6 lutego 2013

Nowości w mojej kosmetyczce

Hej.
W weekend mam kilka ostatnich egzaminów, więc aktualnie siedzę zawalona notatkami i książkami. Dlatego dziś tylko taki króciutki wpis z moich ostatnich nowości.  Trzy produkty są do ust, a miałam nic takiego nie kupować, ech... Obiecuję od następnego tygodnia nadrobić zaległości na Waszych blogach :)


Dwie szminki Maybelline obie w odcieniach czerwieni

 

Błyszczyk L'oreal różowy 



Róż Bell, ale będę używała jako bronzer




Recenzje wkrótce :) O czym macie ochotę poczytać najpierw?
Życzcie mi powodzenia na egzaminach.
Pozdrawiam N.


28 komentarzy:

  1. ten różowy błyszczyk wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, jako fanka błyszczyków również chętnie o nim poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pomadkę, a błyszczyk muszę odebrać (wygrany w konkursie Princessy) :) Czy ten różowy jest strasznie różowy na ustach? Czy bardziej transparentny?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten róż, cena śmieszna a produkt całkiem przyzwoity :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi również błyszczyk Loreal najbardziej sie spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia :) Mam tę pomadkę, ale chyba nie trafiłam z kolorem, bo coś jej nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja chętnie poczytam o szminkach, bo ostatnio stałam się ich maniaczką :P

    Powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam róż z tej serii - znika u mnie z prędkością światła, a na pomadki Maybelline czaję się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. achh ja sie przestawiam na czerwienie na ustach. zawsze stosowałam kolory- nie kolory na ustach ale czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam błyszczyk L'oreal ale czerwony (tylko jeszcze nie używałam) :D

    OdpowiedzUsuń
  11. daj na usta szminki i pokaz prosze;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na opinię błyszczyka, fajny kolorek, taki różowaty, ale piszesz, ze praktycznie bezbarwny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo ustowych umilaczy ;)
    Kiedy Ty to zużyjesz ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. szminki chętnie zobaczę jak się prezentują na ustach :) no i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na recenzję błyszczyka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię te błyszczyki, ciekawe czy Tobie też się spodobają. Na egzaminach powodzenia życzę Tobie i od razu sobie.;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Glam shine używałam namiętnie więc ja proszę o szminki najpierw:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Potwierdzam różowy GLAM jest prawie bezbarwny, ale czerwony nadaje lekki kolor co moim ustom nie pasuje, bądź usta w takim kolorze nie pasują do mnie:)
    I daj znać jak po egzaminach:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawa jestem pudru i oczywiście powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja do ust za wiele rzecyz nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  21. te szmineczki wyglądają ślicznie!:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekam na post o różu/bronzerze ;) I powodzenia w nauce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kolezanka polecila mi ten blyszczyk loreal ale mam tyle produktow do ust, ze nie wiem kiedy to zuzyje ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedy wyniki rozdania??:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja mam ochotę poczytać o tych szminkach :) zastanawiam się nad ich zakupem i jestem ciekawa Twojej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers