30 grudnia 2012

Zainspiruj się orientem: Tajlandia

Witajcie :)
Dziś kolejny bardzo spóźniony makijażowy wpis do serii Zainspiruj się orientem. 
W poszukiwaniu inspiracji przeglądałam kilka zdjęć Tajlandii i postanowiłam zrobić coś w takich rajskich kolorkach :)


Dziwnie się czuję w takich pstrokatych barwach :D





http://2.bp.blogspot.com/-D_sla3S9ZX8/UN2o7e-1qBI/AAAAAAAAClA/5H5cpBe2m4c/s1600/+maroko.jpg

Przepraszam za podrażnione oczy, efekt próby z klejem do rzęs, coś mnie w nich uczula. Do tej pory miałam do nich 2 podejścia, kiedyś doklejała mi znajoma nie pamiętam nazwy kleju i było uczulenie, a teraz kupiłam klej inglot i również jest. I spokojnie nie naładowałam sobie go do oka, raczej nałożyłam za mało niż za dużo ;) Możecie polecić jakiś dobry klej do rzęs dla mega alergików?

Pozdrawiam N

30 komentarzy:

  1. ślicznie ♥ zapraszam do obejrzenia mojej pracy zainspirowanej tajlandią ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. ten kolor na dole jest piekny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie kolorki poza bielą są ze sleeka glory

      Usuń
  3. w srodku zimy takie letnie kolorki... rzeczywiscie ten na dole jest przepiekny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kolory, ach jakie wspaniałe rzeczy ten sleek dla nas czyni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny makijaż , naprawde rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alez pieknie, ja jedynie potrafie zrobic sobie czarna kreske :D Takze bije poklony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wygląda to połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny ten turkus na dole :) Mi na szczęście żaden klej nie uczula..

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajnie połączyłaś te kolorki :)
    na co dzień trochę zbyt wyrazisty ten makijaż, ale na imprezę może być fajną inspiracją :)

    PS. truskawkowej kawy to je jeszcze nie piłam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.
      Polecam truskawkowa kawę :D jest prosta do przygotowania, w jednym z moich pierwszych wpisów podałam przepis ;)

      Usuń
  10. Ja używam inglota i jest ok Duo, niewiem jakie są inne nie uczulające...
    Makijaż fajny kolorowy, pasujący do Twojej tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mi sie bardzo podoba polaczenie kolorow :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na codzień może troszkę pstrokate kolorki, ale na imprezę to tak, fajnie je połaczyłaś odcieniami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zachwycona tymi kolorami ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostalas oTAGowana :) http://moj-kosmetyczny-punkt-widzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo świerzy i fajny makijaż . Kolory sa cudne . Pozdrawiam i zapraszam na mojego nowego bloga http://fanglefood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne kolorki :) lubię takie soczyste makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj ;)
    Akcja Zainspiruj się gwiazdą zaczyna się już za tydzień, 7 stycznia!
    Zapraszam http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/11/nowa-akcja-zainspiruj-sie-gwiazda_22.html
    Komentarz został wysłany ponieważ zgłosiłaś się do akcji, nie w celu spamowania ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, aż się zachciało pojechać do tej Tajlandii :) Makijaż piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piekne kolory na oku, takie egzotyczne i soczyste.

    OdpowiedzUsuń
  20. prawie go przegapiłam. dobrze, że na główną zajrzałam bo mi mignęły chiny i ostatecznie błąd jakiś, że ich nie ma...
    ładnie wyszło. kojarzy mi się z plażą na jakiejś egzotycznej tajskiej wyspie ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, jakie nasycone kolory. Pasowałyby do mojego, wiosennego typu urody.

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers