23 kwietnia 2019

LIQ CC Serum Light 15% witaminy C




Hej Dziewczyny :)


Produkty z witaminą C, to ten rodzaj kosmetyków, po które sięgam chyba najregularniej. Uwielbiam efekty jakie dają i chociaż najczęściej sięgam po serum Avy, to czasami robię wyjątek. Tym razem mój wybór padł na produkt LIQ CC Serum Light 15% witaminy C

Szata graficzna kartonika jest bardzo lekka i dziewczęca. Wszelkie informacje, takie jak skład i obietnice producenta znajdziemy na boku opakowania.
Kartonik jest lekko tępy i gumowy w dotyku, co na pewno dodaje wrażenia luksusowego kosmetyku. Cena na szczęście jest przystępna


Butelka z pipetką jest najlepszym rozwiązaniem. Ciemne szkło idealnie chroni produkt przed promieniami słonecznymi, a pipetka jest z przezroczystego szkła, co jest bardzo istotne. Ostatnio czytałam, że dobrze, jeśli można zobaczyć kolor kosmetyku z witaminą C, czyli jeśli nie jest on barwiony, bo jeśli produkt zmieni kolor i utleni się to nie można go używać. Nie tylko nie zadziała, bo to jeszcze nie byłoby nic strasznego, ale może zaszkodzić i zamiast działać antystarzeniowo, to niszczyć skórę. Produkt LIQ CC jest bezbarwny, więc możemy kontrolować świeżość.

Skład:




Na początku stosowania i gdy moja skóra była bardziej podrażniona odczuwałam lekkie szczypanie. Nie był to duży dyskomfort, tylko tylko, że było to odczuwalne. Konsystencja jest wodnista, lekko klejąca się, ale to uczucie dość szybko znika.

Uwielbiam kosmetyki z witaminą C, bo widzę po nich wyraźne efekty. Żaden kosmetyk nie usunie zmarszczek, a zapobieganie im nie jest rezultatem, który od razu widzimy. Za to poprawa kolorytu i rozświetlenie cery, to zdecydowanie widoczne rzeczy, a takie efekty, oczywiście nie tylko je, zapewnia właśnie witamina C. Po regularnym stosowaniu skóra była wyraźnie rozjaśniona. Przebarwienia po jakiś niespodziankach znikały szybciej i ogólnie cera wyglądała bardziej zdrowo i świeżo. Bardzo polecam wypróbować to serum. Na opakowaniu możemy przeczytać, że jest świetna bazą pod makijaż i zgadzam się w tym w zupełności. Nie ma problemu z rozprowadzaniem po użyciu serum podkładu, wręcz przeciwnie, skóra jest fajnie wygładzona. Do tego serum dobrze dogaduje się z kremem z filtrem, ponieważ nie obciąża sam  skóry, więc nie sprawia, że całość wydaje się być bardziej ciężka.

Lubicie kosmetyki z witaminą C?


30 komentarzy:

  1. What a nice products 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie poznałam jeszcze tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam je jakiś czas temu, bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujący produkt. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki z witaminą C lubię, ten produkt wydaje się być godny przetestowania 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja skóra uwielbia kosmetyki z witaminą C :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię wszystko z witaminą C więc dzięki za polecenie, na pewno kiedyś wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Z przyjemnością kiedyś przetestuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również bardzo lubię kosmetyki z witaminą C ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam to serum i całkiem nieźle mi się spisywało. Jedyne co mi przeszkadzało to jego dziwny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Raczej nie dla mnie-z reguły moja cera źle reaguje na sera 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też uwielbiam kosmetyki z witaminą C, na mojej skórze działają błyskawicznie. Muszę się skusić na ten produkt, już tyle czasu jest na mojej liście:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam super krem z wit C kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o tym produkcie, ale jestem bardzo ciekawa jak by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie używałam kosmetyków z wit. C, ciekawe jakby się odnalazły na mojej skórze. Fajnie, że z pepitką jest higienicznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie kojarzę żebym stosowała cokolwiek z wit. c, ale skoro tak zachwalasz to aż mam ochotę coś zamówić i to teraz. Mam pytanko, czy stosując to serum nie ma problemu w kontakcie ze słońcem, czy lepiej unikać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witamina C jak najbardziej służy gdy jest słońce. Nie chroni przed słońcem, ale pomaga naprawiać to co ono uszkadza. Także można, a nawet powinno się stosować serum z witaminą c na dzień pod krem, lub krem z filtrem. :)

      Usuń
  17. bardzo lubię wszelkie kosmetyki z wit C!, chętnie wypróbuje i ten:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam ale czytałam. Fajny pomysł na ekspozycję z tymi miętowymi kamyczkami! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy jeszcze nie używałam kosmetyków z witaminą C jednak teraz u mnie czeka w kolejce serum z Bielendy z witaminą C więc zobaczę jak się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dużo dobrego czytałam o tym kosmetyku, ale nie miałam jeszcze okazji go stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam go ale chętnie bym wypróbowała :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin