15 marca 2020

Bourjois Twist Up The Volume Maskara






Witajcie :)

Zmieniacie często tusze do rzęs, czy raczej macie swojego pewniaka i kupujecie go regularnie? Ja mam swój najbardziej ulubiony tusz, ale od czasu do czasu kusi mnie zdradzić go z jakimś innym i czasami, tak jak i było tym razem, nie żałuję tej zdrady, bo znalazłam naprawdę fajny kosmetyk. :) Przetestowałam bardzo pomysłowy tusz Bourjois Twist Up The Volume Maskara w kolorze czarnym.


Tusz ma bardzo ciekawą szczoteczkę, którą możemy zmieniać, bo poprzez przekręcanie górą zbliżamy i oddalamy od siebie włoski, dzięki czemu możemy zmieniać efekt, jaki tusz daje. Na moich rzęsach wygląda to tak, że gdy włoski są dalej od siebie, to nakłada mniej tuszu i jest delikatniejszy efekt, a w przypadku ich zbliżenia efekt jest mocniejszy.

 
bez tuszu-włoski szczoteczki oddalone-włoski szczoteczki zbliżone



Oba efekty mi się podobają, chociaż sama zazwyczaj stosuję drugą opcję, bo lubię mocny makijaż oka i do niego sprawdza się taka większa ilość tuszu.
 
Tusz ma delikatny zapach, ale nie jest mocny czy drażniący.

Maskara widocznie wydłuża i pogrubia rzęsy. Włoski szczoteczki są dość krótkie a sama szczoteczka mała-zwłaszcza w „ściągniętej” wersji, więc pozwala na precyzyjne malowanie rzęs również tych dolnych bez dużego ryzyka pomalowania przy okazji skóry.

Tusz nie kruszy i nie rozmazuje się w ciągu dnia. Łatwo go zmyć, dzięki czemu świetnie nadaje się do codziennego makijażu, bo przyznam szczerze, że ja nie lubię się codziennie „męczyć” ze zmywaniem tuszu, który nie chce zejść, nie jest to też zbyt zdrowe dla rzęs oczywiście. 

Ja zawsze wolałam sklepy internetowe jeśli chodzi o takie kosmetyki, jak tusze do rzęs, ten pochodzi ze sklepu jpkosmetyki.pl, gdzie kosztuje 21,50zł tutaj link
 www.jpkosmetyki.pl

Jakie szczoteczki w tuszach najbardziej lubicie silikonowe czy tradycyjne? 

28 komentarzy:

  1. Jak na tą cenę to efekt super :) Do tego przepiękny kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Good review 😊 thanks for your sharing...

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja często zmieniam tusze do rzęs bo szukam tego idealnego :) tego jeszcze nie stosowałam ale markę lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tusze z tej serii dają fajny efekt i chętnie po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę niezły efekt, taki właśnie lubię :) Muszę wypróbować tę mascarę. Najbardziej lubię tusz Too Faced Better Than Sex i Wibo Burlesque :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem dobry tusz. Będę miała go na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam inny wariant tego tuszu. Ładnie wygląda na rzęsach, ale niestety dość szybko tworzy efekt pandy pod oczami :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam kilka pewniaków ,ale i tak często zmieniam tusze - może znajdę lepszy 😉
    Miałam chyba tą starsza wersje tego tuszu i nie byłam zadowolona -ale u Ciebie bardzo ładnie się prezentuje 😍
    Oj tak ,tusze zdecydowanie najlepiej i najbezpieczniej zamawiać przez Internet ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  10. Obiad z moją mamą poszukujemy dobrego tuszu,więc może ten się u nas sprawdzi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie z moją mamą poszukujemy dobrego tuszu, więc może ten się u nas sprawdzi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Looks like a great mask!
    HAPPY MONDAY
    xoxo
    https://stylishpatterns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam, ale pierwsze zdjecie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Musze go wypróbować :) I trzymam za słowo, że się nie kruszy, bo mam obecnie już 4 tusz, po którym robią mi się sine półkola pod oczami w ciągu dnia :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie testowac tusze a taki efekt bardzo mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Markę znam, ale tuszu nie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ekstra efekt na rzęsach! :) Upatruję go na jakiejś promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dobry ten efekt! bardzo mi się podoba ;)!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ladny efekt. Zapamietam go sobie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny efekt! Ja ostatnio będąc na zakupach znalazłam świetną promocję. Kosmetyki do twarzy za 2e. Kupiłam tusz i pomadkę. Tusz zostanie moim ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna cena i efekt 😉 Od dawna używam tuszy do rzęs z Eveline, ale ostatnio stwierdziłam, że pora wypróbować czegoś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pamiętam że jak wszedł ten kosmetyk na rynek to był mega hitem, bo nikt wcześniej nie zaprezentował takiej formy szczoteczki. Teraz chyba jest trochę zapomniany, a szkoda bo ten mocniejszy efekt wygląda na prawdę super. Delikatniejszy też, ale ja również wolę mocniejszy makijaż oka i mocno podkreślone rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. często mi się osypuje... niestety...

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin