20 lutego 2013

Peeling błotny do twarzy z kwasami owocowymi BingoSpa


 Hej :)
Jak większość blogerek otrzymałam paczuszkę w ramach współpracy od BingoSpa i tak samo jak większość dziewczyn wybrałam sobie z listy kosmetyków do testowania Peeling błotny do twarzy z kwasami owocowymi :) Mimo, że mam kilka otwartych produktów tego typu i planowałam zacząć testy trochę później, to jednak właśnie ze względu na ogromną popularność  peelingu nie mogłam się powstrzymać przed wcześniejszym użyciem :) Tak więc zdążyłam już użyć go kilka razy i spokojnie mogłam wyrobić sobie o nim zdanie.

 

Obietnice Producenta:

"Drobnoziarnisty peeling błotny BingoSpa do twarzy z kwasami owocowymi AHA delikatnie usuwa martwy naskórek. Zawiera 10% naturalnego błota z Morza Martwego, 2% mielonych pestek z oliwek i pięćdziesięcio procentowe kwasy owocowe.
W przypadku cery tłustej i mieszanej błoto z Morza Martwego oczyszcza zatkane pory skóry (poprzez absorbcję z porów nieczystości) oraz zapewnia działanie bakteriobójcze. Bardzo istotne dla osób z cerą tłustą i mieszaną jest to, iż błoto powoduje istotne  zwężenie porów skóry.
Kwasy owocowe złuszczają naskórek. Zwiększają poziom nawilżenia skóry czego efektem jest poprawa elastyczności i wyglądu zewnętrznej warstwy skóry.
Po starannie wykonanym peelingu BingoSpa skóra jest oczyszczona i wygładzona, bardziej podatna na działanie aktywnych substancji zawartych w innych preparatach kosmetycznych BingoSpa." źródło

 

Cena:
12 zł

Skład:

 

 Opakowanie:

Płaski słoik, raczej powiedziałabym, że typowy dla kosmetyków do ciała niż twarzy, jednak całkiem wygodny w używaniu. Przy co dziennym używaniu utrzymanie w nim higieny mogłoby być niewygodne, jednak peelingu nie używamy przecież tak często, a raz w tygodniu nabranie go łyżeczka zamiast dłonią nie jest uciążliwe.Niestety produkt nie ma folii zabezpieczającej i dostęp do produktu mamy od razu po odkręceniu zakrętki, przy zakupie w sklepie internetowym nie stanowi to problemu, jednak stacjonarnie, nie mamy możliwości być pewni, że nikt przed nami nie zamoczył w nim paluchów.


Zapach:

bezzapachowy, z lekko wyczuwalną błotnistą nutą :D

Wygląd / konsystencja:

Stosunkowo rzadki, jednak nie tak bardzo żeby przelewał się przez palce. Dla mnie taka konsystencja jest idealna. Drobinek pillingujących jest stosunkowo mało i jeśli miałabym je z czymś porównać to kojarzą mi się z makiem :D



Moja opinia:

  • Peeling spokojnie nada się do delikatnej skóry, ja taką mam i nie odnotowałam żadnych podrażnień. 
  • Drobinki są naprawdę w małej ilości. Dla osób lubiących typowe zdzieraki może być ich za mało.
  • Peeling nie powoduje powstawania niespodzianek, mimo, że mam do tego skłonności, czy pomaga z nimi walczyć to nie wiem, bo nie mam aktualnie tego problemu ( mam o tyle dobrze, że jeśli unikam pewnych składników(właściwie to większości ;)) to cerę mam idealną, a jeśli zaszaleję to od razu trądzik kosmetyczny murowany)
  • Ważne jest pamiętanie przy używaniu peelingu o stosowaniu preparatów z wysokim filtrem, ze względu na kwasy owocowe w nim zawarte
  • Skóra po użyciu jest delikatnie wygładzona i sprawia wrażenie nawilżonej. Peeling pozostawia lekką warstewkę, nie jest to taki tłusty film, a raczej efekt jak po użyciu delikatnego kremu.
  • Ogólnie polecam, za tą cenę jest zdecydowanie warty wypróbowania.

Peeling można kupić tu klik

Skusiłyście się też na ten peeling? Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii o nim :)
Tak poza tym to bardzo zazdroszczę Wam tych wszystkich postów pod tytułem denko, mi ciężko coś wykończyć do końca poza żelami pod prysznic i albo się przeterminuje, albo wędruje do kogoś :)

Pozdrawiam N.

18 komentarzy:

  1. myslalam, ze skoro z kwasami owocowymi, to bedzie ciut wyraziściej pachniał...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest to peeling blotny, więc capi błotkiem :) też go mam :)

      Usuń
  2. Ja jeszcze nie wyrobiłam sobie o nim zdania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym go wypróbowała, ale mam jeszcze do wykończenia całą tubkę Garniera :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam Garniera wieki temu, ale pamiętam, że byłam całkiem zadowolona :)

      Usuń
  4. Nie stosuję do twarzy, ale wygląda naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawie się zapowiada :)
    nie miałam go, ale być może kiedyś wezmę pod uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapach z blotnist nuta ;D powalilas mnie na kolana ;D czekalam na recenzje tego peelingu-dziekuje, przydatna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na razie miałam 1 denko i też nie było powalające :) Gratuluję 200 obserwatorów :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, ze nie jestem sama :) Dziękuję :)

      Usuń
  8. O ciekawy peeling, można go kupić jedynie przez internet ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję testowania. Ja się nie załapałam. Sam produkt wydaje się być bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze maseczke nie miałam z tej firmy porównanie z makiem jak najbardziej trafne ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też ten peeling, le jeszcze troszkę go potestuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam, ale chętnie bym taki wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem fajnie wygląda, wypróbowałabym taki.
    Fajna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  14. Również go mam :)
    Jedynie ten zapach mnie dobija ;) ;d
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers