15 czerwca 2018

L'biotica Biovax odżywka pielęgnacyjna BB Beauty Benefit do włosów ciemnych KeraRicinum Oleo Complex 7w1



Hej Dziewczyny

Nie raz już pisałam Wam, że bardzo lubię kosmetyki do włosów marki L`biotica, zwłaszcza ich maski. Po inne ich produkty też sięgam chociaż już nie z taką częstotliwością. Tym razem postanowiłam wypróbować odżywkę do włosów, która wg obietnic producenta już po 60 sekundach ma zapewnić efekt 7 korzyści dla włosów: wygładzenie, termoochronę, nawilżenie, ułatwienie rozczesywania, piękny połysk, ograniczenie elektryzowania się oraz zwiększyć podatność na układanie.

Odżywka znajduje się w białej tubie z dość miękkiego plastiku. Jest dość gęsta, więc dużym plusem jest stanie na „głowie tuby”, bo pozwala swobodnie wydobywać produkt.

Jest biała, ma słodko-świeży zapach, który jest dość neutralny i nie pozostaje na włosach. To kosmetyk bardzo wydajny. Gładko rozprowadza się na włosach, dzięki czemu do równomiernego pokrycia wystarcza niewielka ilość produktu. 

skład:
 

Te 60 sekund trzymałam ją na włosach dość rzadko, zazwyczaj były to to 2-3 minuty, ale myślę, że nie robi to większej różnicy w ocenie działania. Najlepiej odniosę się do obietnic producenta. Włosy po użyciu produktu faktycznie są wygładzone i łatwiej je rozczesać. Termoochrony nie jestem w stanie ocenić, bo nie stylizuję włosów na ciepło, tylko od czasu do czasu suszę włosy chłodnym nawiewem, co zdarzyło się może ze 2 razy podczas stosowania tej odżywki, bo zazwyczaj pozwalam włosom wyschnąć samodzielnie. Co do połysku, to włosy nie są jakieś ekstremalnie błyszczące, ale również nie matowe, więc przy tej obietnicy również zaznaczyłabym plus, że zostaje spełniona. Moje włosy nie mają dużych skłonności do elektryzowania się, jedynie w przypadku wełnianych szali, czy swetrów zaczynają się plątać i elektryzować ocierając o nie i tu nie zauważyłam zmian. Moje włosy też nigdy nie były podatne na układanie, ale to kwestia tego, że są cienkie, długie i dość śliskie. W przypadku bardziej zniszczonych, czy grubszych włosów odżywka miałaby pewnie okazję zadziałać bardziej dyscyplinująco.



Ogólnie jest to dobry produkt i zużyłam tubkę z przyjemnością. Nie wiem, czy do niej wrócę, bo na rynku jest jeszcze mnóstwo odzywek tego typu, również tej samej marki. Jednak jako taki produkt do szybkiego użycia, kiedy nie ma czasu/ochoty na maskę, to sprawdza się bardzo dobrze i nie powinna nikogo rozczarować.

Lubicie produkty do włosów Biovax?

13 komentarzy:

  1. Czyli szału nie było, mają w ofercie o wiele lepsze maski :) Najbardziej lubię tę do włosów suchych i zniszczonych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji jej testować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo lubię i produkty do włosów, choć akurat na ten produkt nie spoglądałam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spotkałam się i kompletnie nie miałam pojęcia o takiej gamie właściwości. :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ich kosmetyki☺

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie akurat produkty tej marki szału nie robią.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna!..ja mam problem z puszeniem, jestem ciekawa, czy by ta odżywka coś pomogła na to

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jakoś rzadko sięgam po produkty Biovax, ale nie dlatego, że coś do nich mam. Po prostu tak jakoś wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. przetetsuję ją na swoich włosach :)może b mi pomogła z wysusoznymi kńcami; D

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin