6 lipca 2015

Mix zdjęciowy

Dzień dobry:)

Od wczorajszego południa zmagam się z restartem akwarium. Wszystko było dobrze, ale chcialam zmienić żwirek na czarny i przestałam już ogarniać rośliny, bo rosną zdecydowanie za szybko. To mój drugi raz z akwarium na bazie ziemi ogrodowej i uwielbiam ten typ podłoża. Kiedyś mimo różnych cudów ze sklepów miałam marne badylki, a od kilku lat, wprawdzie wciąż mam mało wymagające rośliny, ale przynajmniej jest zielono.

Teraz już w końcu wszystko się udało ukończyć, zalać wodą, wkrótce wrócą do niego starzy mieszkańcy, a ja tymczasem mam chwilę na luźniejszy wpis ze zdjęciami.




1. Też Wam się chce tak strasznie spać jak widzicie śpiącego kota? Jeszcze opanowała półkę nad komputem i jak tu robić cokolwiek nie ziewając co chwilę.
2. Moje piękne róże, tu pierwsza, ale teraz są już cztery na krzaku.


3. Sesja zdjęciowa olejku Alterra. Chyba w komentarzach o moich planach zakupowych na rossmannową promocję, któraś z Was mi o nim pisała. Przypominało mi się o tym komentarzu w sklepie, dlatego kupiłam i nie żałuję. Jest świetny.
4. Mały bukiecik, te kwiatki są niepozorne, ale przeurocze.
5. Dzienniak naoczny :D
6. Paczuszka do testów od Norel, wkrótce będą recenzje.


7. Uwielbiam je :D
8. Lakier Yves Rocher z gazety. Bardzo fajnie się go nakłada, bo wystarcza jedna warstwa.
9. Moja ostatnio używana wcierka do włosów, na razie jestem na nie, ale zobaczymy jak będzie dalej
10. Jasna sukienka, rzadkość u mnie, bo jestem fanka czerni. Tym razem ze wzgledu na pogodę wybrałam coś jasnego, ale nie ze wzgledu na temperaturę, tu uważam, że jest mi tak samo ciepło jak w czerni, oczywiście jeśli mowa o bardziej skąpych ubraniach. Jednak słońce było ogromne, więc nałożyłam mój kochany, ale bielący filtr Iwostin na całe ciało i w ciemniejszych rzeczach byłabym cała w białe smugi..


11. Kwiatki
12. Paczuszka do testów z Blogmedia
13. Jakieś zioła? Nie mam pojęcia co to, ale wyglądało pięknie, niestety za dwa dni, jak chcialam zrobic lepsze zdjęcia, to już przekwitło.
14. Trochę przyrody :) 

Poza tym chyba nadchodzi koniec świata, bo nawet ja założyłam konto na Instagramie, jeśli macie ochotę mnie obserwować to zapraszam klik.   
Zostawcie mi też tu w komentarzach koniecznie Wasze nicki, żebym mogła Was odnaleźć :) 

Tak poza tym to mam niebywałe szczęście, bo doszła moja sukienka z Romwe o ta  i oczywiście zrobiło się deszczowo i przyjdzie mi fotografować letnia kieckę w deszczu :D 

Pozdrawiam serdecznie :)

57 komentarzy:

  1. Ten olejek z Alterry mnie zacielawil:) wlasnie ostatnio widzialam ten lakier w gazecie ale z racji tego, ze mam juz taki kolor z innej firmy nie kupilam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia, ten lakier ma prześliczny kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatuszki jakie ładne. <3 A te rureczki śmieszne! Smaczne? :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia:) ładnie pomalowane oczko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śpiący kot motywuje tylko do spania, wiem coś o tym :D Obserwuję na instagramie jako cumulonimbus93 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna róża!:)) Ja nie mam ręki do kwiatów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kokosowe chrupki z Alaska nam smakują najbardziej :D Zresztą u nas nawet była ich recenzja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Was je najpierw widziałam, w sumie dlatego kupiłam :D

      Usuń
  8. Piękny kolor róży :) Ja za to rzadko kiedy ubieram się na czarno i uwielbiam sukienki z pięknymi motywami ptaków, ważek czy kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam ciemne kolory, ale kwiatowe wzory też bardzo lubię :)

      Usuń
  9. Ja już nie pamiętam kiedy ostatnio miałam na sobie jakąś sukienkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo często noszę, są wygodne, zakładam sukienkę i nie muszę myśleć, czy coś do siebie pasuje :D

      Usuń
  10. Ale ładnie i sympatycznie u Ciebie! Masz uroczego kota, piękne róże i pozostałe kwiaty. I paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na zdjęcie akwarium!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już wszystko będzie na swoim miejscu, to pewnie się pojawi ;)

      Usuń
  12. świetne zdjęcia :)
    kolorek paznokci rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, ale kicio słodko śpi ;) Moje kocięta to przez te upały śpią na okrągło.
    Miło się oglądało Twój mix zdjęciowy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Po fotce kotka nie mogłam się już skupić ;) Kocham wszystkie mruczki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekny kolor tego lakieru :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja róże hoduje na parapecie;] I tez mam jeden kwiat a na drugim jest już pączek :]

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia, a kot wymiata taki Słodziak.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. O wow, ładny ten lakier z YR :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obstawiam, że na zdjęciu 13. jest facelia :) I ja chętnie wskoczyłam w sukienki, choć u mnie mają raczej ciemniejsze kolory - w jaśniejszych oślepiałabym ludzi na ulicy swoją bladością, kontrast nie robi aż takiego wrażenia :D
    na instagramie zaobserwowałam jako psychokicia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super mix :) bardzo ładny lakier masz na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny mix :) jak ja lubię takie posty! Ostatnio kuszą mnie olejki do twarzy, ale jeszcze się nie przekonałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przypomniałaś mi moje akwaria i przygody z nimi, ah założyłbym znowyu ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna relacja! Bardzo podoba mi się Twój lakier do paznokci i róża ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tak mam jak obserwuję swoją Sunię - jak miarowo oddycha przez sen od razu mnie bierze:) Super, że jesteś na insta :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz bardzo ładne paznokcie :) i fajne kolorki na nich!

    OdpowiedzUsuń
  26. Norel ma bardzo fajne kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię takie mixy, a Instagram już zaobserwowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny mix Kochana, piankę Norel`a uwielbiam, zostało mi jeszcze trocha ;) Ciesze się, że już jesteś na insta, ale o tym już wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pokaż nam kiedyś swoje akwarium! :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne zdjęcia i kicia <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny mix :) przez Twojego kiciusia rzeczywiście zachciało mi się spać :) mimo, że dopiero co wstałam :D

    OdpowiedzUsuń
  32. ten lakier z yr ma idealnie taki kolor jakiego szukam :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładne zdjęcia :) Szczególnie śpiącego kota :)

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczne oko! :) możesz napisać jakich cieni użyłaś? Będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zdjęcia kochana, a lakier do paznokci iście letni :) Ja katuje teraz miętę od Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajna relacja tdjeciowa. Kicia slodko spi :) Nastepnym razem dolacz zdjecie akwarium ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. W jakiej gazecie byl lakier YR? Piekny ma kokor!!

    Kota super!!!
    A przy obecnej pogodzie ja chodze jak neptyk, bo nie mogę spać, stanowczo za gorąco...

    OdpowiedzUsuń
  38. Super foty :) a kociak jest sweet :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Super mix. Świetny kolor lakieru, aż zachciało mi się go kupić :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) Bath and Body Works (2) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) BingoSpa (26) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) Carmex (1) Catrice (2) cera naczynkowa (1) cialo (1) ciało (83) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (10) Delia (1) demakijaż (8) Dermedic (1) Dermena (2) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (6) Eva natura (1) Eveline (4) Everyday Minerals (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (2) Gorvita (1) Green Pharmacy (3) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (2) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (1) Kemon (2) kolorówka (5) korektor (4) kosmetyki kolorowe (63) Kosmetyki mineralne (11) kredka (2) Kredki i eyelinery (4) krem (17) krem do rąk (6) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (13) lakier do paznokci (17) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (3) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (2) mascara (2) maseczka (3) maseczki (5) maska (7) maska do włosów (6) maska/maseczka do włosów (7) masło do ciała (2) MaxFactor (1) Maybelline (1) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (1) Nicole (1) Nivea (1) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (26) oczyszczanie (1) odżywka (6) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) olej (15) olej do demakijażu (1) olejek (3) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (34) peeling (4) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (2) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (45) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (80) pielęgnacja włosów (79) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (1) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (14) porady (5) półprodukty (1) Primoplast (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) Sally Hansen (1) samoopalacz (1) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (6) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (24) szminka (4) Tahe (1) Timotei (2) Tołpa (8) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (1) twarz (1) twarz-pielęgnacja (3) Un Matin au Jardin (1) usta (20) Verona (2) Virtual (2) Vita Liberata (1) vyes roche (11) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (11) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (6) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (14)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers