27 kwietnia 2019

Cafe Al Fresco Yankee Candle




Hej Dziewczyny :)

Czy jest tu ktoś kto nie lubi zapachu kawy? Ja kiedyś nie przepadałam za smakiem kawy, ale jej zapach lubiłam od zawsze. Za to piję prawie wyłącznie czarną kawę, bo taka mi najbardziej smakuje, a zapachowo uwielbiam wszelkie słodkie kawy. Dlatego słodki, kawowy wosk wydał mi się z opisu idealny i zamówiłam zupełnie w ciemno. Wg opisu zawiera nuty cynamonu, kawy i karmelu, połączanie idealne, czy coś mogło pójść nie tak? Oczywiście, że nie. 

Wosk jest ciepły, otulający, jedzeniowo słodki, bardzo intensywny, ale nie zabija zapachem. Dla mnie to przede wszystkim słodka kawa, czuję kawę i karmel- taki zapach cukierków Kopiko. Nie czuję nut cynamonu, może jeśli bardzo wwącham się w suchy wosk, to coś jest wyczuwalne, ale roztopiony wosk, to czysty karmel i kawa.

Zapach obowiązkowy dla wszystkich wielbicieli kawy i słodkich zapachów. Jest też myślę, że dość bezpieczny dla otoczenia i można spokojnie rozpalić, gdy spodziewamy się wizyty gości, bo kawa raczej każdemu dobrze się kojarzy.



To wosk do którego na pewno będę wracała. Ten wosk i inne możecie znaleźć np. w sklepie internetowym goodies.pl tutaj klik

29 komentarzy:

  1. Ten zapach musi być przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zapach i smak kawy, dlatego ten wosk musi wzbogacić moją kolekcję. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie mialam okazji spróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. Sounds good 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Wąchałam go, ale troszkę się zawiodłam-zamiast kawy czułam ciastko..

    OdpowiedzUsuń
  6. Może i nie piję często kawy, ale jej zapach bardzo lubię. To wosk dla mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie kupowalam wosków, uwielbiam kawę w każdej postaci.

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że ten zapach by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zapach kawy, zwłaszcza rano:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię pić kawę, zapach też lubię, ale nie do przesady. Ciekawe czy wosk przypadłby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przypuszczam ,że zgłodniałabym gdybym czuła ten zapach :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem wielbicielką latte z pianką, więc i wosk by mi pasował :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jako, że jestem smakoszem kawy czuję się zobligowania do wypróbowania zapachu! Muszę się przyznać, że najczęściej piję ją właśnie dla smaku, dla pobudzenia- rzadziej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli chodzi o woski zapachowe,to nie przepadam za tymi które mają zapach kawy
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak ja uwielbiam zapach kawy, a jeszcze jak jest w nim wyczuwalna nutka karmelu, to musi być super.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie uwielbiam unoszący się zapach kawy w pomieszczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam kawę, ale nie wiem czy nie drażniłoby mnie przebywanie przez dłuższy czas przy takim zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest ładny, ale trzeba uważać z kruszeniem. U mnie wystarczy mały kawałeczek, aby zapach był wyczuwalny w całym pomieszczeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ to musi pachnieć, uwielbiam zapach kawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa jestem smaku tej kawy

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem więcej niż pewna, że zakochałabym się w tym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam kawę i wszystkie zapachy z nią związane :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem kawoszką i sam zapach też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię kawę, niestety nie mogę jej pić. Jeśli chodzi o zapach to aromat parzuchy uwielbiam, kojarzy mi się ze szkołą i sekretariatem. Taki zapach kupiłabym na sto pro. Na taki słodki nie mam ochoty ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj ja już dawno nie odpalałam wosków, coś mnie ostatnimi czasy do nich nie ciągnie ;)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin