20 maja 2019

Bania Agafii maska do twarzy dziegciowa oczyszczająca



Hej Dziewczyny :)

Dziś mam dla Was recenzję jednej z najlepszych masek, jakie kiedykolwiek używałam. Jest to produkt, który łączy delikatność i świetne oczyszczanie skóry, bez wysuszania, czy podrażnień.

Maska znajduje się w foliowym, zakręcanym opakowaniu. Nie ma tu efektu wow, ale jest praktycznie, wygodnie i nie mam nic do zarzucenia.

Od razu zaskoczył mnie zapach maski, bo miałam wcześniej kilka kosmetyków z dziegciem i mają one bardzo charakterystyczny zapach, żeby nie napisać po prostu smrodek. Tymczasem tutaj nie wyczuwam tego zapaszku, został w pełni zamaskowany zapachem migdałów. Maska pachnie jak migdałowy olejek do ciasta, ale mi się to podoba i myślę, że przypadnie do gustu większości osób. Jest to dość intensywny zapach.

Maska ma biało-kremowy kolor i konsystencję gęstego kremu. Nakłada się i zmywa bardzo łatwo i przyjemnie.

 
Podczas trzymania jej na twarzy nie odczujemy żadnego dyskomfortu, co czasem się zdarza w oczyszczających maseczkach, nie ma żadnego ścigania, szczypania. Wrażenia, jak po grubej warstwie kremu. Jednak gdy zmywamy maseczkę mamy efekt wow. Skóra jest rozjaśniona i ukojona. Pory są wyraźnie oczyszczone i zmniejszone. Skóra po zmyciu maseczki nie jest ściągnięta i nie czuć, że wymaga nałożenia kremu, powiedziałbym nawet, że jest lekko nawilżona. Maseczka stosowana regularnie zmniejsza przetłuszczania się skóry i powstawanie niespodzianek. Do tego jej używanie jest naprawdę przyjemnością. To jednocześnie jedna z najłagodniejszych oczyszczających maseczek jakie stosowałam i najbardziej skutecznych. Mam naczynkową cerę, skłonną do podrażnień, a po tej maseczce wygląda świetnie. Naprawdę produkt jest wart zakupu i to jest mój hit kosmetyczny, do którego będę regularnie wracała.

skład:
 
Znacie tę maseczkę, a może lubicie jakiś inny produkt tej marki?

26 komentarzy:

  1. İnteresting mask😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam tylko tej maseczki do włosów, do twarzy wersji nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę tą maskę :) Jestem jednak wielką fanką nowości, więc zapewne wpadnie ona w moje ręce <3

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spotkałam się wcześniej z tą maską, ale chętnie bym przetestowała :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś fioletową maskę z tej serii, bardzo dobrze wspominam jej działanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachęciłas mnie do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Próbowałam już kilku masek z tej marki, ale akurat tej jeszcze nie. No i coś czuję, że po takiej recenzji było by wstyd nie spróbować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ją, jest ok, ale bez szału jak dla mnie. No i zapaszek taki sobie, choć nie drażni mnie aż tak bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stosuję szampon do włosów tej marki i jestem bardzo zadowolona, więc chętnie skuszę się również na maseczkę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio zaopatrzyłam się w dwa szampony tej marki i jestem zachwycona, więc i to chciałabym wypróbować 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupowałam kilkakrotnie, lubię mieć ją zawsze pod ręką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Warto więc wypróbować. Będę miała tę maseczkę na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś ale jakoś tak cięzko dostać stacjonarnie ostatnio :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Maseczek do twarzy nigdy nie używałam;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tej maski, ale też nie jest do mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Great product dear. Have a nice day

    OdpowiedzUsuń
  17. Myśle, ze to idealna maseczka dla mnie!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeżeli chodzi o maski, to stosuje ale odrobine, duża ilość wtedy czerwona twarz ale delikatna... Stosuje kosmetyki, z tej seri mamy kremy do rąk, szampony odzywki, żele, balsamy i płyny po saunie. Super są. Delikatne,zwłaszcza balsam, intensywne zapachy i dlugo się utrzymuje na skórze :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bardzo lubię maseczki z tej firmy. Dobrze się u mnie sprawdzają! <3
    Pozdrawiam ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiele dobrego słyszałam o tej firmie,jednak nigdy nic od nich nie miałam 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  21. Tej maseczki nie znam. Teraz z tej marki używam maski do włosów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lata temu miałem bzika na ich punkcie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Maska bardzo kusząca, tak wychwalasz, ze będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin