21 marca 2020

Etui na karty ze sklepu internetowego Trendhim


Witajcie

W dzisiejszym wpisie chcę Wam przedstawić etui na karty ze sklepu  internetowego Trendhim. Jest to sklep, który oferuje akcesoria dla mężczyzn. Jest idealnym miejscem do zakupów dla mężczyzn, a także bardzo łatwo tam po prostu wybrać prezent dla faceta, gdy szukamy czegoś konkretnego i gdy zupełnie nie wiemy, co wybrać. Po prostu przeglądając ofertę. zawsze coś może nam wpaść w oko. Ceny przedmiotów są bardzo zróżnicowane, więc znajdzie się coś na każdą kieszeń.

Ja wybrałam etui na karty. Moje etui powędruje jako prezent, ale jest to rzecz tak uniwersalna, że jako kobieta też oczywiście mogłabym je używać.



Jest bardzo solidnie wykonane, wygląda elegancko i po prostu ładnie. Do tego przychodzi zapakowane w elegancki czarny kartonik i bibułkę, więc ewentualnie można dorzucić jakąś kokardę/wstążeczkę i nie trzeba nawet martwić się o opakowanie. 

 

Posiada w sumie 6 kieszonek na karty - 3 z przodu i 3 z tyłu. Posiada również małą kieszeń na złożone banknoty. Wymiary  to 11,5cm x 9c, więc nie jest przesadnie duże.

Etui jest ze specjalną ochroną RFID, która ma za zadanie zabezpieczać kartę przed nieautoryzowanymi transakcjami.


Znacie sklep Trendhim? Używacie osobnego etui na karty, czy nosicie je w portfelu?




22 komentarze:

  1. Nie znam sklepu. Staram się osobno nosić kartę, etui nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne etui i wygląda bardzo porządnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ładnie wygląda to etui.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tego sklepu ale bardzo ładne etui ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja karty nosze w portfelu bo mam tam dużo miejsca na karty ale etui fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się :) Pewnie skusiłabym się na te w kolorze brązu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice choice !  Looks awesome!   

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super, nie pomyślałabym o takim prezencie. Na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karty trzymam w portfelu - chyba że lojalnościowe, wtedy wchodzi w użycie specjalna apka. :)

    www.pomistrzowsku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. It is a lovely card holder! I like its color!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydałoby mi się coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O sklepie słyszałam, chociaż jeszcze w nim nic nie kupowałam. Wizytownik bardzo użyteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja noszę wszystko w portfelu, tam mi wygodniej i poręczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam coś podobnego, właściwie to wizytownik zamieniony na etui na te wszystkie karty lojalnościowe, które nie mieściły mi się już w portfelu i mogę zaświadczyć, że to bardzo fajne i wygodne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ladne etui, chociaz ja sama nosze karty w portfelu, a uwielbiam duze portfele :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam bardzo skromne etui na karty, które sama w pewnym stopniu zaprojektowałam.
    Takie eleganckie etui na pewno bardzo by mi się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam bardzo skromne etui na karty, które sama w pewnym stopniu zaprojektowałam.
    Takie eleganckie etui na pewno bardzo by mi się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam bardzo skromne etui na karty, które sama w pewnym stopniu zaprojektowałam.
    Takie eleganckie etui na pewno bardzo by mi się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam bardzo skromne etui na karty, które sama w pewnym stopniu zaprojektowałam.
    Takie eleganckie etui na pewno bardzo by mi się przydało :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin