24 stycznia 2018

Pędzle Rosegal

Hej Dziewczyny :)

W azjatyckich sklepach mamy mnóstwo różnych pędzelków do makijażu. Z jakością ich bywa różnie, jednak wiele z nich zachwyca swoim wyglądem. Przyznam, że niektóre z nich podobają mi się tak bardzo, że nawet jeśli miałyby służyć tylko jako dodatek do zdjęć na bloga czy instagram, to i tak chyba warto je zamówić. :)

Poniżej kilka moich propozycji ze sklepu Rosegal:
10Pcs Marbling Handle Facial Makeup Brushes Kit -  15Pcs Two Tone Mermaid Tail Facial Makeup Brushes -
klik                klik

15Pcs Multifunctional High Quality Fiber Hiar Makeup Brush Set -  12Pcs Taper Angular Fancy Gradient Color Makeup Brushes Set -
klik              klik

10Pcs Mermaid Design Ombre Hair Makeup Brushes Kit -  Portable Mermaid Facial Makeup Brush -
klik              klik


Professional Zircon Pattern Ultra Soft Eye Makeup Brush Set -  10Pcs Ombre Hair Lip Eye Makeup Brushes Set -
klik              klik

Na stronie sklepu mamy też specjalna ofertę walentynkową Rosegal best valentine gift 2018, a na hasło RosegalChen możecie obniżyć swoje zakupy o dodatkowe 10%.

16 komentarzy:

  1. Dla ozdoby te pędzle idalnie pasuja ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Koorystyka ich jest śliczna ale ja mam swoje Hakurcio 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze pędzle podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak napisałaś jako dodatek do zdjęć wszystkie piękne, ale najbardziej spodobały mi sie pierwsze i ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzelki prezentują się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne te wszystkie pędzle aż ciężko się zdecydowac na jedne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają uroczo, ale nie mam wielkiego przekonania do chińskich pędzli :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobaja mi sie te z marmurkowymi trzonkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam marmurki i syrenki:) boskie!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ozdobne pędzle do zdjęć? Dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Normalnie można pędzle wybierać jak biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podobają te pędzle ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam te pędzelki co są nad rybką w wersji różowo niebieskiej :D świetne są :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin