27 grudnia 2017

Constance Carroll Matte Power Lipstick 10. Red Wine



Hej Dziewczyny :)

Na tę pomadkę w kredce trafiłam w ShinyBoxie. Uwielbiam intensywne i nasycone odcienie pomadek, ale chyba wcześniej nie wyobrażałam sobie siebie w aż tak ciemnym kolorze. Tymczasem myślę, że wyglądam w nim znośnie a bardzo mi się podoba odcień. Kredka łatwo się temperuje, nie łamie w trakcie, a drewienko się nie strzępi.


Nakłada się raczej dobrze, chociaż nie idealnie, bo jest suchą i trzeba przyłożyć trochę uwagi, żeby pokryć usta równomiernie warstwą koloru, bo po pierwszej warstwie zdarzają się prześwity. Jednak ogólnie, jak na tak trudny kolor aplikacja nie jest bardzo utrudniona. To co już bardziej mnie irytuje to przeciętna trwałość. Ogólnie jest tak, że ciemne i intensywne pomadki są mocniej napigmentowane dzięki czemu bez względu na markę prawie zawsze są trwalsze od innych kolorów, zwłaszcza te z mniej błyszczącym wykończeniem. Niestety tutaj pomadka nie wytrzymuje na ustach zbyt długo, nawet kilka łyków herbaty sprawia, że znika. Do tego niestety ma tendencję do nieblednięcia, a nierównego zjadania się. W przypadku takiego intensywnego i od razu rzucającego się w oczy koloru to wyjątkowo nieestetyczne, więc konieczne są częste poprawki.


Na zdjęciu jest po półgodzinie i widać już trochę ścieranie się koloru.



Kolor mnie zachwycił, ale formuła trochę rozczarowała i poszukałam podobnego odcienia w innej marce. Jeśli jednak lubicie pomadki w kredce i nie sprawiają Wam problemów częste poprawki pomadki, to nie jest to zupełnie zły produkt, do tego jest w dość niskiej cenie, co też nie jest bez znaczenia.


Lubicie takie odcienie?

27 komentarzy:

  1. Nie miałam tej szminki, ale kolor bardzo mi się podoba, nie wiem tylko czy by pasował do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor bardzo mi się podoba, ale dopiero na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor zupełnie nie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek wygląda naprawdę ładnie! jestem ciekawa jak wyglądałby na moich ustach ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor rzeczywiście piękny, ale fakt - średnia formuła potrafi trochę zepsuć wrażenie. Ja kiedyś znalazłam przepiękny czerwony, który potem - o zgrozo - zaczął się na ustach rolować i rozpadać ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy kolor, wyglada bardzi fajnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna pomadka. Masz cudowny kształt ust, a jej kolor idealnie go podkreśla ;)

    http://poezja-bez-kitu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo odważny kolor jak na makijaże jakie ja lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że całkiem ładny, chociaż dla mnie mógłby być odrobinę jaśniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mocny kolor pomadki, ale bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  11. kurcze nie pamiętam czy jakąś pomadkę w kredce miałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny kolor, ale szkoda, że ogólnie pomadka nie za ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor jest obłędny. Takiego nie mam. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda trochę jak GR ;) Bardzo ładny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin