5 marca 2020

POMYSŁY NA PREZENTY NA DZIEŃ MĘŻCZYZN ZE SKLEPU TOYS4BOYS



Witajcie

Też zawsze uważaliście, że łatwiej wybrać prezent dla kobiety niż mężczyzny? Ja tak uważałam przez dłuższy czas, może dlatego, że jestem sama kobietą więc łatwiej mi odgadnąć, co może się innej kobiecie przydać, a może dlatego, że kiedyś nie znałam sklepów, które oferują naprawdę fajne gadżety, które mogą być idealnymi prezentami dla każdej osoby. Takie przedmioty ma w ofercie sklep  toys4boys.pl w którym można kupić rzeczy nie tylko dla chłopców, ale ponieważ zbliża się Dzień Mężczyzn (10 marca), to wybrałam kilka gadżetów świetnych dla facetów. Chociaż w sumie nie tylko, bo są one uniwersalne, ale to zaraz sobie obejrzycie. :) Od razu też zaznaczę, że sklep błyskawicznie wysyła towar i jeśli coś wpadnie Wam w oko, to powinno dotrzeć do dnia mężczyzny, co bardzo fajne przy każdej rzeczy jest też czas wysyłki, więc naprawdę można przewidzieć czas przybycia paczuszki.


Ja uwielbiam dawać, jak najbardziej oryginalne prezenty, ale też nie lubię takich bezużytecznych rzeczy, które od razu powędrują do szuflady, bo nie wiadomo, co z nimi robić. Kubek wydaje się być dość typowym prezentem, do tego bardzo uniwersalnym, który możemy dać praktycznie każdemu, ale ten głośnikowy kubek jest naprawdę wyjątkowy pod względem wyglądu. Nie dość, że wygląda jak głośnik, to jeszcze zadbano o takie szczegóły jak to, że przyciski na naszym „głośniku” są podpisane.




Świetny, praktyczny gadżet dla praktycznie każdego fana muzyki. Do tego kubek pomimo swojego oryginalnego kształtu jest całkiem poręczny, więc nic nie stoi na przeszkodzie, żeby nie był tylko ozdobą a żeby normalnie z niego korzystać. Cena kubeczka nie jest duża, więc można go podarować jako taki niezobowiązujący drobiazg koledze lub koleżance, albo dorzucić do czegoś większego.Tak też sobie pomyślałam, że fajnie mógłby wyglądać nawet jako doniczka, gdyby do niego wsadzić jakiegoś malutkiego kaktusika.




Kolejny gadżet mnie najbardziej ciekawił i nie mogłam się doczekać, żeby go wypróbować, wprawdzie powędruje dalej jako prezent, ale miałam wymówkę, żeby go otworzyć do zdjęć na bloga, a przy okazji się pobawiłam. :D To obiektyw, który przekształci Wasz telefon komórkowy w mikroskop, czyli: smartfonowy mikroskop

Niesamowicie fajny gadżet, naprawdę działa, poniżej przykład  :)

 zdjęcie zrobione telefonem bez "mikroskopu"
 Zdjęcie zrobione telefonem z "mikroskopem"

Do tego nie kosztuje wiele, a na pewno to oryginalny pomysł na prezent. Wg opisu na stronie pasuje do większości modeli smartfonów i bez wątpienia tak jest, do wszystkich „zwykłych” będzie pasował, tak jak widać zakłada się go, jak taki klips na smartfon, więc aparat musi być bardzo nietypowy na smartfonie, żeby miało coś nie pasować, także można zamawiać bez obaw.




Trzecim gadżetem, który wpadł mi w oko jest Plakat Zdrapka 100 filmów do obejrzenia



Są też do wyboru inne zdrapki tego typu jak 100 horrorów do obejrzenia, 100 miejsc do odwiedzenia, czy 100 rzeczy do zrobienia. Taki gadżet świetnie sprawdzi się dla większości osób, tylko musimy dobrać odpowiedni. Tak też sobie teraz, że jest też świetnym pomysłem na prezent dla pary, aby wspólnie zrobiła te 100 rzeczy. Zdrapka ma formę plakatu, można ją zawiesić na ścianie, ale też można trzymać zwiniętą i wyciągać do zdrapania, wszystko zależy od tak naprawdę tego, co pasuje nam do mieszkania. :D Jest jednak bardzo estetyczna i fajnie będzie wyglądała powieszona jako ozdoba.



To moje propozycje prezentów na dzień mężczyzny, ale tak naprawdę sprawdzą się też na inne okazje. Polecam Wam zajrzeć do sklepu , bo mają szeroką ofertę oryginalnych gadżetów i nawet jeśli nie na teraz, to może na jakąś inną okazję coś Wam wpadnie w oko. Rzeczy są też podzielone działami jak prezenty dla dziewczyny, czy chłopaka, co jeszcze może ułatwić wybór.

A Wy obchodzicie Dzień Mężczyzn? Macie już przygotowane jakieś prezenty na tę okazję?

39 komentarzy:

  1. Taki plakat zdrapka wygląda świetnie. Super pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne i bardzo pomysłowe prezenty ;) My obchodzimy to święto i jestem przekonana, że smartfonowy mikroskop i mojemu mężowi by się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. They are so fantastic things!
    I like the mug!

    OdpowiedzUsuń
  4. Głośnik to doskonały pomysł na prezent dla mojej drugiej połówki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kubek naprawdę ciekawie się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Plakat zdrapki najfajniejszy 😃
    Mi się wydaje że to prezent dla panów łatwiej wybrać , niż dla pań 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawił mnie kubek. Wszystkie prezenty są bardzo przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sprawa z tymi zdrapkami. Sama dla siebie bym nawet taka kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysły na prezent. Fajowy ten kubek. Ja to właśnie nie wiem, co kupić facetowi, ale taki kubek to super pomysł. :) Miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kubek wygląda prześwietnie, a plakat-zdrapka to bardzo ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kubek skradł moją całą uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta zdrapka bardzo mi się poodba! Kupię coś takiego mojemu mężowi :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Takiego gadżetu do komórki jeszcze nie widziałam :).

    OdpowiedzUsuń
  15. No super są te propozycje. Mi najbardziej spodobało się to ustrojstwo do telefonu by zmienić to w mikroskop;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oryginalne pomysły na prezenty :D Mikroskop jest naprawdę świetny :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój narzeczony już dostał wczesny prezent - portfel z logo batmana. Duży chłopiec ma juz 32 lata ale codziennie jak wyjmuje go z kieszeni to cieszy się jak dziecko :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Post może zainspirować ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj ten kubek jest rewelacyjny! Świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kubek niesamowity. Wiesz, że na pewno go zamówię

    OdpowiedzUsuń
  21. Kubek wygląda obłędnie, ale praktyczny to on chyba za bardzo nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobre pomysły na prezent❤

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, looks interesting!    

    OdpowiedzUsuń
  24. Super pomysły na prezenty, ja mojemu daję zawsze coś słodkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ojaaa! fajne te zreczy! ten mikroskop do zdjęć jest fantastyczny i to zdjećie jest na maksa niesamowite ;o ale szacun :OO!

    OdpowiedzUsuń
  26. kubek jest super:D mój kocha kubki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. mikroskop do telefonu jest ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  28. Woo. Pierwsza propozycja najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Na dzień mężczyzny tylko czekoladki dałam swojemu, niedługo ma urodziny więc się rozglądam co mu kupić. Wpadłam na pomysł, że dostanie ode mnie voucher do leszczyńskiego aerotunelu, ale szukam czegoś jeszcze ten plakat zdrapka z filmami do obejrzenia jest ciekawy szczególnie teraz kiedy siedzi się w domu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Na dzień mężczyzny tylko czekoladki dałam swojemu, niedługo ma urodziny więc się rozglądam co mu kupić. Wpadłam na pomysł, że dostanie ode mnie voucher do leszczyńskiego aerotunelu, ale szukam czegoś jeszcze ten plakat zdrapka z filmami do obejrzenia jest ciekawy szczególnie teraz kiedy siedzi się w domu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Najbardziej podoba mi się plakat zdrapka.
    To fajny pomysł dla kolekcjonerów :)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo lubię ten sklep. mam od nich niesamowite gadżety, które są także praktyczne

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin