4 kwietnia 2018

Moje zakupy :)

Hej Dziewczyny :)

Lubicie zakupowe wpisy? U mnie w ostatnim czasie nie było zbyt wielu kosmetycznych zakupów. Przede wszystkim staram się nie kupować cieni do powiek, pomadek i żeli pod prysznic, co mi się udało. :) Staram się trochę pozużywać zapasy, o ile w przypadku cieni da się w ogóle coś zużyć do końca. Może w tym wypadku powinnam napisać, że czekam, aż część się przeterminuje, żebym mogła bez żalu wyrzucić. :D Lubię moją małą kolekcję palet, ale czasami nawet ja doznaję olśnienia, że w sumie nie potrzebuję tych 15 odcieni brązu, które na powiece i tak wyglądają prawie jednakowo. :D

A oto, co kupiłam:



Skin79 pianka Jeju Aloe-ogólnie najbardziej lubię mycie twarzy mydłem aleppo, ale ponieważ zaczęłam eksperymenty z kremami bb, a nie z mineralnymi podkładami, których używałam dotąd miałam ochotę na coś bardziej oczyszczającego.



Dezodorant naturalny ałun z olejkiem arganowym- postanowiłam trochę potestować naturalne dezodoranty. Nie mam problemów z nadmierną potliwością, tylko mieszczę się w przeciętnej, więc miałam nadzieję, że mogą się u mnie sprawdzić.



Alepp Ałun w krysztale, czyli moje dalsze próby z ałunem.
Micel Bioderma Sebium H2O miniaturka, była w niskiej cenie, wiec wrzuciłam do koszyka, pomimo tego, ze mam parę podobnych produktów w zapasach.



Biorepair- pasta do zębów. Szukałam jakiejś fajnej pasty bez fluoru, a że chciałam wypróbować coś nowego, to mój wybór padł na tę pastę, bo wcześniej nigdzie o niej nie słyszałam.
Etiaxil- jak widać moje próby z ałunem były nieudane. Nie mam problemów z nadmierną potliwością, ale lubię blokery, bo w tradycyjnych antyperspirantach irytuje mnie to, że wszystkie pozostawiają białe ślady, nawet te, które ich mają nie zostawiać. Z blokerami nie mam tego problemu.
Ava- antybakteryjny krem punktowy- moje drugie opakowanie, jest idealny na niespodzianki. Recenzowałam ten kosmetyk tutaj





Skin79 Dark Panda KremBB Skusiłam się na niego ze względu na wysoka ochronę przeciwsłoneczną. Na skórze wygląda całkiem ładnie, niedawno zaczęłam go używać, mam nadzieję, że się sprawdzi na dłuższą metę.


Excipal- krem ochronny do rąk, bo kremów do rąk nigdy za wiele :)
Ziaja Sopot Sun Krem antyoksydacyjny z witaminą C SPF 50+, kupiłam z ciekawości, bo zazwyczaj nie przepadam za pielęgnacją tej marki, poza żelami pod prysznic, ale tyle osób chwali ten krem, że musiałam go kupić.

 2 szamponetki Palette, sama nie wiem po co kupiłam, chyba zaczynam się nudzić moim naturalnym kolorem włosów :D


 L'biotica Biovax, odżywka pielęgnacyjna, krem BB do włosów ciemnych, bardzo lubię pielęgnację włosów tej marki, tę odżywkę już zaczęłam używać i jest bardzo fajna.



Vichy Ideal Soleil krem SPF50 krem matujący zapobiegający błyszczeniu- krem z tak wysokim filtrem może zmatowić skórę? Musiałam to przetestować na sobie.
 Vichy balsam po opalaniu, ech..bo był w promocji :D



Maść arnikowa i maść Retimax- zawsze muszą być u mnie w zapasie.



Różowiutki lakier Golden Rose na wiosnę :)



SheFoot Silnie odświeżający krem pielęgnacyjny- kupiłam krem do rąk, to i trzeba było kupić coś do stóp, żeby było sprawiedliwe :D



I to tyle z moich zakupów. Dajcie znać, co Wam ostatnio wpadło do koszyka. Szykujecie się na promocję w Rossmannie?

48 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zakupy, znam pasty Biorepair:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio zużywam zapasy i prawie nic nie kupuję. Z Twoich znam i lubię Etiaxil :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem czy ałun by się u mnie sprawdził, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obecnie zazdroszczę każdych zakupów, bo mam na nie ochotę ale czekam na promo w Rossku... nie kupowałam kosmetyków od... chyba stycznia (!) dla mnie to dramat :) :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy i widzę że przemyślane :) kurde, dzisiaj dowiedzialam się o promocji w Rossmanie, ale ja nic nie potrzebuję :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zakupy, a najbardziej podoba mi się komplet Vichy (gdzie dorwałaś taką promocję i za ile?)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie szykuję się na promocję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakier do paznokci ma świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zainteresował mnie krem do stóp.
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Udane zakupy, niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten dezodorant z arganem chcę teraz kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe zakupy! Też ze względu na niską cenę (niecałe 10 zł) w aptece Melissa wrzuciłam Biodermę do koszyka :) u mnie sprawdza się fajnie, ale to małe opakowanie zostawię sobie na wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oprócz farby nie znamy żadnego innego kosmetyku, a chętnie wypróbowalibyśmy każdy z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Same ciekawe kosmetyki wpadły ci do koszyczka

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe, używałam tylko tej pasty do zębów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie też strasznie irytują białe ślady po antyperspirantach, zwłaszcza że moja szafa jest właściwie wyłącznie czarna xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś Micel Bioderma Sebium H2O i fajnie mi się sprawdzał ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Maść z witaminą A musi być zawsze i u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurczę nie znam nic, chcę kupić BB skin79 . Fajne nowości.

    OdpowiedzUsuń
  20. a tak w ogole to retimax jest boski

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja już od jakiegoś czasu używam ałunu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mialam zadnego produktu z tych ktore przedstawiasz, ale widze kilka ciekawych.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przydatne, kilka interesujących produktów.

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zakupy :D ostatnio zastanawiam się nad zakupem dobrego blokera, bo zaczyna się u mnie chyba problem z poceniem... :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobrze, że szamponetki się wypłukują to można kombinować z kolorami :P Ja nawet mam taką pod róż wpadającą :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Maść z witaminą A to również mój must have. :) Lubię produkty z Biowaxu, ale tych odżywek nie używałam. <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Sporo ciekawych produktów. Z nich znam tylko ziajkę, bo często używamy :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie używałam żadnego produktu, jednak kilka mnie zainteresowało, szczególnie ta pianka Jeju Aloe

    OdpowiedzUsuń
  29. Nic z tych produktów nie mam u siebie.
    Cieni do powiek również nie kupuję, praktycznie w ogóle po nie nie sięgam, wystarcza mi kreska na górnej po wiece. Natomiast żele, płyny do kąpieli to kupuję niemalże co tydzień, ekspresowo u mnie znikają :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny kolor lakieru z GR. Zaciekawił mnie również żel aloesowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Vichy to jedna z moich ulubionych firm :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Szczerze mowiac, z wiekszoscia kosmetykow spotykam sie po raz pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Kosmetyki ze Skin79 bardzo mnie zainteresowały, a szczególnie pianka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawe nowości 😀 nic poza biovaxem i Ziaja nie znam

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zakupy! Mam ogromną ochotę na piankę Skin79, wiele osób ją zachwala :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Spore zakupy i zazdroszczę gdyż wiele produktów są mi zupełnie obce, a nie mam na tyle czasu i motywacji by testować nowości :( jednak chętnie czytam z nich recenzje :)♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo lubię płyn micelarny Biodermy :) A pianka i krem BB mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne kosmetyki! Kocham lakiery z GR!!! <3
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo lubię wszelkie żele aloesowe, ciekawa jestem tego od Skin 79 :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Lakier godny polecenia :) Świetny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Widzę, że się obkupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Super zakupy. Jestem ciekawa czy saszetki Ci chwycą i kolor długo będzie się na włosach utrzymywał ;)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin