  24. ładne dzienniczki, a brązy bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. mam 2 pojedyncze cienie nyc city mono. uwielbiam je. jeden kolor jest bardzo podobny do tego pierwszego z Twojej palety.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedyś zastanawiałam się nad zakupem tej paletki, ale myślałam, ze to strata pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne kolory - wszystkie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolory same w sumie są faktycznie ładne, ale jeśli o mnie chodzi za dużo w nich poświaty.

    OdpowiedzUsuń
  29. Niee przepadam za błyszczącymi, ale kolory całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. 5 złotych? Naprawdę? :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wow za taką cene to serio warto ;) kolory uniwersalne bo i dzienny jak i wieczorowy z tego da się wyczarować;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja wolę maty, ale te ładnie się prezentują :) nigdy nie miałam styczności z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Serio 5zł? :D Chętnie bym ją przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  34. Brązy to moje kolorki :) Planuję teraz zakup matowych cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialne kolorki ! Świetna cena :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Brązowe cienie stanowią połowę zawartości mojej kosmetyczki.

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolorki ładne, ale do moich oczu raczej nie pasują :( A szkoda, bo są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny kolory, jak dla mnie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  39. piekne kolory
    wspólna obserwacja ? http://paperlifex33.blogspot.com/ zacznij i daj znać ! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. kolorki w sam raz dla mnie :) lubię takie zestawy, muszę się rozejrzeć za taką paletką :)



    p.s. to co? wspólna obserwacja??? daj znać ;))))) hihihihi....

    OdpowiedzUsuń
  41. kolory fajne tylko za bardzo błyszczące :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Za ta cene faktycznie warto dorzucic do koszyka ;) Ten ciemny braz rowniez i mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Coś dla mnie.. fantastyczne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  44. Mi też się ten drugi cień najbardziej rzucił w oczy. Jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  45. Czegoś takiego właśnie szukam, dobrej pigmentacji i niskiej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne, uniwersalne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  47. paletka rzeczywiście nie jest droga i kusząca :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://marcysiaak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajne, subtelne odcienie :) Nie pogardziłabym taką paletką :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  49. Idealny zestaw - przynajmniej dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ciekawy produkt i super recenzja!:) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  51. ładna paletka, kolory takie jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo lubię takie kolory, pasują do każdej stylizacji, sytuacji :)
    oczywiście przypadkiem tu trafiłam, ale od razu dodaję!

    Pozdrawiam,
    Najpiękniejszabiżuteriakobiety.blogspot.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie wiem czemu, ale nie przekonuje mnie ona, chociaż kolory na ręce wydają się o wiele ciekawsze niż w paletce :)

    OdpowiedzUsuń
  54. ten chłodny brąz naprawdę świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Uwielbiam takie kolory cieni do powiek! Cena bardzo niska.. :)

    OdpowiedzUsuń
  56. dla mnie to torszkę błyszczące, ale inne dziewczyny pewnie zachwycone :)
    www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. kolorki nawet fajne i cena śmieszna :-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Z chęcią zobaczyłabym makijaż z ich udziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Odcienie są super,w moim guście;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Faktycznie ładne kolorki, idealne do makijażu na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ładne kolorki :)
    Pozdrawiam
    http://kosmetyczny-kuferek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Fajne kolory i podoba mi się ten perłowy połysk

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Kolory tej paletki są takie 'moje' :) Lubię takie neutralne barwy :)
    Dołączam, strudelka

    OdpowiedzUsuń
  64. Chyba się skuszę!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  65. strasznie się świeci, ale kolory ładne i za 5 zł naprawdę się opłaca!

    OdpowiedzUsuń
  66. Mam nadzieję, że jest super ! ♥ Na pewno spróbuję :))
    http://alices--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Fajna paletka, kolory takie do wykorzystania ;) no i oczywiście cena bardzo niska ;) ale faktycznie zamawiać rzecz za 5 zł, to bez sensu, na pewno przy najbliższych zakupach się na nią skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Mam inne paletki tej firmy i jestem mefa zadowolona. Świetne są te cienie, a jak na tak niską cenę to już w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Mam dwie paletki z Nyc i jestem z nich zadowolona. Jedną mam taką mniejszą, podobną do Twojej i kolory w niej po prostu uwielbiam! Cienie dobrze się utrzymują i ładnie wyglądają na powiekach.

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers