18 marca 2018

Zamówienie z Zaful


Hej Dziewczyny :)

W dzisiejszym wpisie chcę Wam pokazać, co ostatnio wybrałam dla siebie w sklepie Zaful. Tym razem postawiłam na wiosenno-letnie ubrania, bo w końcu niedługo zaczyna się wiosna, z czego ogromnie się cieszę. Niby zima była dość łagodna, ale i tak tęsknię już za ciepłem.

Wybrałam kolejny szalik z tej samej serii, tym razem wzięłam jasno szary. Uwielbiam te szale, są ogromne i bardzo przyjemne w dotyku.

 



Wzięłam też oliwkową kurteczkę/marynarkę, ma dość ciekawe bastinkowe wykończenie. Jest cieniutka, więc raczej na lato, niż na wiosnę, chyba, ze na jakiś sweterek.  




Do długiej oliwkowo-zielonej sukienki/kardiganu mam dość mieszane uczucia. Patrząc na zdjęcie na stronie byłam pewna, że jest lekko przezroczysta, więc myślałam, że może pełnić rolę lekkiej narzutki na lato. Tymczasem jest to gruby, dość ciepły materiał. Wiec sukienka jest po prostu sukienką. Ogólnie jest calkiem ładna i z butami na obcasie powinna ładnie wyglądać. 



Granatowa, szyfonowa bluzka, to kolejna o takim fasonie w mojej szafie, wcześniej wzięłam już taką samą czarną i na tyle przypadła mi do gustu, że musiałam mieć kolejną.


Wybrałam też czarną bluzkę z odkrytymi ramionami. Jest z przyjemnego w dotyku dość grubego materiału, co jest ogromnym plusem, bo taki obcisły fason lubi podkreślać każdą bielizną, wiec trochę bałam się, czy bluzka nie będzie bardzo wybredna pod względem odpowiedniego biustonosza, ale można spokojnie założyć pod nią nawet coś koronkowego i nic się nie odznacza.



A co ostatnio nowego pojawiło się u Was?


Na hasło ZafulChen możecie w sklepie Zaful obniżyć swoje zakupy o 10%
Informuję też, że w tym sklepie pojawiły się już wiosenne promocje
Zaful Women Day 2018 Special Promotion  

19 komentarzy:

  1. Czarna falbana bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarna bluzka z odkrytymi ramionami mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. ta sukienka ala kardigan bardzo wpadła mi w oko. ja też mam masę szali z azjatyckich stron

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafny wybór ubrań:) Lubię podobne szale.

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej podoba mi się szalik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnia bluzka podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka i ostatnia bluzeczka, bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta czarna bluzka z odkrytymi ramionami najbardziej nam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzką i szalik są moim zdaniem przepiękne ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi mi o tą czarną bluzkę, jest naprawdę cudowna!

      Usuń
  10. Szalik jest ladny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta oliekowa sukienka wpadła mi w oko ':)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podobają mi się granatowa sukienka i czarna bluzka.
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta czarna z odkrytymi ramionami po prostu wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny szal!:D Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin