13 marca 2018

EXCLUSIVE COSMETICS Hydrożelowe płatki pod oczy z olejem arganowym




Hej Dziewczyny :)

Lubicie pielęgnację na specjalne okazje, czy raczej zawsze sięgacie po to samo? Mi płatki pod oczy zawsze kojarzyły się z produktami raczej na większe wyjścia, ale te z marki EXCLUSIVE COSMETICS można stosować regularnie bez szkody dla portfela, bo kosztują zaledwie 5 zł.



Płatki otwierają się łatwo i bezproblemowo. Mają konsystencję gęstej galaretki. Na początku, gdy chciałam je nieprawidłowo otworzyć, bo nie zauważyłam zaczęcia do otwierania, to uszkodziłam jeden płatek paznokciem. Oczywiście nie przeszkadzało to w użyciu, ale podkreślam jak bardzo są delikatne. Mają złoto pomarańczowo żółty kolor. Pachną prawie niewyczuwalnie, trochę mydlano. Nie są bardzo mokre. Czasami produkty tego typu dosłownie pływają w płynie, te są minimalnie wilgotne. Są dobrze wyprofilowane, solidnie "przyklejają się" do skóry, także nic w trakcie zabiegu nie migruje do oczu, ani nie zsuwa się z twarzy. Mnie nic tak bardzo nie irytuje, jak zbyt ruchoma maseczka, która wymusza na mnie leżenie plackiem, dlatego pod tym względem te płatki są dla mnie świetne. Widziałam filmiki, na których dziewczyny nakładały tego typu płatki pod oczy i wykonywały mocniejszy makijaż. Takie dwa w jednym radzenie sobie z osypującym się cieniem i poprawa wyglądu skóry przed wyjściem. Ten produkt "siedzi" na tyle stabilnie na skórze, że również spokojnie może pełnić taką rolę. 

Skład:




Jeśli chodzi o efekty to na mojej skórze nie były spektakularne. Bezpośrednio po zdjęciu płatków skóra jest rozjaśniona i sprawia wrażenie bardziej nawilżonej, ale podobny efekt sprężystej i jaśniejszej skóry otrzymamy po okładach z woreczków z herbatą. Po pół godzinie od zabiegu efekty znikają, a skóra jest bardziej sucha niż po porządnej porcji nawilżającego kremu. Nie mam dużych zmarszczek, a jedynie czasem widoczne zmarszczki mimiczne, gdy bardziej przesuszę skórę. Być może w przypadku bardziej widocznych zmarszczek pojawiłby się lepszy efekt, ale trudno jest mi tu spekulować.
Ogólnie płatki nie zachwyciły mnie swoim działaniem, ale stosuje się je bardzo wygodnie i są bardzo tanie (około5 zł) więc mimo to uważam, że warto je przetestować na swojej skórze, bo efekty mogą być różne.

Znacie/lubicie?

28 komentarzy:

  1. Miałam płatki tej firmy dosyć dawno, miały chyba inny kolor. Ich działanie też odczułam bardzo krótko. Dobra wiadomość jest taka, że nie są drogie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam i potwierdzam ze działają raczej krótkotrwale

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy płatków pod oczy. Rzeczywiście przydałyby się przy mocniejszych makijażach ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze takich płatków.

    OdpowiedzUsuń
  5. też je mam, ale jeszcze nie próbowałam.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Do działania na zmarszczki podchodzę zawsze sceptycznie, ale lubię takie produkty :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wlasnie mi przypomnialas, ze powinnam zastosowac platki pod oczy, bo mam przesuszona skore

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda ze ich dzialanie jest krótkotrwale :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, mam coś takiego w domu i nawet nie wiedziałam, ze to takie fajne ;) muszę w końcu użyć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej się nie skuszę pomimo niskiej ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zawsze gdy ich użyję to widzę bardzo dużą różnicę. są rewelacyjne i to moje ulubione

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kilka różnych płatków, ale nie działały. Szkoda, że tu działanie jest krótkotrwałe

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mialam nigdy takich platkow pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie używałam żadnych płatków od oczy. Jakoś nie uważam że jest mi to potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na ogół nie korzystam z takich płatków, ale fajnie przydają się chociażby po nieprzespanej nocy. Szkoda, że akurat te dają krótkie efekty.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy takich płatków nie używałyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam je ale jeszcze ich nie użyłam😊

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię płatki pod oczy :D zawsze wtedy mam takie rozjaśnione spojrzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja lubi e stosować płatki pod oczy. Właśnie skończyłam jedno opakowanie swoich i przydałoby się nadrobić i kupić coś innego...Te do mnie nie przemawiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie używałam tego typu płatków, bo faktycznie wykorzystuję do tego celu żelową maseczkę chłodzącą albo torebki z herbatą.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam płatki pod oczy :) szczególnie za taką cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam kiedyś jakieś z Biedry, dawały taki sobie tez efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja miałam kiedyś "złote" płatki i działały dobrze, na pewno nie przesuszały skóry.

    OdpowiedzUsuń
  24. No to się nie skuszę raczej :( Ale polecam Ci szczerze serum do twarzy Perfekta A+E Forte (w czerwonej saszetce), ostatnio próbuję różnych serum i maseczek i ta z Perfecty jest idealna, mimo że niby redukuje zmarszczki i jest dla dojrzałych kobiet to u mnie spisała się świetnie, na długo nawilża cerę :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam i do tej pory takich nie miałam nigdy, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin