20 marca 2018

Schauma Color Shine Szampon chroniący kolor z filtrem UV



Hej Dziewczyny :)

Chociaż lubię zarówno delikatną naturalna, jak i apteczna pielęgnacje włosów, to jednak nigdy nie może u mnie zabraknąć jakiegoś drogeryjnego szamponu. Dla mnie są najlepsze pod względem zmywania olei z włosów. Moje włosy też całkiem się lubią z takimi kosmetykami, więc nie mam żadnych oporów przed używaniem ich. Wiem, że niektórzy trochę podchodzą do tego na zasadzie, że stosując zwykły, a nie „lepszy” szampon nie dba się odpowiednio o włosy i sama miałam taki okres, że jeśli w składzie było cokolwiek, co chociaż potencjalnie mogło zaszkodzić moim włosom, to omijałam produkt z daleka. Teraz jednak podchodzę do tego bardziej luźno i po prostu stosuję to, co mi najbardziej pasuje. Włosy mi się nie zniszczyły i w sumie wyglądają lepiej niż, gdy na siłę próbowałam używać ziołowych szamponów, których teraz wiem, że przy moich włosach lepiej unikać. :D

 

Szampony Schauma lubię. Tym razem sięgnęłam po wersję chroniącą kolor z filtrem UV, wprawdzie nie farbuję włosów i nie wiem na ile filtr uv wytrzyma spłukanie szamponu i nałożenie oraz spłukanie odżywki, ale jestem z szamponu zadowolona. Dobrze myje włosy. Nawet jeśli olejuję je cięższym olejem, wiem, że po wyschnięciu nie będę miała żadnej niespodzianki w postaci tłustego kosmyka. Dzięki temu, że wytwarza się dużo piany nie czuję wewnętrznej potrzeby mocnego tarcia włosów podczas mycia. ;) Pachnie dość intensywnie, czymś nieokreślonym, ale słodkim i przyjemnym. Ja w 90% po myciu nakładam odżywkę/maskę, a w tych pozostałych chociaż serum. W takim stosowaniu na pewno nie wysusza włosów. W tych przypadkach, gdy nakładałam po nim tylko serum włosy również nie były przesuszone, czy spuszone. Wręcz przeciwnie, były dość wygładzone, niesplątane i nie miałam żadnych problemów z ich rozczesaniem.

Dobrze dogaduje się nie tylko z moimi włosami, ale też ze skalpem. Nie miałam po nim żadnego swędzenia, czy innych „przyjemności” a czasami niestety mi się to zdarza.


Skład:


Dla mnie jako produkt, który ma po prostu myć i nie szkodzić Schauma spisuje się doskonale.



Lubicie szampony tej marki?

19 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze szamponów Schaumy. Do podtrzymania koloru używam niebieskiego szamponu z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już z 10 lat będzie jak nie miałam szamponu tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzadko, ale kupuję ich szampony. Są zwykłe, robią to, co powinny i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też szampony akurat nie pomagają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam podobne doświadczenia, możesz zaproponować coś co się u Ciebie sprawdza? każdą propozycje chętnie przetestuję

      Usuń
  5. Też lubię ten szampon. Już dwa razy miałam go w użyciu i spisywał się całkiem, całkiem :).
    Pozdrawiam :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również używam szamponów tej marki.
    Są dobrej jakości
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem też go używamy i jesteśmy z tego szamponu zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam się szczerze że ich szamponów dawno nie używałam ale nie pamiętam jaka to była wersja ale w takiej fioletowej butelce i była naprawdę świetna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uzywam najczesciej drogeryjnych szamponow i nie widze by moje wlosy byly po ich stosowaniu przesuszone. Jedynie troche sie pusza, ale nie jest najgorzej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szamponu shaumy nie używalam już kilka lat .
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie mam problemu z takimi szamponami :) aktualnie kończę jedną Schaumę i zaczynam drugą, ale akurat inne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szamponu nie używałam, natomiast mam takiego samego kwiatka jak Ty, w doniczce z kotwicą. Wygląda super! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnio muszę bardzo uważać na szamponu, bo mam strasznie suchą skórę głowy i swędzącą :(

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie schauma się nie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno nie miałam szamponu z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  16. też lubię ich szampony, z drogeryjnych sprawdza się też u mnie Loreal, Timotei kokosowy i ostatnio Organix :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tego produktu nie używałam, ale inne szampony miałam i jedne się sprawdzili, inne nie. Aktualnie mam odżywkę Schaumy, ale nie zaczęłam go jeszcze testować, jednak jestem ciekawa tego produktu. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też bardzo lubię szampony tej firmy, muszę kupić ten, który chroni kolor!

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin