3 sierpnia 2017

Zestaw 4 pędzli z RoseGal



Hej Dziewczyny :)

W przeciwieństwie do pędzli, które pokazywałam Wam w poprzednim wpisie i które były dość nierówne pod względem jakości, z dzisiejszych jestem bardzo zadowolona.


 Klik

Są dość ciężkie, przez co sprawiają wrażenie bardzo solidnych. Podczas mycia nie wychodzą z nich żadne włoski. Włosie jest gęste i zbite, ale bardzo delikatne i sprężyste. Nakłada się nimi podkład mineralny i inne kosmetyki idealnie. Są świetnej jakości i nie ustępują droższym pędzlom. Jak widać pędzle w azjatyckich sklepach potrafią być bardzo różne i najbezpieczniej sugerować się recenzjami, a nie samymi zdjęciami w sklepie.



Pędzle były w specjalnym etui, które byłoby fajne np na podróż, ale ja przyznam, że nie używam takich specjalnych etui do pędzli, tylko zawsze pakuję je do kosmetyczki. :)







6 komentarzy:

  1. miałam kiedyś podobne pędzle z joursany i też fajnie się spisały ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam takie pedzle z Ali i sa bardzo dobre, zwlaszcza do mokrych kosmetykow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez mam problem z pakowaniem pędzli do etui :) zawsze wcisnę je do kosmetyczki i tyle z tego jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że mimo niskiej ceny, bardzo dobrze się sprawdzają. Miałam kilka chińskich pędzli i niestety ich jakość była bardzo rozczarowująca. Bardzo gubiły włoski i były nieprzyjemne w dotyku.

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin