30 września 2018

ShinyBox COŚ PIĘKNEGO - edycja wrzesień 2018


Hej Dziewczyny

Jako, że wrzesień już prawie za nami, pora na przedstawienie najnowszego wrześniowego pudełeczka ShinyBox, które tym razem było pod hasłem Coś pięknego

 
COUGAR Olejek do twarzy z brazylijską papają oraz kwasem hialuronowym
Średnia cena: 111 zł / 30 ml

Brazylijski olej z papai jest delikatnym, ale pracowitym olejem, zawierającym składniki odżywcze, minerały, przeciwutleniacze i witaminy. Brazylijski olej z papai ma zdolność przenikania głęboko w warstwy skóry, dzięki czemu osiąga fenomenalne rezultaty. Sposób użycia: Nakładaj 1-2 krople na twarz i szyję i delikatnie wmasuj w skórę każdego ranka i wieczorem przed nałożeniem kremu. Unikaj okolic oczu.

Produkt wymienny (1 z 4) z nawilżającym sprayem Insight, mleczkiem do włosów Hmilk No Stress i luksusowym masłem Delawell.

Przyznam, że zaskoczyła mnie trochę cena tego olejku. Jednak biorąc pod uwagę wydajność olejów, ten też producent zaleca używać w ilości 1-2 kropli, to opakowanie 30ml powinno wystarczyć na bardzo długo. Ja uwielbiam oleje i nie wyobrażam sobie pielęgnacji bez nich, więc oczywiście cieszę się, że akurat trafił mi się w pudełeczku ten olejek.

 
BEAUTE MARRAKECH Dezodorant naturalny ałunowy w spray`u
Średnia cena: od 13,64 zł / 100 ml 

Dezodorant ałunowy jest połączeniem ałunu potasowego oraz pantenolu. Ałun to naturalny minerał górski składający się ze związków glinu, jednak w przeciwieństwie do soli glinu występujących w dezodorantach nie przenika przez skórę, tworzy jedynie cienką warstwę na jej powierzchni. Wykazuje działanie ściągające, antyseptyczne i przeciwbakteryjne, dzięki czemu doskonale zwalcza przyczyny powstawania przykrego zapachu potu. Działa antybakteryjne i dezynfekująco. Mix zapachów.

Produkt wymienny (1 z 3). 

Miałam kiedyś ałun w krysztale i pomimo moich najlepszych chęci przyznaje, że się z nim nie polubiłam. Jednak nie wiem, czy to była kwestia formy, czy ogólnie nie po drodze mi z ałunowymi dezodorantami. Dlatego chętnie wypróbuję ten dezodorant w sprayu, bo i tak planowałam kupić taką formę, żeby ostatecznie przekonać się, czy to coś dla mnie. :)


AUSSIE Miracle Moist szampon do włosów suchych
Średnia cena: 7,99 zł / 90 ml 

Postaw swoim suchym i zniszczonym włosom zasłużonego drinka, a od razu odzyskają blask. Kolekcja Aussie Miracle Moist to zastrzyk nawilżenia dla suchych i zniszczonych kosmyków, które odzyskają gładkość, miękkość i blask, zanim sama zdążysz wypić butelkę izotonicznego napoju. Kolekcja obejmuje szampon, odżywkę oraz intensywną odżywkę, które z pewnością staną się nieodzowną częścią Twoich codziennych pielęgnacyjnych rytuałów.

AUSSIE 3 Minute Miracle Reconstructor 3 minutowa intensywna odżywka do włosów zniszczonych
Średnia cena: 7,99 zł / 75 ml 

Myślisz, że Twoim suchym kosmykom nie da się już pomóc? Aussie nie może się z tym zgodzić. Aussie wierzy w cuda i Ty także uwierzysz, kiedy Twoja zmarniała fryzura dozna głębokiej przemiany i zacznie budzić powszechną zazdrość. Kolekcja Aussie Repair Miracle wykorzystuje czystą magię, która sprawia, że kosmyki stają się miękkie, błyszczące i pod każdym względem wspaniałe. Kosmetyki zawierają najwspanialsze australijskie składniki, takie jak orzechy makadamia, awokado i olejek z nasion jojoby. Kolekcja Aussie Repair Miracle obejmuje szampon, odżywkę, intensywną odżywkę 3 Minute Miracle Reconstructor oraz olejek 3 Miracle Oil Reconstructor.

Uwielbiam, gdy w pudełkach znajduję produkty do włosów. Bardzo lubię też takie miniatury, które wystarczają na więcej niż jedno użycie, tylko na takie porządne sprawdzenie, czy produkt się naprawdę u nas sprawdza, czy jednak nie.

 












BIOTANIQE Naturalny krem odżywczy
Średnia cena: 5,99 zł / 75 ml 

Naturalny krem odżywczy oparty na świeżej wodzie proaQua z technologią probiotyczną, która w inteligentny sposób wspiera mikroflorę skóry, długotrwale i dogłębnie nawilża oraz odżywia ją i chroni. Wzbogacony o D-Panthenol i wyjątkowo bogaty w kwasy Omega-6, witaminy i minerały Olej z Opuncji Figowej, który pozostawia skórę wygładzoną i silnie zregenerowaną. Aktywnie łagodzi podrażnienia, chroni przed przesuszeniem. Odpowiedni dla skóry twarzy i ciała. Bogaty w bezpieczne składniki odżywcze jest przyjazny skórze wrażliwej. Lekka konsystencja szybko się wchłania, pozostawiając na skórze miłe, aksamitne odczucie.

Nie miałam jeszcze nic tej marki, a lubię poznawać nowe produkty. Na pewno przetestuję ten krem. Myślę, że u mnie najlepiej sprawdzi się jako krem do ciała i rąk.



HIALU PURE Serum z kwasem hialuronowym 3%
Średnia cena: 21,90 zł / 10 ml

Hialu Pure to gęste serum z kwasem hialuronowym w formie żelu. Jest produktem o najwyższej jakości, nie powodującym podrażnień i uczuleń. Stosowany na skórę poprawia nawodnienie skóry właściwej przyczyniając się do poprawy jej elastyczności i sprężystości. Skóra staje się bardziej nawilżona i odżywiona. Regularne stosowanie opóźnia procesy starzenia, a skóra odzyskuje naturalną jędrność i blask. 

Lubię kosmetyki z kwasem hialuronowym, więc na pewno wypróbuję to serum. Tego typu sera sprawdzają się świetnie też ze względu na to, że dobrze dogadują się z większością innych kosmetyków i nadają się również pod makijaż.

Produkt wymienny (1 z 12). Pozostałe kosmetyki:
KNEIPP Olejek do kąpieli „Tajemnica Piękna”, CHANTAL ProSalon maska w sprayu 12 w 1, PILOMAX Wax - serum przeciw wypadaniu włosów dla kobiet, OVER CLEAN Cud Oil Olejek do mycia ciała, SEYSSO Wybielająca pasta do zębów z aktywnym węglem, APIS Pielęgnacyjny krem do rąk, SAPE Peelmaska do twarzy „Oczyszczenie”, BOHO BEAUTY Bohoblender gąbka do makijażu, OVER CLEAN Cud Gel Żel regenerująco-zmiękczający 30% mocznika, L'ORIENT Hydrolat kwiatów róży damasceńskiej w atomizerze 


O'HERBAL Maska zwiększająca objętość cienkich włosów z ekstraktem z arniki
Średnia cena: 22,49 zł / 500 ml 

Maska nadaje włosom dodatkową objętość, uszczelnia strukturę cienkich włosów, wzmacnia ich warstwę keratynową. Ekstrakt z kwiatów arniki wypełnia wnętrze włosa składnikami niezbędnymi dla jego wytrzymałości i objętości. 

Produkt wymienny (1 z 12). 

Mam cienkie włosy i lubię testować produkty do włosów, więc produkt idealny dla mnie. Z tej serii mam mgiełkę dodającą objętości i działa fajnie. Mam nadzieję, że maska będzie równie dobra.
Upominek dla Klientek, które wypełniły ankietę oraz których wrześniowy zestaw ShinyBox jest minimum drugim zamówieniem w ramach jednej i tej samej subskrypcji lub aktywnego pakietu, wykupionego przed pierwszą wysyłką wrześniowego pudełka ShinyBox.:


STR8 Ahead odświeżający żel pod prysznic
Średnia cena: 13,00 zł / 400 ml 

Najnowszy żel STR8 Ahead charakteryzuje się męskim, wyrazistym zapachem zgodnym z najnowszymi trendami. Zawiera w sobie nuty bergamotki, pieprzu oraz szałwii muszkatołowej. Nie tylko głęboko oczyszcza skórę ciała, ale również odpowiednio ją pielęgnuje. Dzięki niemu staje się ona aksamitnie miękka i jedwabiście gładka.

Oczywiście nie produkt nie dla mnie, ale na pewno znajdzie nowego właściciela. ;)

Produkt wymienny (1 z 2) z  PILOMAX Wax - serum przeciw wypadaniu włosów dla mężczyzn


Jako ambasadorka ShinyBox otrzymałam jeszcze lakier marki Pablo Color w pięknym szarym kolorze. Dla mnie szary to taki ładniejszy nudziak i bardzo lubię ten kolor na paznokciach. :)
 
Tak prezentuje się cała zawartość pudełeczka:
Oczywiście tradycyjnie w pudełeczku znalazły się też tradycyjnie kody rabatowe.

 
Klientki, dla których wrześniowy ShinyBox był pierwszym w ramach subskrypcji otrzymały KUESHI Peeling do ciała i NOVEX Maska do włosów
A te, które subskrybują dłużej produkty dla mężczyzn.
Fajnie, że obie grupy klientek mogą się poczuć docenione. Zarówno te stałe w uczuciach, jak i te które pierwszy raz zaufały ShinyBoxowi.

Wrześniowe pudełeczka były bardzo zróżnicowane, za sprawą produktów, które można było trafić losowo, aż z grupy 12. Co jest tu dużym plusem wszystkie te kosmetyki były bardzo zbliżone pod względem cenowym, więc nie ma uczucia zawodu, że nie trafiło się na najdroższy kosmetyk. Mi pudełko przypadło do gustu. Nie jest to moje ulubione pudełko w tym roku, ale wszystko mi się przyda i wszystko przetestuję. Jestem najbardziej ciekawa olejku, bo cena obiecuje naprawdę wyjątkowy produkt. Poza tym oczywiście nie mogę się doczekać testów produktów do włosów.

Jak Wam się podoba to pudełeczko?

15 komentarzy:

  1. W sumie ciekawa zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna zawartość pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olejek z papaja i kwas hialuronowy bardzo mnie ciekawia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. też już mam ten zestaw i jestem szczerze zadowolona z zawartości .

    OdpowiedzUsuń
  5. Olejek super, cieszyłabym się z niego. Ja nadal mam ałun w krysztale i świetnie działa na niedoskonałości, mój sprawdzony trik :D. Miałam szampon aussie i był okej, ale mam swojego ulubieńca. Z biotaniqe miałam żel węglowy, był spoko, ale testuję dalej :D. Str8 przepięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mając w pamięci niektóre z ostatnich edycji Shiny, to ta wypada rzeczywiście całkiem przyzwoicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna zawartość, ale póki co wstrzymuję się od boxów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem fajna zawartość:):* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo zaciekawiło mnie to serum. Z produktami do włosów Aussie jakoś się niestety nie polubiłam. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pielęgnacja włosów, jak i całego ciała jest bardzo ważna. Warto czasem używać i pielęgnować całe ciało. Ja uwielbiam naturalne produkty, sprawdzają się pod wieloma względami pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin