20 lipca 2017

Kneipp Olejek do kąpieli Tajemnica piękna


Hej Dziewczyny :)

Olejku używałam w miniaturowym opakowaniu 20ml, które wystarczyło na 2 kąpiele, ale ponieważ takie uprzyjemniacze kąpieli dają efekty od razu i często występują w jednorazowych pojemnościach, pozwoliłam sobie coś o nim napisać. Tym bardziej, że sprawdził się dobrze, więc wart jest polecenia.


Moja mini buteleczka o pojemności 20 ml, wystarczyła na dwie kąpiele i efekty produktu były zauważalne, więc jest bardzo wydajny. 

Olejek ma słomkowy kolor i bardzo delikatny zapach. Troszkę waniliowy, troszkę mydlany. Bardzo neutralny, na pewno nikomu nie będzie przeszkadzał. Ja jednak wolę produkty do kąpieli bardzo intensywnie perfumowane, oczywiście można go doperfumować kilkoma kroplami olejku eterycznego, ale gdybym miała opisać taki wymarzony olejek do kąpieli, to jednak stawiałabym na mocniejszy zapach, który podziała na zmysły. Oczywiście taki delikatny na pewno również ma plusy, jest relaksujący i można np. zapalić zapachową świeczkę do kąpieli, żeby bardziej stworzyć atmosferę domowego SPA. Zdecydowanie przy pełnowymiarowej wersji muszę się skusić na inny wariant zapachowy. 

 

Działanie kosmetyku jest świetne. Skóra po kąpieli jest idealnie nawilżona i natłuszczona. Nawet ja ze swoją sucha skóra nie czuję żadnej potrzeby użycia balsamu, a nawet uważam, że byłby on zbędny.
Olejek do kąpieli do zdecydowanie musthave przy suchej skórze. Ja nawet pomimo jakiejś uciążliwości z czyszczeniem wanny po takiej kąpieli i tak wolę olejki od soli, no może poza pudrem do kąpieli, o którym kiedyś pisałam tutaj

Lubicie olejki do kąpieli?

Pozdrawiam :)

24 komentarze:

  1. Uwielbiam go i jego zapaszek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie kosmetyki, które dodatkowo pielęgnują skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też bardzo polubiłam ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteśmy zwolenniczkami szybkich pryszniców xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go ale ze sodkich migdałów. Obłędny zapach i działanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam olejki do kąpieli:) chętnie go wypróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię olejki do kąpieli, uwielbiam ich działanie i konsystencje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zdecydowanie bardziej wolę prysznice, więc byłby mało przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten i inne olejki Kneipp. Akurat z tego wariantu byłam najmniej zadowolona jeśli chodzi o zapach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używam takich olejków; pod prysznic się nie nadają ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach ma piękny, ale nie mam wanny, więc nie sprawdzę działania. :( Ale pokombinuję z nim pod prysznicem, może się uda. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te olejki, szkoda tylko, że aktualnie nie bardzo mam dostęp do wanny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oleje do kąpieli sprawdzaja się u mnie świetnie :-) Jeśli nie posiadam zapachowych... W mojej wannie ląduje łyżka oleju konopnego - natluszczenie i nawilżenie - gwarantowane!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, wpadłam tylko na chwilkę, żeby dać znać, że wróciłam do blogowania ;)
    Dużo się u mnie zmieniło, wszystko poukładało, mogę działać :)
    W wolnej chwili zapraszam :* http://lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja raczej biorę szybkie prysznice, więc by mi się nie przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, że tak świetnie działa! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam olejki do kąpieli. Dotychczas używałam tylko te z Yves Rocher, ale po Twojej recenzji chyba spojrzę przychylniej na inne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Olejków nie lubię z wyjątkiem tych do kąpieli. Do kąpieli olejek czy sól morska to najlepsze cuda jakie mogą być :) Tego olejku nie miałam, ale jeżeli faktycznie jest dobry to pora zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię olejki, a ten kusi mnie od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Aż mi się kąpieli zachciało :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurczę - też mam taką miniaturkę z Rossmanna, ale o innym zapachu.
    Cały czas zapominam go używać...Mówisz, że efekty widać od razu? :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin