9 lipca 2015

Kosmetyczni ulubieńcy- kolorówka


Hej Kochane :)

Przeglądając zdjęcia zapisane na dysku, znalazłam te z moją ulubioną kolorówką. Były robione już dość dawno, ale praktycznie dalej wszystko bardzo lubię. Dlatego postanowiłam dziś zrobić taki luźniejszy wpis i zaprezentować Wam moich ulubieńców.





Sleek paleta cieni Bad Girl

Tutaj stało się coś, co zdarzyło mi się pierwszy raz w życiu- kupiłam drugi raz tę sama paletę cieni. Dlatego na zdjęciu widzicie nowy egzemplarz. Wprawdzie tak do końca starej nie zużyłam, ale końcówki cieni zaczynają się wykruszać i moich najważniejszych kolorów już nie mam.  Do tego troszkę ucierpiał jeden zawias przy upadku, ale to tylko świadczy o tym jak często ją używałam :D Uwielbiam tę paletę, ma zestaw kolorystyczny wprost stworzony dla mnie. Jedyne, co bym z niej wyrzuciła, to jeden z niebieskich kolorów i jeden z zielonych, bo używam je tylko do akcentów i po dwa, to dla mnie trochę za dużo. 
Marzy mi się jej matowa wersja. Znacie może jakąś paletę z takimi kolorami, ale z matowymi wykończeniami?

Lakier Bell

Niestety nie ma numerka, ale to szary odcień z kremowym wykończeniem. Polubiłam go, bo pasuje do wszystkiego i kiedy nie wiem po jaki kolor sięgnąć, to wybieram tego szaraczka. Poza tym z jakości lakieru też jestem zadowolona, szybko schnie, jest dość trwały i ma wygodny pędzelek.


Kredka żelowa Avon SuperShock 

Chyba najlepsza kredką, jaką kiedykolwiek miałam, a na pewno najczarniejsza i najbardziej intensywna. Nałożona na powiekę wygląda jak żelowy eyeliner.

Pomadka Essence nr 12 Longlasting Lipstick

Piękny intensywny kolor różu. Sięgam po nią zadziwiająco często.  Polubiłam jej kolor i trwałość.
Nie rozmazuje się, ani nie ściera. Kolor oczywiście trochę blednie z czasem, ale pozostaje na ustach przez cały dzień. Nawet jest w stanie przetrwać lekki posiłek. Jeśli już zaczyna znikać, to nadal wygląda estetycznie, tylko kolor traci na intensywności. Nie wysusza ust, ani nie podkreśla pojedynczych suchych skórek.



Annabelle Minerals Róż mineralny Romantic

Śliczny kolor zgaszonego różu. Zdecydowanie chłodny i nie ociepla się na mojej skórze, mimo, że większość kosmetyków lubi to robić.

Annabelle Minerals podkład mineralny kryjący Golden Fairest

Idealnie mój kolor podkładu i satysfakcjonującem nie wykończenie. Jego od jakiegoś tygodnia zaczęłam trochę zdradzać z podkładem mineralnym samorobionym. Ponieważ ten jest jednak trochę za ciężki do nałożenie na sporą warstwę filtra


 Lubicie któregoś z moich ulubieńców? Z czym Wy się ostatnio polubiłyście?

92 komentarze:

  1. marzy mi się paleta ze sleeka oh so special, ale nie mogę się zebrać do zamówienia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jak kupowałam pierwszą paletkę to zastanawiałam się między bad girl a storm i w koncu wybrałam tą drugą, spisuje się bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Storm też mam, ale z niej używam głównie dolny rząd :)

      Usuń
  3. Też lubię paletki Sleeka :) a swoją drogą, to może w Inglocie kupisz maty o takich kolorach? ;) tam tyle tego mają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, ale wolałabym coś gotowego w zgrabnej paletce z lusterkiem :)

      Usuń
  4. śliczny kolor szminki, miałam kiedyś tą kredkę z avonu, była super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Korcą mnie te kredki Super Shock z Avonu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. planuję zakupić tą paletkę ze sleeka ale w innych kolorkach :)
    a pomadki z essence mam 2 i uwielbiam : *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dwie i jedną uwielbiam a za drugą nie przepadam :D

      Usuń
  7. W minerałkach Lily Lolo kocham, ale mam ochotę spróbować Annabelle Minerals :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z nich zadowolona, zwłaszcza z różu, bo podkłady też z innym firm lubię, ale ten róż jest wprost idealny dla mnie.

      Usuń
  8. Widzę, że lubimy zupełnie inną kolorystykę w makijażu oka. Powiem Ci szczerze, że ani jeden kolor z tej paletki nie pasowałby do moich oczu.;), chociaż może ten fiolet byłby ok:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super nabytki, ta paleta w odcieniach niebieskiego jest wprost bajeczna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnimi czasy stosuję próbki róży Annabelle Minerals i najbardziej polubiłam odcienie Coral oraz Sunrise, a więc totalne przeciwieństwa odcienia Romantic :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę sobie wreszcie sprawić podkład Annabelle Minerals:) Fajnie, że można testerki zamawiać i to mnie zachęca jeszcze bardziej bo ciężko mi zawsze dobrać podkład.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, że mineralne firmy zawsze wprowadzają takie testery, można się porządnie przekonać, czy kolor i wykończenie nam pasuje.

      Usuń
  12. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie kojarzę tej paletki ze Sleeka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam kredki z Avonu, nie tylko w kolorze czarnym i wprost je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie minerały to totalne buble. Róż mam ten sam a podkład o ton ciemniejszy i w ogóle się nie sprawdziły :(
    A co do paletek to polecam skomponować sobie według własnego uznania cienie z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba paletka, fantastyczne odcienie

    OdpowiedzUsuń
  17. zastanawiałam się nad tą paletką ze Sleeka:) właśnie mam zamiar ją zakupić:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta paletka ma piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. interesująca paletka cieni ;-) za bardzo nie używam , jak już to brązu lub róże ale uwielbiam oglądać takie kolorki na czyimś oku ;-)
    a pomadka rewelacyjna *.* ach ten kolor :3
    buziaaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna paletka, ja na lato polubiłam się z ładnym różowym cieniem do powiek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te żelowe kredki Avon zbierają bardzo pozytywne opinie i się zastanawiam jakim cudem jeszcze takiej nie mam?? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szminka ma boooski kolor. :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Juz kolejną bardzo dobrą opinię czytam o tej żelowe kredce z Avon. Pora ja kupić! :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś bardzo lubiłam kredki SuperShock :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mamy chyba podobny koloryt cery :) Ja również mam róż AM o kolorze "Romantic", natomiast podkład mam "Natural Fairest" :)
    Zaczynają mnie również intrygować intensywne pomadki, ale jakoś nie mogę się przełamać ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pomadka ma prześliczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  27. Żadnego z Twoich ulubieńców nigdy nie używałyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piekny kolor tej szminki ! Mam prawie identyczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. znam jedynie kredkę z Avon i lakier do paznokci z Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne cienie, podobają mi się!

    OdpowiedzUsuń
  31. Swego czasu ciągle używałam kredki SuperShock :) Teraz sporadycznie, ale lubię ją :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny kolor pomadki <3!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Również mam i lubię tę paletkę Sleek :)

    OdpowiedzUsuń
  34. oprócz kredki nic nie miałam z tych przyjemniaczków... ostatnio kolorówka poszła kompletnie w odstawkę :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Zaczynam przekonywać się do minerałków, tylko jeszcze nie znalazłam swojego odcienia..

    OdpowiedzUsuń
  36. Pomadka ma bardzo ładny kolorek. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Paleta sleeka ma w sobie bardzo odważne kolory, jak dla mnie wydaje się być dobra na imprezy :P

    Z tym szarym lakierem z Bell też się bardzo lubimy, już jakiś czas temu go kupiłam i potwierdzam Twoje słowa- świetnie się go nosi, wygodnie maluje- rewelka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękny jest kolor tej pomadki :) Nie wiem czemu nie mam jeszcze nawet jednej jeśli chodzi o Essence.

    OdpowiedzUsuń
  39. Za kredką z Avonu z chęcią się rozejrzę w katalogu. Co do Sleeka, ja jakoś co raz rzadziej po te cienie sięgam :/

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam Sleek Bad Girl, ale jestem w szoku, że ją drugi raz kupiłaś, bo ja użyłam jej niestety tylko parę razy i jakoś poszła w odstawkę na rzecz innych palet. :x Bardzo lubię kredki Supershock, posiadam kolor czarny, turkusowy i fioletowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją bardzo lubię, trochę cienie mi się wykruszyły, bo jednak cienie się zużywają dość powoli, ale jednak sporo zużyłam :)

      Usuń
  41. Świetna paletka, uwielbiam takie kolory.
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne są te kolorki z paletki, najbardziej podobają mi się odcienie zieleni. A co do kredki to ta Super Shock z Avonu to cudo, również mam, używam i polecam :) Bardzo podoba mi się twój blog i regularnie na niego wchodzę także chciałam Cię poinformować że nominowałam cię do zabawy liebster award :) Szczegóły znajdziesz u mnie na blogu! Mam nadzieję że odpowiesz na pytania :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz do Ciebie zajrzę, dzięki za nominację :)

      Usuń
  43. Niestety nie mialam nic z tych kosmetykow.
    A sleek mi się marzy ale nazwy nie pamietam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Pomadkę muszę kupić, bo jest boska :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Kolor tej pomadki jest zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Kosmetyki mineralne kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  47. Pomadka i kolor- cudo :) Super

    OdpowiedzUsuń
  48. Polecam paletki bhcosmetics. Możesz je dostać na stronie http://beverly.com.pl/pl/ (obecnie zmieniają design napisali że strona ruszy za 3 dni) - tam mój Filip zamówił mi paletkę mojej idolki z YouTube - itsjudytime :) Poza tym są jeszcze dwa sklepy z dobrymi cenami, na których markowe kosmetyki kupuję ża połowę ceny ;) oszczędność i satysfakcja gwarantowane :D http://www.e-glamour.pl/ oraz http://www.ezebra.pl/ Mogłabym fortunę wydać tam heheh O paletkach Sleek też słyszałam wiele dobrego i też dostaniesz ich sporo właśnie pod tym pierwszym linkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ezebrze też czasem robię zakupy, ceny są niesamowicie niskie, w porównaniu do drogerii :)

      Usuń
  49. Bardzo mi się podoba ta paletka sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja też mam tę paletkę ze Sleeka, ale użyłam jej zaledwie kilka razy bo jakoś nie mam pomysłów na codzienne makijaże z jej użyciem. Może zainspiruję się jednym z Twoich pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  51. To jedna z niewielu paletek Sleeka na które się nie skusiłam, nie moja kolorystyka. Lubię róże i cienie mineralne, choć tej marki jeszcze nie miałam, za to podkłady zupełnie się u mnie nie sprawdziły. Miałam też lakier z tej serii, w przepięknym odcieniu mięty. Bardzo go lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kilka lakierów Bell i ogólnie są bardzo dobrej jakości :)

      Usuń
  52. Paletka mi się podoba, ale ogólnie to nie znam żadnego z Twoich ulubieńców :) Ja ostatnio bardzo rzadko się maluję :)

    OdpowiedzUsuń
  53. pomadki Essence uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie miałam nic z Twoich ulubienców ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. z zadnym z kosmetykow nie mialam doczynienia, znam paletki sleek, ale lubuje sie raczej w brazach :)
    moim ulubiencem na weekendy, gdyz w tygodniu nie maluje sie do pracy jest podklad loreal 24 infallible i tusz rowniez tej samej firmy miss manga.

    OdpowiedzUsuń
  56. róż romantic z anabelle minerals wprost uwielbiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Hah, mi się jeszcze nie zdarzyło zużyć paletki cieni. Niby dosyć często się maluję, ale chyba mam za dużo kosmetyków żeby je zużyć. Pewnie na wpół zaczęte pójdą do kosza po terminie... :/

    OdpowiedzUsuń
  58. piękną masz tą paletkę, a reszta rzeczy same perełki:) super

    OdpowiedzUsuń
  59. zupełnie nie znam tych kosmetyków, ale ta paletka ma bardzo fajne kolory, chociaż faktycznie sama też pozbyłabym się po jednym zielonym i niebieskim, bo raczej takich kolorów nie używam. ;) i bardzo ładne zdjęcia. :)))
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  60. Kolor szminki jest obłędny !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  61. Moja ulubiona paleta Sleek to chyba Respect ostatnio... może też Acid, chociaż pigmentacja mogłaby być w niej lepsza. Bad girl mi sie podoba ale jeszcze jej nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Znam tylko kredkę z Avonu :) zainteresowała mnie ta paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Podoba mi się ta pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja wprost UWIELBIAM kredkę SuperShock! Jak ostatnio ją zgubiłam, to żadna z pozostałych nie potrafiła jej zastąpić. A paletkę Bad Girl też mam, ale wole inne ze Sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  65. zastanawiałam się nad żelową kredką z Avon... kupię ją :D

    OdpowiedzUsuń
  66. Podkład mineralny przykuł moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin