4 września 2016

Przegląd jesiennych promocji ze SheIn

Hej Kochane

Dziś zapraszam Was do przejrzenia kilku jesiennych propozycji ze sklepu SheIn. Lato już powoli jest za nami, więc pora rozejrzeć się za czymś cieplejszym. Przypominam też o rozdaniu u mnie, w którym możecie wygrać paletkę cieni do powiek, idealną na jesień, link u góry po prawej stronie na pasku.

Blue Drop Shoulder Boyfriend Denim JacketBlack Lapel Oblique Zipper PU Moto Jacket 
klik                  klik

Olive Green Waterfall Collar Drape Blazer Pink Faux Leather Belted Moto Jacket With Zipper
klik                klik

Light Coffee Long Sleeve SweaterBurgundy Long Sleeve Loose Sweater

klik           klik

Grey Open Shoulder Ripped SweaterGrey V Neck Ripped Shoulder Sweater 

klik              klik

13 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta bluzka z wycieciami na ramionach. Pozdrawiam i zapraszam:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe bluzki wszystkie z tymi wycieciami ale jesień wolę zarzucić kurtkę ... bardzo fajne propozycję; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka fajna. Muszę sobie chyba taką kupić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterki są świetne. Nie mogłabym oprzeć się także kolorowi kurtki.

    OdpowiedzUsuń
  5. moja "skórzana" kurtka ma z 10 lat więc muszę pomyśleć o nowej

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeglądałam ostatnio sklep i mają tam też mega sweterki, które oczywiści uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zielona narzutka wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie też zainwestowałyśmy w skórzane kurtki :) Ale ostatnio już nawet zimowe buty widziałyśmy :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne propozycje ;) Sama część zakupów na jesień już zrobiłam, ale nie mówię, że już nic nowego do mojej szafy nie wjedzie :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę całkiem fajny kapelusz;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarna ramonseka jest super!

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin