28 listopada 2012

Różności samorobione :)

Hej.
Wczoraj zrobiłam sobie dzień małego chemika;) i przygotowałam dla siebie kilka kosmetyków. Niektóre używałam wcześniej i recenzje są na blogu, niektóre są nowe i wkrótce je zrecenzuję i wrzucę przepisy :)



Zrobiłam sobie:
2 wcierki do włosów z liposomami
serum z ekstraktem z granatu
serum z ekstraktem z borówki czarnej (te chyba oddam mamie)
tonik z kwasem migdałowym 10%
bardzo proste serum rozjaśniające
Dużo tego, ale dodałam konserwant, więc szybko się nie popsuje :) 


A wy "bawicie się" w samodzielne robienie kosmetyków, czy raczej stawiacie na gotowce?

Pozdrawiam N.

20 komentarzy:

  1. ja sie nie bawie bo szczerze mowiac boje sie ze cos zrobie nie tak i beda jaja z moja skora... ale Ciebie podziwiam i czekam na dalsze recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwykle wybieram najprostsze formuły, wtedy nie ma się czego bać :)

      Usuń
  2. kochana, ja się cieszę z jednego małego balsamiku do ust, a tu taki wielki arsenał :) podziwiam, że potrafisz. Ja się zbieram do toniku i peelingu z kwasem migdałowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego podziwiać, to same prościutkie rzeczy :). Trzymam kciuki, żeby wyszły Ci kwasowe kosmetyki, ja też właśnie kuracje kwasami zaczęłam.

      Usuń
  3. mam chyba trzy kosmetyki z BU i na tym kończy się moja zdolność do samodzielnego robienia kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety jestem byt leniwa, żeby coś przygotować, więc stawiam na gotowe kosmetyki :) ale Twoje kosmetyki mnie motywują, żeby coś zrobić samodzielnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. matko, jak ja bym chciała zmobilizować się na tyle, żeby zrobić sobie coś takiego... podziwiam! i zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie z przymusu zaczęłam się w to bawić, bo większość kupnych kosmetyków "twarzowych" mi szkodzi, a teraz już się wciągnęłam:)

      Usuń
  6. nie bawię się idę na łatwiznę ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mam odpowiedniego sprzetu do robienia takich kosmetykow, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom do najprostszych rzeczy można się obejść bez skomplikowanego sprzętu, nawet bez wagi można sobie poradzić.

      Usuń
  8. Zwykle stawiam na gotowce, zbyt leniwa jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze się nie zmotywowałam do samodzielnego robienia kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez lubię bawić się w chemika. Dziś czytam już 2 post o kosmetykach z półproduktów. Miałam zrobić zakupy w takich sklepach dopiero po świętach, ale nie wiem czy przez te posty nie pozamawiam wcześniej :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ochoczo mieszam i testuje, chociaż mam też jakiegoś gotowca

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie robiłam sama kosmetyków, ale muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers