21 grudnia 2017

Seche - VITE - DRY FAST TOP COAT


Hej Dziewczyny :)

W końcu i ja skusiłam się na bardzo kultowy już top coat Sache Vite. Zużyłam już 3 małe opakowania. Pomimo tego, że produkt zużywa się bardzo szybko to i tak pod koniec wszystkich opakowań zaczynał gęstnieć. Dlatego myślę, że na razie pozostanę przy tych mniejszych buteleczkach, bo nie wiem czy większą część dużej i tak by się nie zmarnowała i za schnęła. 

Top daje efekt pięknie błyszczące tafli, prawie jak przy lakierze hybrydowym. Naprawdę bardzo, aż  niesamowicie przyspiesza wysychanie lakieru. W przypadku kryjących lakierów malowanie z użyciem tego tego topu wygląda tak: nakładam lakier na paznokcie jednej dłoni, potem drugiej i od razu na pierwszej nakładam top. Po nałożeniu oczekuję jakieś 30 sekund i paznokcie są idealnie suche. Przyznaję, że nie dziwi mnie zupełnie to, że jest to już kultowy kosmetyk. Zamiast oczekiwać 20 minut mam gotowe mani w 4 minuty. Jeśli mam szukać minusów w tym topie, to mam wrażenie, że z jego warstwą trochę dłużej zmywa się lakier z paznokci. Tak jakby top się wolniej rozpuszczał i dopiero, gdy jego pokona zrywać udaje się usunąć lakier. Pomimo tego nie przedłuża u mnie trwałości mani. Nawet powiedziałabym, że minimalnie ją skraca. Może to tylko jakaś kwestia lakierów, które z nim używałam, ale trwałość w moim odczuciu jest w najlepszym wypadku taka sama.

W przypadku konieczności nałożenia 2 warstw lakieru, pierwsza musi być idealnie suchą, w przeciwnym razie jeśli za szybko nałożony drugą i top to robi się dziwną suchą warstwą na wierzchu i mokrą pod spodem, która zupełnie nie chce potem wysunąć. Trzeba o tym pamiętam, bo sama kilka razy nałożyłam za szybko i zamiast przyspieszyć mani, to miałam więcej pracy, bo musiałam zmyć to zbyt szybko nałożone i malować od nowa.

Dla mnie top coat Sache Vite, to magiczny produkt, gdy chcę mieć błyskawicznie suchy lakier na paznokciach i wybieram kryjące jedyną warstwą lakiery, w innym wypadku nie ma już aż takich wow efektów. Przyznam też, że jako zmarzluch doceniam możliwość błyskawicznego ubrania rajstop po pomalowaniu paznokci u stóp jesienią, czy zimą. :D 
 Świetny produkt do tego w niskiej cenie. Zdecydowanie warty polecenia dla wszystkich zabieganych i niecierpliwych. 

Jaki jest Wasz ulubiony top coat? 

5 komentarzy:

  1. Gdybym malowała paznokcie u rąk to bym potrzebowała takiego top coatu dzięki któremu lakier szybciej by wysychał. Zawsze miałam problem z malowaniem paznokci, ponieważ pomalowałam i za każdym razem zanim lakier zdążył wyschnąć gdzieś dotknęłam i popsułam cały efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś wypróbuję ten top bo jest kultowy ale jeśli maluję już paznokcie to stawiam na hybrydy, obecnie nawet nie mam zwykłych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Musi być super, mnie zawsze wkurzał czekanie w nieskończoność aż lakier wyschnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam, że dla mnie to był bubel :P

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie takie produkty zawsze dawały w perspektywie dłuższego czasu efekt rozdwojonych paznokci.

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin