2 kwietnia 2013

Kolagenowe serum do mycia włosów BingoSpa

Hej :)
Dziś przed Wami ostatnia recenzja z trójki produktów od BingoSpa, które miałam przyjemność testować, czyli Kolagenowe serum do mycia włosów.


  
Obietnice producenta:
 "Rekonstruujące i nawilżające serum do mycia włosów BingoSpa
Skuteczne, bo bogate w kolagen, który wspomaga proces odbudowy włókna włosa.
Kolagen jest białkiem o bardzo podobnej budowie do białek tworzących strukturę włosa.
Dzieki temu tworzy cieniutki film ochronn na powierzchni włosów, który zwiększa zatrzymanie wilgoci i jednocześnie chroni włosy przed wnikaniem szkodliwych substancji z otoczenia przywracając włosom jędrność, elastyczność i miękkość w dotyku."źródło


Cena:
9 zł za 150 ml

Skład:




Opakowanie:


Wizualnie bardzo podoba mi się ta buteleczka i jej prosta, oszczędna szata graficzna. Niestety stosunkowo ciężko dozuje się z niej kosmetyk, gdyż otwór jest za duży. Opakowanie jest trochę mniejsze niż tradycyjnie spotykamy w szamponach, bo ma 150ml wiec będzie fajnym rozwiązaniem na dłuższy wyjazd.

 Kolor/konsystencja/zapach

Serum jest bardzo gęste i "ciągnie się". Dlatego faktycznie bardziej przypomina mleczne serum niż typowy szampon. Zapach jest podobny jak u jego jedwabnego kuzyna, jednak trochę delikatniejszy.

Działanie - moja opinia

  • Serum bardzo ładnie się pieni, wystarczy niewielka ilość, aby dokładne umyć włosy. 
  • Nie ma problemu ze zmyciem oleju, czy środków do stylizacji. 
  • Włosy nie są splątane i łatwo się rozczesują. Ja wprawdzie i tak używam po myciu zawsze odżywki, ale znam szampony, które tak plączą, że żadne odżywki nie dają im rady, ten do nich nie należy.  
  • Serum kolagenowe nie powoduje puszenia się, ani nie wysusza włosów. Mi zdecydowanie bardziej przypadło do gustu niż serum jedwabne. 
  • Nie wpływa na przetłuszczanie się włosów.  
  • Nie podrażnia, ani nie wysusza skóry głowy.
  • Ogólnie jest całkiem ciekawym produktem, tym bardziej, że cena nie jest wygórowana.

 Serum można kupić tu


http://2.bp.blogspot.com/-fpdXX4CyMkM/USSq5HT8Q2I/AAAAAAAAEWA/Wx47hxdkrSw/s1600/BANNER_195x250_copy.jpg


Stosowałyście to serum/ szampon, albo inne z  BingoSpa, byłyście zadowolone z działania? Pozdrawiam N

20 komentarzy:

  1. Miałam takie serum tylko różowe, jedynym mankamentem była niestety butelka...

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm serum do włosów, ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ ja bym je chciała ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze... niedługo się w końcu skuszę! xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje różowe strasznie plącze włosy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie stosowałam, ale chyba nie zdecydowałabym się. Mam suche włosy i taki szampon mógłby je jeszcze bardziej wysuszać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachęcam! Nie zajmuje jakoś mega dużo czasu a fajnie po jakimś czasie się do takich notek powraca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy produkt :) nie znam wogóle BINGO SPA :)

    wiesz co, zmieniłam adres bloga : zamiast www.gosia-makeup.blogspot.com jestem xxx www.makeup-artist24.blogspot.com xxx zapraszam na nowego posta - zobaczysz efekt działania na mnie skalpela ewy Ch. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam go jak i reszty kosmetyków z Bingo Spa.

    OdpowiedzUsuń
  10. hmmm... serum do włosów, ciekawe ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z tej firmy miałam 2 maski do włosów i kompletnie się nie sprawdziły. Pozdrawiam koleżankę z Malinowego Klubu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam szampon 7 ziół z tej firmy i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serum do mycia włosów - jak to dziwnie brzmi :P
    Dziękuje za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otóż to serum brzmi zdecydowanie dziwnie jak jest jeszcze do mycia ;P Według mnie to takie szampon i odżywka w jednym ;P ale chcieli się popisać, że coś nowego wymyślili ;)

      Usuń
  14. Jakoś mnie nie przekonuje .. Miałam jedwabne serum do mycia włosów i zrobił mi aby krzywdę..

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam szampon do włosów farbowanych i dobrze sie sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam ten produkt i był spoko tylko szkoda, że tak włosy plącze ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm, ja czytam o nim różne opinie-jednym plącze włosy innym nie...nie wiem co o tym myśleć, bo sama go nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam na podsumowanie akcji Zainspiruj się gwiazdą!
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2013/04/czesc-dziewczyny-czas-na-podsumowanie_6.html

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers