19 czerwca 2015

Współpraca ze sklepem Dresslink

 Dresslink: Cheap Clothes Online



Hej Kochane

Kilka dni temu otrzymałam propozycje współpracy od sklepu Dresslink. Po przejrzeniu ich oferty, poczułam się skuszona do zamówienia czegoś i wybrałam dla siebie 3 sukienki, jak tylko do mnie dotrą, oczywiście pokażę je Wam na blogu. To jest moje pierwsze zamówienie ubraniowe z takich zagranicznych sklepów i mam nadzieję, że trafię z rozmiarem. Oferta sklepu jest ogólnie bardzo szeroka. Znajdziemy tam nie tylko ubrania, ale także dodatki, takie jak szale, biżuteria i torebki, są nawet kosmetyki i akcesoria do makijażu. Ogólnie oferta jest tak ogromna, że jak wczoraj wybierałam coś dla siebie, to zajęło mi to tyle czasu, że potem gdy zamykałam oczy, to widziałam kolorowe bluzki i sukienki :D



Dresslink chwali się, że oferuje najtańsze ubrania i porównując z innymi tego typu sklepami ceny są faktycznie niższe. Cena wysyłki jest uzależniona od wagi towaru i na stronie każdego przedmiotu możemy ją sprawdzić, bez wkładania rzeczy do wirtualnego koszyka.

Jako, że uwielbiam sukienki, to głównie je Wam pokażę :)



Te sukienki są w różnych kolorach, ale na tej beżowej najbardziej widać wzór koronek i fason







Na koniec zdradzę Wam jedną z rzeczy, które ja zamówiłam. Sukienka ogromnie mi się podoba na zdjęciu i mam nadzieję, że na żywo będzie się równie ładnie prezentowała.



Znacie sklep Dresslink?  Wpadło Wam coś w oko?

72 komentarze:

  1. Śliczna jest ta pierwsza sukienka!! :)))

    pieknekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wybrałaś piękne rzeczy, uwielbiam koronkę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham koronkę, jest piękna i bardzo kobieca :)

      Usuń
  3. do mnie właśnie przyszło zamówienie z ich strony. wpis na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To idę zajrzeć, co sobie wybrałaś :)

      Usuń
  4. Poklikałam :) Lubię ich ofertę, mają ciekawe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*
      To prawda, mają świetną ofertę :)

      Usuń
  5. cudne sukienki, szczególnie ta beżowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tym sklepie :) Jestem ciekawa w takim razie jakiej jakości ubrania dotrą do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem bardzo ciekawa jakości, bo na zdjęciach ubrania są przepiękne :)

      Usuń
  7. Pięknaaa ta czarna z koronką <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skromna, ale ma w sobie to coś :)

      Usuń
  8. Sklep ma bardzo fajny asortyment ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne rzeczy wybrałaś :) Ja nie przyjęłam propozycji od nich, wystarczy mi shein i romwe :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne sukienki, gratuluję współpracy

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współpracy, przepiękne rzeczy i ceny rzeczywiście niewysokie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny są przystępne, jestem ciekawa jak z jakością :)

      Usuń
  12. strasznie podoba mi się sklep Dresslink i mam w planach coś zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka którą zamówiłaś wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podoba, tylko jestem ciekawa jak będzie z długością, ale w sumie nawet jako tunika powinna ładnie wyglądać :)

      Usuń
  14. Przyznam, że w ogóle nie kuszą mnie te wszystkie chińskie sklepy, ale mam nadzieję, że będziesz zadowolona z zamówienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dałam się skusić, jestem ciekawa jak z jakością, bo ceny są niskie :)

      Usuń
  15. sukienka którą zamówiłaś wygląda ślicznie i oby była taka na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne rzeczy :)

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta biała sukienka ma tak śliczną górę, ze chcę taką bluzkę mieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie taka bluzka byłaby prześliczna :)

      Usuń
  18. Ta pierwsza sukieneczka jest prześliczna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienki mają śliczne no i mają chyba najniższe ceny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jak porównywałam z innymi sklepami tego typu, to wydaje mi się, że ceny mają najniższe :)

      Usuń
  20. Piękne rzeczy, zwłaszcza te koronkowe, bo kocham koronkę jako dodatek. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też kocham koronkę, jest cudowna :)

      Usuń
  21. Śliczna jest ta pierwsza sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta pierwsza biała sukienka jest przecudowna :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna jest ta sukienka, którą wybrałaś :) Mam nadzieję, że na żywo będzie jeszcze ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie znam tego sklepu. Każda rzecz która pokazałaś mi się podoba :) szczególnie te koronkowe bluzeczki i koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi zawsze coś tam wpada w oko ile razy nie oglądam to zawsze znajdę coś ciekawego :) Jakoś brakuje mi przekonania do zakupów tam, takiej ostatniej decyzji :P. Z tych co pokazałaś to 90% mi się podoba :D Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tego sklepu ale ostatnia sukienka mnie urzekła, śliczna jest;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta granatowa sukienka świetna. Podobną kupiłam w Lidlu jakiś czas temu za 39,99 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Lidlu można trafić fajne ubrania, czasem przeglądam ich gazetki, ale do sklepu mam bardzo nie po drodze.

      Usuń
  28. Fajny sobie zestaw fundnęłaś - sukienka urocza :) Koroneczki to ja sobie dłubie ale koszula niczego sobie ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne te sukienki. W moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta pierwsza biała sukienka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Heh, gdyby się tak kobiety ubierały. Ciuchy wyglądają na codzienno-eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Dwie pierwsze sukienki sa śliczne! Chetnie bym sie na taka skusiła, ale w innym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie dla siebie też bym wybrała pewnie jakieś ciemniejsze kolorki, ale tak wizualnie, to te jasne są najbardziej urocze :)

      Usuń
  33. dwie pierwsze sukienki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow przepiekna biala sukienka !!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Czekam w takim razie na dodatkowe zdjęcia jak tylko do Ciebie dotrą :)

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczne ubrania :) ale najpiękniejsza ta pierwsza sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne ciuszki:) ja zawsze wybieram cos z koronkami:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwsza sukienka najpiękniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  39. Mają na prawdę interesujący asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne ubrania ;)


    Zapraszam na rozdanie! Do wygrania azjatycki peeling ;))

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers