30 czerwca 2018

ShinyBox 6 years together czerwiec 2018

Hej Dziewczyny :)



Czerwiec już prawie za nami, wiec pora na czerwcowe pudełeczko ShinyBox. W tym miesiącu Shiny świętowało już 6 urodziny, czy pudełeczko urodzinowe jest naprawdę wyjątkowe? Zapraszam do wpisu.



 
Loffme Płatki kosmetyczne wielokrotnego użytku

Średnia cena: 19,00 zł / 4 szt.

"Płatki kosmetyczne wielokrotnego użytku marki Loffme to jeden z szeregu wysoce higienicznych produktów, które ułatwiają codzienną pielęgnację skóry wrażliwej. Tajemnica tkwi w materiale, z którego zostały wykonane; bardzo szybko wysycha i nie przejmuje zapachów. Hypoalergiczność materiału została potwierdzona certyfikatem Ecarf. "

Baaardzo ciekawy dla mnie produkt. Nie mogę doczekać się wypróbowania. Pudełeczko dziś trafiło w moje ręce, bo byłam poza domem, więc na pewno już dziś przetestuję, jak się sprawują. Na pewno to dobry produkt dla środowiska, bo ograniczmy śmieci, ciekawi mnie jednak, co czy nie okażę się zbyt leniwa na pranie płatków kosmetycznych. :D  Na początku wydawało mi się to czymś wymagającym zachodu, ale przecież w sumie pranie takich płatków to nie więcej niż minuta, wg opakowania można je też nawet prać w pralce. Za takie produkty kocham ShinyBox, gdyby nie pudełko, pewnie nawet długo bym się nie dowiedziała o istnieniu takich płatków.



Bell Pomadka do ust

Średnia cena: 16,99 zł / szt.

"Aksamitnie kremowa konsystencja pomadki pokrywa usta jednolitym kolorem bez ich sklejania. Gruba kredka, która nie wymaga temperowania, umożliwia równomierną aplikację produktu. Nawilża, zmiękcza i wygładza delikatną skórę ust dzięki zawartości emolientów. Mix. kolorów."

Nie mogę znaleźć numerku na pomadce, ale mam piękny neutralny odcień czerwieni. Pomadka bardzo przyjemnie się rozprowadza, jest kremowa i ma błyszczące wykończenie. Świetny efekt na lato i mia odmiana, od bardzo popularnych matów.




Kueshi Krem do opalania SPF 50

Średnia cena: 63,00 zł / 35 ml




"Wysoki poziom ochrony przeciwsłonecznej, który chroni skórę przed promieniami UVA i UVB. Zalecany dla wszystkich rodzajów skóry. Szczególnie dla skóry wrażliwej. Skóra jest chroniona przed poparzeniem słonecznym, niepożądanymi reakcjami skórnymi i uszkodzeniami komórek spowodowanymi promieniowaniem UV."

Krem z filtrem, czyli coś, czego nie mogło zabraknąć w świetnym letnim pudełku. Marka Kueshi kilka razy już pojawiała się w ShinyBoxie i słynie ze świetnych naturalnych kosmetyków. Latem używam kremów z filtrem codziennie, więc na pewno ten również się nie zmarnuje. Na razie mogę powiedzieć tylko, że bardzo przyjemnie pachnie i rozsmarowany na dłoni wydaje się mocno nie bielić, gdy potestuję go dłużej, na pewno zrecenzuję.



 
Delia Balsam do ust w sztyfcie Sun Fun

Średnia cena: 7,00 zł / 3,8 g


"Ochronny balsam do ust, zawierający filtry UVA oraz UVB. Zawartość witaminy E zapewnia głębokie nawilżenie ust."
 
Kolejny typowo letni produkt w pudełku. Idealna na obecną pogodę. Teraz używam inną pomadkę z filtrem, ale gdy ją zużyję, lub zgubię, co mi się często zdarza, to sięgnę po tę.

 
 
Clean Hands Mydło antybakteryjne

Średnia cena: 2,49 zł / 90 g


"Mydło antybakteryjne w kostce o delikatnym zapachu. Skutecznie oczyszcza skórę rąk. Zawiera ekstrakty roślinne. Mix zapachów."
 
Mydło może nie jest produktem wow, ale na pewno je zużyję. Lubię stosować antybakteryjne mydła do mycia pędzli i gąbeczek do makijażu. Mam wersję owoce tropikalne, która pachnie bardzo świeżo i soczyście.

 Oczywiscie nie mogło zabraknąć próbek, tym razem w pudełeczku znalazła się saszetka serum Biały Jeleń.


Efektima Maseczka glinkowa oczyszczająca

Średnia cena: 2,28 zł / 7 ml

"Nowoczesna maseczka, która zapewnia natychmiastowy efekt poprawy wyglądu skóry. Skutecznie oczyszcza, usuwa nadmiar sebum oraz zapobiega powstawaniu nowych niedoskonałości. Koi i łagodzi podrażnienia. Maseczka została wzbogacona w wyciąg z bergamotki, który tonizuje, nawilża i pobudza skórę do regeneracji. "

Maseczek nigdy za wiele, zwłaszcza oczyszczających. Stosuję teraz codziennie kremy z filtrami, a często są one dość obciążające skórę, wiec tym bardziej muszę regularnie stosować takie oczyszczające produkty.

 
Schwarzkopf Live Colour Spray

Średnia cena: 26,99 zł / 120 ml

"Makijaż do włosów w spray’u zmywa się po jednym umyciu szamponem. Natychmiastowy efekt kolorystyczny, bez uczucia sklejonych włosów. Mix kolorów. Sposób użycia: Dobrze wstrząśnij! Rozpyl kolor na włosach krótkimi seriami z odległości 10 cm, tworząc intensywny lub subtelny efekt kolorystyczny. Natychmiast wysycha, a precyzyjny aplikator pozwala na łatwą aplikację. Do wielokrotnego użytku. Mix. kolorów."

Produkt wymienny z suchym olejkiem do włosów w mgiełce. 
 
 Uwielbiam te spraye. Miałam wersję bordowo-czerwoną, teraz mam niebieską. Są świetne dla mnie, głównie dlatego, że po prostu naprawdę je widać na moich ciemnych włosach. Wcześniej myślałam, że na takie produkty mogą sobie pozwolić tylko blondynki, tymczasem w przypadku sprayu efekt jest widoczny i to bardzo, zgodnie z obietnicami na opakowaniu. Kolor niebieski trochę bardziej niż mój poprzedni ma jakby drobinki mikroskopijnego brokatu w sobie, które widać tylko na słońcu, ale nie wygląda to jak lakier z brokatem, tylko po prostu włosy są lekko rozświetlone. Na pewno pokażę Wam na blogu efekty.



 
Dr. Coco Woda kokosowa

Średnia cena: 4,99 zł / 350 ml

"Woda kokosowa to niskokaloryczny, beztłuszczowy napój bogaty w potas, składniki mineralne i witaminy. Doskonale orzeźwia i nawadnia organizm. Idealny napój dla sportowców, osób żyjących aktywnie, będących na diecie lub ceniących w 100% naturalne i nieprzetworzone produkty."


Produkt otrzymały Klientki, których czerwcowe pudełko ShinyBox było min. 2 zamówieniem w ramach jednej i tej samej subskrypcji lub aktywnego pakietu.

Bardzo lubię, gdy w pudełkach znajdują się produkty niekosmetyczne. Uważam, że to fajna odmiana. wodę z przyjemnością  wypiję.



Nutka Szampon do włosów

Średnia cena: 12,99 zł / 222 ml

"Szampon marki Nutka został stworzony do codziennego mycia i pielęgnacji włosów oraz skóry głowy. Starannie dobrane, delikatne substancje myjące i ekstrakty pochodzenia roślinnego wraz z kompleksem zmiękczającym i wygładzającym łuskę włosa sprawią, że włosy odzyskają blask i miękkość. Mix rodzajów."

Kosmetyk otrzymały Klientki, których czerwcowe pudełko ShinyBox było min. 2 zamówieniem w ramach jednej i tej samej subskrypcji lub aktywnego pakietu.

Testować nowe produkty do włosów zawsze bardzo lubiłam. Ten szampon również z przyjemnością zużyję. Lubi takie tubki stojące na „głowie” bo są bardzo wygodne.


 

 Efektima Krem zwężający pory 

"Specjalistyczny krem do twarzy, opracowany z myślą o cerze z rozszerzonymi porami."

Ja na szczęście nie mam większego problemu z rozszerzonymi porami, ale podaruję krem siostrze, która ma inny typ cery od mojego i kosmetyk na pewno się nie zmarnuje.


A tak prezentuje się cała zawartość pudełka:


Na pewno na ogromny plus w tym pudełku zasługuje dobór kosmetyków do pory roku. Czasami pudełka są fajne, ale nie mają "tego czegoś, co sprawia, że nie tylko mamy dobre produkty, ale również czujemy, że pudełko jest bardzo spójne. Tutaj mamy samą kwintesencje lata. Pudełko zawiera produkty ochronne przed słońcem, jaskrawą pomadkę, kolorowy spray do włosów, czy wodę. Prawie wszystkie kosmetyki sama zużyję, a na pewno nic się nie zmarnuje. Najbardziej ciekawią mnie płatki kosmetyczne. Spray po testowym użyciu na pasemku wygląda pięknie i czekam na okazję, aby go użyć. Produkty z filtrami też nie chowam na potem, tylko od razu wędrują na toaletkę. Dla mnie pudełeczko jest idealnie letnie i ogólnie bardzo udane. Jak Wam się podoba zawartość?

Pozdrawiam :)

28 komentarzy:

  1. Niby zawartość spora, ale dla mnie nie byłoby 'wow'.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawartość całkiem ciekawa, ale nie wiem, czy użyłabym wszystkiego. Zainteresował mnie szampon i płatki kosmetycznie.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie jakoś zawartośc nie porwała, pewnie oczekiwałabym jakiegoś produktu wow z okazji urodzin.

    OdpowiedzUsuń
  4. to pudełko mnie bardzo usatysfakcjonowało. mam identyczną zawartość

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej mnie ciekawi ten szampon Nutka 😉. Powoli zdobywa popularność na blogach 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Te płatki kosmetyczne też nas ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę zobaczyć, tak ten spray u mnie wygląda :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zachwyciło mnie to pudełeczko :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa sprawa z tymi płatkami wielokrotnego użytku. To trochę jak glov, czy inne ściereczki do demakijażu. Je też można prać w pralce. Rzeczywiście bardzo ładny kolor pomadki, ciekawe jak będzie się utrzymywać. Kredki zazwyczaj szybko schodzą z ust. A na kremy z filtrem nakładasz makijaż? Nie wyświeca się za szybko? Właśnie ostatnio wszędzie słyszę o tych filtrach, a strasznie się świecą na skórze i mnie to nie przekonuje :(. Koniecznie pokaż efekt tego sprayu na włosach. Też mam ciemne i też myślałam że mi nie złapie. Nigdy nie piłam wody kokosowej. Ciekawe jak smakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem ciekawe pudełko, ale mnie nadal żadnego tego typu subskrypcje do siebie nie przekonują ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej mnie zachwyciły zachwyciły maseczka z glinki i pomadka.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba najbardziej przydatny okazał by się dla mnie ten krem z filtrem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Testowałam również niedawno krem Kueshi do opalania SPF 50 i powiem, że jest rewelacyjny. Nie zamienię go na nic innego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie brak tutaj jakiejś perełki, ale ważne, że Tobie pudełko się podoba i kosmetyki okazały się przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic nie zyskującego, ale spodobało mi się w sumie parę rzeczy choćby mydełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłabym jakieś bardzo dobre maseczki. Polecisz jakieś?

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem fajna zawartość tego pudełka:) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie dość przeciętne pudełko, zabrakło w nich tego czegoś. Choć jak patrzę na poprzednie edycje, to naprawdę wychodzi nie najgorzej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomadka z filtrem na pewno się przyda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie sobie kupię taką pomadkę Bell. Okazuje się, że mam baaaardzo dużo odcieni czerwieni, ale ani jednego krwistego! A maty mi się już też powoli nudzą.
    Poza tym NIGDY NIE MIAŁAM SHINYBOXA, wiem ze to obciach i straszna rzecz nie do uwierzenia, ale to prawda. Chyba czas to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Sporo tego tym razem. O płatkach wielokrotnego użytku też jeszcze nie słyszałam. A czerwień pomadki piękna.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawartość taka sobie moim zdaniem :) Nie zamawiam tego typu pudełek, bo połowa (jak nie większość) produktów znajdujących się w nich pewnie nie przydałaby mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam tę pomadkę z Bell jest świetna :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super się zapowiada ta pomadka :D

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin