29 lipca 2017

Sukienka ze sklepu Zaful


 Hej Dziewczyny :)

Lubię czarne ubrania, ale patrząc na zdjęciach w sklepach internetowych trudno wywnioskować rodzaj i jakość materiał w przypadku czarnego koloru. Przyznam, że nie jestem w 100% zadowolona z tego zamówienia, sukienka kojarzy mi się troszkę z koszulka nocną. To nawet nie ten koszulkowy fason, bo jego byłam świadoma, tylko rodzaj materiału. Nie jest zły, to tylko moje indywidualne preferencje. Jak Wam się podoba? Ja może z czasem się do niej przekonam, teraz nie należy do moich ulubionych sukienek, ale podobają mi się aplikacje w róże i sukienka jest bardzo dobrze wykonana, nie ma żadnych odstających nitek itp., materiał jest też przyjemny dla skóry.


Pozdrawiam :)

11 komentarzy:

  1. Wygląda ładnie (fajna na lato), ale też musiałabym sprawdzić materiał, bo pewnie jest tak, jak mówisz :) Na zdjęciu ładnie, a w rzeczywistości już nie do końca.

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście odwiedziłam link ?lkid=52317, ładna, teraz modne są hafty

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jedna sukienkę z shein nosze właśnie jak koszule nocna 😀☹️Niestety ich jakość często odbiega drastycznie od zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  4. Na sexy piżamkę sobie zostaw :) :D :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też lubię czarne ubrania :) Ale rzadko zamawiam z takich sklepów

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za takim motywem ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się podoba. Ładna, dziewczęca sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda fajnie, bardzo lubię motywy kwiatowe:)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin