23 listopada 2012

Naturalne mydełka

Hej.
Mimo, że bardzo lubię naturalna pielęgnację, to jakoś tak z mydełkami mi nie po drodze było zawsze. Nie to, że były niedobre dla mojej skóry, przeciwnie z tych kilku, które posiadałam byłam zadowolona, tylko tak po prostu zawsze coś innego przyciągało moją kosmetyczna uwagę. A to błąd, dlatego zgłosiłam się do testowania naturalnych mydełek na bloguhttp://www.sliwkirobaczywki.blogspot.com/  trzymajcie kciuki, bo mam wielka ochotę wypróbować któreś mydełko. Jeśli również jesteście zainteresowane to macie jeszcze czas, żeby też się zgłosić, do rozdania jest aż sporo mydełek, także szanse są duże. :) Trwa tam Tydzień Nepalski. Na stronie jest nawet dostępny quiz jakie mydełko będzie dla nas najlepsze :)
 
Mi wyszło:

" Vata
Ludzie Vata są jak wiatr. Ich nastrój zmienia się szybko i często zaczynają nowe przedsięwzięcia nie kończąc poprzednich. Są to ludzie pełni
wyobraźni, ekscentryczni, ekscytujący i pobudliwi. Vata poruszają się w szaleńczym tempie. Osiągając równowagę Vata są często artystami - wizjonerami. Idealistyczni i uduchowieni, mają silne poczucie jedności, są często lekarzami lub nauczycielami. Vata wytrącony z równowagi jest niezdecydowany, niesolidny, niespokojny, gadatliwy, płytki i zaniepokojony. Całkowicie pozbawiony równowagi są bojaźliwi, przesadnie tajemniczy, zdepresjonowani, rozchwiani umysłowo, a nawet posiadający tendencje samobójcze.
Ciało Vaty może być często szczupłe przez niewydajne sposoby gospodarowania energią. Vata wolą ciepłe klimaty, jedzenie i picie, mogą robić się humorzaści i niezadowoleni jeśli opuszczą posiłek. Przez braki w wytrzymałości często mogą potrzebować czasu na odpoczynek. Bardzo cenne dla nich są masaże lecznicze i całkowity relaks. Trzymanie się ustalonego harmonogramu może pomóc im w przezwyciężeniu obaw i wprowadzeniu wewnętrznej harmonii. Produkty Vata od Wild Earth są stworzone tak, aby ugruntować i rozgrzać doshę Vata."

Muszę przyznać, że bardzo trafnie :)

A co wyszło Wam?

28 komentarzy:

  1. Pewnie nie uwierzysz, ale właśnie jak dodawałaś komentarz u mnie, robię to samo u Ciebie-czytasz w myślach, czy co hi hi.
    Powodzenia w rozdaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię takich mydeł w kostkach, wole żele lub płyny najlepiej z pompką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię kostkowe, mam chyba przy nich największe wrażenie "naturalności" produktu

      Usuń
  3. Ja z kolei lubię mydła w kostkach, szczególnie naturalne!
    Idę sobie zrobić ten test! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Zapraszam też do wzięcia udziału w rozdaniu mydełek:)

      Usuń
  4. Ja często dostawałam takie mydełka z mydlarni, ale nie wiem na ile one naturalne. Nie przypominam sobie, żeby jakieś dobre działanie miały dla skóry, chyba wysuszały. Ale dla mnie takie mydło w kostce to średnio higieniczne jest. Natomiast podobały mi się takie mydełka zawsze wizualnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze tnę na malutkie kawałki i szybko się wtedy zużywają, myślę, że tak jest higieniczniej.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam również do rozdania, może nam sie poszczęści :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam również do rozdania, może nam sie poszczęści :)

      Usuń
  7. Najbardziej urzekają mnie wizualnie, na drugim miejscu jest zapach. Tylko zawsze, jak już sobie sprawię takie mydełko, to później szkoda mi go używać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. w moim domu od dawna sa naturalne mydelka i powiem szczerze, ze sa fenomenale i bardzo ładnie pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia w rozdaniu ;D mydełka ciekawie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  10. naturalne mydelka to super sprawa, szkoda, ze wiekszosc z nich ma zupelnie nieprzyjemne zapachy...

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w rozdaniu kochana !! :) Ja uwielbiam mydełka naturalne mmmm :) Czysta przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  12. Spróbuj i wtedy zobaczysz jak wolisz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja także zgłosiłam się do testowania :) Życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia :) Ja wole w plynie, ale sprobowac, chetnie bym sprobowala :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie wyszło Pitta:)) powodzenia w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale te mydełka są ładnie zapakowane:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają pięknie :) Powodzenia w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin