30 grudnia 2012

Zainspiruj się orientem: Tajlandia

Witajcie :)
Dziś kolejny bardzo spóźniony makijażowy wpis do serii Zainspiruj się orientem. 
W poszukiwaniu inspiracji przeglądałam kilka zdjęć Tajlandii i postanowiłam zrobić coś w takich rajskich kolorkach :)


Dziwnie się czuję w takich pstrokatych barwach :D





http://2.bp.blogspot.com/-D_sla3S9ZX8/UN2o7e-1qBI/AAAAAAAAClA/5H5cpBe2m4c/s1600/+maroko.jpg

Przepraszam za podrażnione oczy, efekt próby z klejem do rzęs, coś mnie w nich uczula. Do tej pory miałam do nich 2 podejścia, kiedyś doklejała mi znajoma nie pamiętam nazwy kleju i było uczulenie, a teraz kupiłam klej inglot i również jest. I spokojnie nie naładowałam sobie go do oka, raczej nałożyłam za mało niż za dużo ;) Możecie polecić jakiś dobry klej do rzęs dla mega alergików?

Pozdrawiam N

30 komentarzy:

  1. ślicznie ♥ zapraszam do obejrzenia mojej pracy zainspirowanej tajlandią ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. w srodku zimy takie letnie kolorki... rzeczywiscie ten na dole jest przepiekny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kolory, ach jakie wspaniałe rzeczy ten sleek dla nas czyni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny makijaż , naprawde rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alez pieknie, ja jedynie potrafie zrobic sobie czarna kreske :D Takze bije poklony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ślicznie :) Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wygląda to połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny ten turkus na dole :) Mi na szczęście żaden klej nie uczula..

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajnie połączyłaś te kolorki :)
    na co dzień trochę zbyt wyrazisty ten makijaż, ale na imprezę może być fajną inspiracją :)

    PS. truskawkowej kawy to je jeszcze nie piłam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.
      Polecam truskawkowa kawę :D jest prosta do przygotowania, w jednym z moich pierwszych wpisów podałam przepis ;)

      Usuń
  10. Ja używam inglota i jest ok Duo, niewiem jakie są inne nie uczulające...
    Makijaż fajny kolorowy, pasujący do Twojej tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mi sie bardzo podoba polaczenie kolorow :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na codzień może troszkę pstrokate kolorki, ale na imprezę to tak, fajnie je połaczyłaś odcieniami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zachwycona tymi kolorami ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostalas oTAGowana :) http://moj-kosmetyczny-punkt-widzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo świerzy i fajny makijaż . Kolory sa cudne . Pozdrawiam i zapraszam na mojego nowego bloga http://fanglefood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne kolorki :) lubię takie soczyste makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj ;)
    Akcja Zainspiruj się gwiazdą zaczyna się już za tydzień, 7 stycznia!
    Zapraszam http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/11/nowa-akcja-zainspiruj-sie-gwiazda_22.html
    Komentarz został wysłany ponieważ zgłosiłaś się do akcji, nie w celu spamowania ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, aż się zachciało pojechać do tej Tajlandii :) Makijaż piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piekne kolory na oku, takie egzotyczne i soczyste.

    OdpowiedzUsuń
  20. prawie go przegapiłam. dobrze, że na główną zajrzałam bo mi mignęły chiny i ostatecznie błąd jakiś, że ich nie ma...
    ładnie wyszło. kojarzy mi się z plażą na jakiejś egzotycznej tajskiej wyspie ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, jakie nasycone kolory. Pasowałyby do mojego, wiosennego typu urody.

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin