8 lipca 2019

Dushka żel pod prysznic bananowo-truskawkowy


Hej Dziewczyny :)

Dziś chcę Wam przedstawić bardzo uroczy żel pod prysznic-to na pewno, a czy jest równie przyjemny w działaniu, jak fajnie wygląda? Zapraszam do dalszej części wpisu :) 


Żel ma przezroczysta buteleczkę i aluminiową zakrętkę, która się jednym nie podoba, a inni ją kochają, a ja lubię takie :) Wygląda bardzo ładnie i już za sam wygląd może trafić do prezentu dla koleżanki, gdy chcemy dać coś symbolicznego, lub stanowić fajny dodatek do jakiegoś takiego "koszyka do domowego SPA", który można dla kogoś skompletować. Zwłaszcza bardzo fajnie wygląda to, że żel składa się z kolorowych warstw.

Kosmetyk pachnie bardzo intensywnie bananowo i słodko. Nie jest to najbardziej naturalny zapach bananów, jaki kiedykolwiek wąchałam i na pewno nikt nie nabierze po nim ochoty na zjedzenie banana. Jednak ta chemiczna nutka, jest taka typowo kosmetyczna i mnie nie drażni. Zapach i tak zaliczam do ładnych i mi uprzyjemniał użytkowanie żelu. 


Żel intensywnie się pieni, dobrze oczyszcza skórę, nie zauważyłam, żeby ją wysuszał, chociaż jako posiadaczka suchej i tak muszę po kąpieli użyć czegoś nawilżającego.. Jest całkiem wydajny, pomimo tego, że zużywałam małą pojemność.

Skład:
 

Ogólnie jeśli komuś przypadnie do gustu jego zapach, to powinien go polubić, a przypaść musi, bo jest bardzo intensywny i jeśli nie będzie w waszym guście, to może być uciążliwy.

Ja zużyłam go z przyjemnością. Nie był tak wyjątkowy, żebym kupiła go ponownie, bo kusi mnie sporo nowości, a cena tego żelu jest dość wysoka, bo wynosi około 30zł za 200ml, ale jeśli jeszcze kiedyś wpadnie w moje ręce to zużyję.

Znacie ten żel? Skusicie się czasem na kosmetyk ze względu na jego wygląd?



28 komentarzy:

  1. zdecydowanie musiałabym powąchać, bo wygląd ma fenomenalny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam marki, ale buteleczka wyglada cudownie! Rzekłabym nawet ze dosyć apetycznie :D
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie znałam tej marki, ale żel ma bardzo ciekawy wygląd ;) Myślę, że to iealny pomysł na prezent.
    Pozdrawiam serdecznie ❤️
    Mona Bednarska

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nic tej marki nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakrętka bardzo mi się podoba lubię takie butelki można je wykorzystać ponownie:) A co do żelu pewnie warto spróbować skoro polecasz. Cena do wytrzymania;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi zapach mógłby się spdoobać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Połączenie zapachu bananów i truskawek, to musi być naprawdę genialne. 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam markę i nie raz tęsknie patrzyłam na jej produkty. Jednak ich ceny, tak jak wspomniałaś, są dość wysokie jak na żele pod prysznic. I tak teraz sobie myślę, że za każdym razem urzeka mnie wygląd opakowania, te warstwy no i ewentualnie kuszące zapachy. A efekt - piana, nie wysuszanie, wydajność, to nie jest nic specjalnego. Większość żeli tak się zachowuję a kosztują mniej niż 10 zł.. Mimo, że tak długo marzyłam o tych produktach, to rozsądek mówi nie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj masz racje cena dosc wysoka jak za zel pod prysznic, ale mysle ze zapach by mie sie spodobal, lubie takie intensywne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląd też ma znaczenie. Zapach wydaje się super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach mógłby mi się spodobać, kocham zapach banana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cena tego żelu mnie trochę zniechęca.

    OdpowiedzUsuń
  13. Marki nie znam, ale prezentuj się mega zachecająco..choć cena faktycznie nieco wysoka...

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda przecudnie, a zapach mógłby mi się spodobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam dużo dobrego o tych kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda bardzo ładnie- chyba już to widziałam na jakimś blogu 😀
    Myślę że zapach by mi się spodobał 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda pięknie, ale kiedy spojrzę na cenę od razu trzeźwieję i spada mi chęć na jego wypróbowanie :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wygląda, wydaje mi się, że zapach również przypadłby mi do gustu jednak cena faktycznie jest trochę wysoka...

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam ten żel ale przyznam, że nie powalił mnie na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  20. Musiałabym go powąchać. Wiesz chodzi o to, czy zapach nie jest mdły. Wizualnie prezentuje się pięknie. Tylko ta cena odstrasza...

    OdpowiedzUsuń
  21. Kosmetyki Dushka intrygują mnie od jakiegoś czasu. Wyglądają tak smakowicie, że na pewno w końcu skuszę się na jakiś wariant zapachowy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajnie wygląda w opakowaniu :) widać przynajmniej, że jest "dwukładnikowy" :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawie te kolory dobrane :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin