26 maja 2017

ShinyBox PRETTY. HAPPY. YOU. maj 2017


 Hej Dziewczyny

Po kwietniowym „Spełnij marzenia” tym razem przyszła pora na majowe „PRETTY. HAPPY. YOU.” ShinyBox. W dzisiejszym poście chcę przedstawić Wam jego zawartość.


 Muszę przyznać, że działają na mnie te wszystkie bibułki i karteczki, w które są opakowane kosmetyki. To bardzo miła otoczka, która pozwala poczuć się wyjątkowo. 

1.   Naobay Odżywczy krem do twarzy pełnowymiarowy produkt
Średnia cena: 210 zł / 50 ml


"Unikalna kompozycja bogata w organiczne składniki odżywcze o intensywnym działaniu nawilżającym. Krem głęboko odżywia skórę, jednocześnie poprawiając jej elastyczność i zapewniając intensywne nawilżenie przez cały dzień. Krem jest pełen niezbędnych kwasów tłuszczowych występujących w olejach pochodzących z upraw ekologicznych, takich jak olej awokado, oliwa z oliwek, które działają przeciwzmarszczkowo. 98,85% składników jest pochodzenia naturalnego."


Ujawniony przed wysyłka pudełek, najdroższy produkt. Jego wartość znacznie przewyższa koszty pudełka. Bardzo chętnie go zużyję. Lubię naturalne produkty i bardziej treściwe odżywcze kremy. Do tego uwielbiam olej awokado, więc dla mnie jest idealny.

 2. Bielenda Kosmetyk z linii #INSTA PERFECT MATT&CLEAR 
Średnia cena: od 11 zł / szt.

 W majowym pudełku ShinyBox znajduje się 1 z 5  kosmetyków:
  • Krem-żel matująco-nawilżający na dzień i na noc
  • Intensywne serum-korektor na dzień i na noc
  • Korektor punktowy
  • Peeling do mycia twarzy 3w1
  • Bibułki matujące
 
Trafiły do mnie bibułki matujące, czyli taki must have wiosenno-letniej kosmetyczki. Na pewno zużyję.

"Łatwe i wygodne w użyciu bibułki matujące natychmiast matują cerę. Ściągają z twarzy nadmiar sebum i potu bez naruszania makijażu, likwidują nieestetyczne błyszczenie skóry, przywracają cerze matowy, świeży wygląd w ciągu dnia."

Bielenda, to marka, którą odkryłam dla siebie ponownie jakiś czas temu po długiej przerwie i natrafiłam na sporo świetnych kosmetyków, więc bardzo ucieszył mnie produkt od niej w ShinyBoxie.

3. FA Antyperspirant
Średnia cena: 8,99 zł / 50 ml
 
 
"Linia Soft & Control to pierwsze dezodoranty od Fa, które łączą właściwości antyperspiracyjne i pielęgnacyjne. Unikalna technologia Dry Oil zapewnia długotrwałą ochronę przed poceniem i nie wysusza wrażliwej skóry pod pachami. Niczym płatki kwiatów, otula skórę delikatnym, a zarazem trwałym zapachem, który utrzymuje się przez cały dzień."
 
Może i dezodorant nie należy nigdy do produktów wow, ale wszyscy go używamy, więc na pewno się przyda. Przetestuję i kto wie, może będzie moim ulubieńcem. Bardzo ładnie pachnie. Ja ogólnie uwielbiam zapach białych kwiatów w perfumach i kosmetykach, więc tym bardziej trzymam kciuki, żeby się u mnie dobrze spisał.

 4. Creightons Argan Smooth szampon do włosów
Średnia cena: 19,90 zł / 250 ml


"Szampon do włosów Argan Smooth wzbogacony w bogate przeciwutleniacze, marokański olej arganowy, który głęboko nawilża i odżywia włosy nadając im jedwabistą miękkość i połysk. Zawiera proteiny jedwabiu, dzięki którym włosy są silnie nawilżone i zdrowe każdego dnia. Odpowiedni dla każdego rodzaju włosów."

Lubię testować nowości do włosów, więc szampon od razu powędrował do łazienki i nawet już zdążyłam raz umyć nim włosy. Bardzo ładnie pachnie i lubię szampony w tubkach. Bardzo się cieszę, że znalazł się w pudełku.

 5. Herbal Care Maseczka lub peeling do twarzy
Średnia cena: 2,50 zł / 2x5 ml
  •  W majowym pudełku ShinyBox znajduje się 1 szt. z poniższych kosmetyków:
  • Maseczka nawilżająca z aloesem
  • Maseczka do twarzy z olejkiem arganowym do cery suchej i bardzo suchej
  • Odmładzająca maseczka do twarzy z dziką różą
  • Peeling do twarzy z kwiatem migdałowca do twarzy i ust



"Maseczka do twarzy z olejkiem arganowym do cery suchej i bardzo suchej
Maseczka odbudowuje warstwę lipidową skóry, uzupełnia niedobory substancji odżywczych oraz długotrwale i intensywnie nawilża. Skóra z dnia na dzień staje się zregenerowana, gładka i pozbawiona odczucia suchości. Zawiera olejek arganowy, oligosacharydy z drzewa Tara, kolagen i proteiny pszenicy."

Mam wersję maseczki z olejkiem arganowym do cery suchej i bardzo suchej, czyli coś co sama bym wybrała z tej piątki, więc nie mogę nie być zadowolona. :) Do tego jakiś czas temu przekonałam się do masek saszetkowych, więc pewnie jeszcze dziś ją przetestują.

Dodatkowo:  Synchroline Zestaw pielęgnacyjny


"Dermokosmetyki Synchroline to produkty stworzone w oparciu o wiedzę farmaceutyczną, przeznaczone do zwalczania i łagodzenia różnych problemów skórnych. W pakietu wchodzą: krem anti-aging z witaminą C, krem do skóry pozbawionej jędrności i elastyczności, krem do skóry pozbawionej blasku, krem rozjaśniający z filtrem SPF 50+."

Te próbki znalazły się w pudełku jako upominek. Nie miałam nic z tej marki i chyba nawet o niej nie słyszałam wcześniej. Regularnie używam kremów z filtrem i uwielbiam kosmetyki z witaminą C, więc chętnie zużyję zwłaszcza te miniaturki.

 Tradycyjnie w pudełku były też ulotki i kupon rabatowy, tym razem na lakiery hybrydowe Neess.


 Uważam, że ta edycja pudełeczka ShinyBox jest bardzo udana. Zawartość jest naprawdę fajna i bardzo uniwersalna. Każdy z kosmetyków mi się przyda i każdego będę używała. Wszystko od razu powędruje do łazienki i na toaletkę. Nic nie odkładam do zapasów, bo część rzeczy mnie zbyt mocno kusi, a część i tak planowałam kupić. Cenowo pudełko też oczywiście wychodzi jak najbardziej na plus, bo sam krem Naobay kosztuje wielokrotność ShinyBoxa. Praktyczna i uniwersalność majowego ShinyBoxa naprawdę pozwala być bardziej "Pretty" a wiec i ja jestem "Happy". :D
Jeśli macie ochotę to majowe pudełka ShinyBox są jeszcze dostępne tutaj.


 Co sądzicie o majowym pudełeczku?

13 komentarzy:

  1. Ja mam korektor punktowy z bielendy ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi krem Naobay najbardziej odpowiada, ale musi poczekać na swoją kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem Naobay faktycznie mógł skusić do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej cieszy mnie ten krem do twarzy, już go testuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie, niestety znów bez szału :(
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem i szampon do włosów są ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie te pudełka nigdy nie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bez szału...choć najgorzej nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te bibułki czas znów kupić xD Bo wycieranie się chusteczką jest mało przyjemne xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej zaciekawił mnie krem Naobay:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. what an amazing post :)
    have a nice week!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  12. Choć dla samego tego kremu, warto było kupić pudełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great ost dear :)
    I'm now following you #1110, how about to visit my blog and follow me back? ^_^
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers