10 lipca 2019

LA ROCHE-POSAY Toleriane Sensitive, krem do cery wrażliwej


Hej Dziewczyny:)

Bohaterem dzisiejszej recenzji jest krem do cery wrażliwej marki La Roche-Posay. Wg producenta krem jest odpowiedni dla każdego rodzaju skóry wrażliwej, nawet dla niemowląt i dzieci. Jesteście ciekawe, jak spisał się u mnie? Zapraszam do dalszej części wpisu :)



Krem otrzymujemy zapakowany w kartonik ze wszystkimi niezbędnymi informacjami.  Szata graficzna jest charakterystyczna dla marki. Kosmetyk znajduje się w miękkiej tubie, stojącej „na głowie” i zamykanej na klik. Lubię tę opcję opakowań, bo są najbardziej higieniczne i bardzo wygodne. Tubka jest dostatecznie miękka, a konsystencja kremu płynna, żeby dozowanie produktu było przyjemne i proste. Można wydobyć dowolna ilość kremu, nie trzeba się siłować z opakowaniem, co czasami się zdarza, ani irytować na wylewający produkt, czego chyba jeszcze bardziej nie lubię.

Krem do cery wrażliwej ma bardzo lekką konsystencję, bardzo przyjemnie mnie to zaskoczyło, bo spodziewałam się czegoś cięższego, tymczasem jest to bardziej konsystencja kremu-żelu. 

Kosmetyk jest bezzapachowy, nawet nie wyczuwam w nim tej charakterystycznej nutki, którą można spotkać w kosmetykach bezzapachowych.

Substancje aktywne w produkcie to:

Gliceryna - nawilża skórę
Ceramidy - regenerują i chronią barierę skórną.
Witamina B3 - dla intensywnego ukojenia.
Woda Termalna La Roche-Posay - która koi, łagodzi i zmniejsza nadreaktywność skóry.


 

Działanie:


Przyjemnie rozprowadza się na skórze i błyskawicznie wchłania, ja mam cerę sucha, ale jest tak lekki i przyjemny w konsystencji, że na pewno świetnie spisałby się również na tłustej cerze, która jest wrażliwa np. z powodu kuracji kwasami, czy po prostu potrzebuje porządnego nawilżenia.

Kosmetyk jest na skórze niesamowicie lekki i niewyczuwalny. Wchłania się błyskawicznie i pozostawia na cerze bardzo delikatny film, który jest przyjemny i pogłębia wrażenie świetnie nawilżonej skóry. Nadaje się do stosowania pod makijaż i pod krem z filtrem, przetestowałam go w obu tych opcjach i zawsze stanowił świetną bazę.

Skóra po użyciu kremu do cery wrażliwej La Roche-Posay jest nawilżona i ukojona. Znika wszelkie uczucie ściągnięcia, czy pieczenia. Sprawdził się u mnie również na skórę lekko podrażnioną po peelingu kwasem migdałowym. To nie jest krem pod oczy, ale ja go nakładałam również na te okolice, może nie bezpośrednio pod oko, ale na szczyty kości jarzmowych i spisywał się dobrze, skóra była idealnie nawilżona i korektor znacznie mniej zbierał się w miejscach, gdzie pracuje skóra, co u mnie zawsze było wyznacznikiem tego, czy kosmetyk dostatecznie nawilża.



Nawilżenie po nałożeniu kremu utrzymuje się przez cały dzień, nie czuję potrzeby dokładania kosmetyku. Co ważne jest to naprawdę dogłębne nawilżenie i pielęgnacja skóry, bo przy regularnym stosowaniu, cera jest na tyle w dobrej kondycji, że nie odczuwam żadnego ściągnięcia po myciu twarzy i nie czuję potrzeby jak najszybszego nałożenia kremu.
Tubka zawiera 40 ml kremu, kosmetyk jest przy tym niesamowicie wydajny. Ma taką konsystencję, że bardzo łatwo rozprowadza się na skórze w niewielkiej ilości. Nie jest zbyt tłusty i ciężki na lato, a jednocześnie zapewnienia idealną porcję nawilżenia.

Podsumowanie 

 

Ja jestem zadowolona z efektów stosowania kremu do cery wrażliwej La Roche-Posay i polecam go wypróbować, jeśli macie wrażliwą cerę, lub po prostu szukacie jakiegoś podstawowego w pielęgnacji nawilżającego kremu. Znacie ten produkt, a może możecie polecić inne kosmetyki tej marki?


36 komentarzy:

  1. Gdzieś się spotkałam z tym produktem ale osobiście nigdy go nie używałam :) z tej marki nie miałam jeszcze kosmetyków. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam cerę suchą... wydaje się, że może mi zagrać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałam jego próbkę 15 ml przy zakupach w aptece internetowej. Bardzo dobrze się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ochotę wypróbować ten krem

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam wrażliwą cerę, więc jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przetestuję, gdy zużyję obecne zapasy kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie sprawdza sie u mnie pod makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello, thanks for the information.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam wrażliwą cerę, dlatego z czystej ciekawości przetestuję ten kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam ale z tego co czytam, trzeba poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Raczej nie dla mnie ale mam komu polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I have to try this brand, they have amazing products!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cery wrażliwej nie mam, aczkolwiek działaniem zachęca do poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kremu nie znam, ale bym się skusiła na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam okazji go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jedynie nie lubię zapachu tego kremu, działanie jest super ale zapach, nie mój niestety 🙄😏

    OdpowiedzUsuń
  17. Seems a great product!
    I love all those photos, they are nicely bright :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wydaje się być to coś idealnego dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja akurat nie lubię tej marki:( jeszcze jako nastolatka miałam kilka podejść i zawsze mi coś nie pasowało w nich.

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam ten krem i mogę naprawdę polecić :) Zresztą nie tylko krem ale i inne produkty od nich

    OdpowiedzUsuń
  21. Dawno temu miałam jakiś krem z tej firmy, ale jakoś średnio mi się sprawdził. Może czas na wypróbowanie czegoś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze się mijałam z tą firmą-a to cena mnie odstraszala ,a to coś 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedyś dużo używałam ich produktów, ale tego kremu nie miałam ;) Za to pamiętam że byłam zadowolona z ich kremów z filtrem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znałam tej marki, ale chyba warto wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam żel do mycia twarzy i bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nic nie miałam z tej marki. Tyle jest teraz produktów nawilżających w drogeriach, że jakoś ten nie wydaje się być niczym wyróżniającym się ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo sobie cenię kosmetyki tej marki, tego jednak jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam produkty tej firmy. Idealne dla mojej cery

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnio kupiłam kilka kremów m.in. z ceramidami i witaminą B3:).

    OdpowiedzUsuń
  30. Myślę, że u mnie by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie wypróbuję ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Akurat praktycznie wykończyłam mój aktualny krem także chętnie przyjrzę mu się bliżej:):**Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin