21 lipca 2013

Moje nowości z kolorówki

Hej.
Ostatnio wzbogaciłam moją kosmetyczkę o kilka drobiazgów, kilka już przetestowałam i zdążyłam polubić, lub lekko się zniechęcić.Oto moje najnowsze nabytki:


1. Cienie w magnetycznej kasetce Manhattan. Już po kilku użyciach stwierdzam, że się polubimy :) Ogromnie podoba mi się też kasetka, jest bardzo solidna i ma spore lusterko jak na tego typu produkt.
2. Róż Bourjois w odcieniu 95 Rose de Jaspe. Niestety tu raczej się nie pokochamy, bo o ile na dłoni ma on kolor delikatnego, w miarę neutralnego różu, to w jakiś zaczarowany sposób na mojej twarzy staje się brązowo-pomarańczowy.
3. Tusz Max Factor Wild Mega Volume, tu jeszcze nie  testowałam :)
4, 5 dwie kredki NYC, jedna biało czarna, a druga granatowa, przepiękny kolor jakiego naprawdę dłuuugo szukałam.
6. Korektor Bell, przeciętniak, ale do poprawek na szybko się przyda.

I to tyle, skromniutko, ale ostatnio stwierdziłam, że mam za dużo kolorówki więc staram się ograniczać :)
Jeśli coś Was bardziej zainteresowało i chciałybyście jakąś  recenzje pierwszą to dajcie znać w komentarzach :)

Pozdrawiam N.

44 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Mnie też, bo tylko jego jeszcze nie ruszałam :D

      Usuń
  2. Uwielnbiam ten róż ,szkoda ,że u Ciebie tak słabo się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwne, że róż tak zmienia kolor na twarzy, szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety na twarzy ze wszystkich kolorowych kosmetyków wychodzą pomarańczowe tony, żeby mieć chłodny róż na twarzy muszę użyć lekko fioletowy róż, a do podkładów sypię od serca ultramaryny zawsze.

      Usuń
    2. Moje usta za to podbijają wszystkie kolory mazideł w bardziej różowe tony ;)

      Usuń
  4. Ja też się staram ostatnio ograniczyć z zakupam,ale średnio mi to wychodzi:(

    OdpowiedzUsuń
  5. mam czarno-białą kredkę z nyc i baardzo mnie zawiodła niestety. ciekawa jestem za to, jak sprawuje się reszta! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie raczej też, biel robi "kulki" na rzęsach, a czerń na dłoni jest piękna, a po oku mi nie chce rysować, ale jeszcze nie temperowałam od kupienia, może po tym coś się zmieni.

      Usuń
  6. Tusz! Ostatnio zauważyłam, że strasznie dużo osób dostało ten rusz co w efekcie zaprocentowało masą postów sponsorowanych. Nawet blogerki modowe zaczęły pisać o tuszu do rzęs! Ostatnie osoby które będą obiektywne, bo one akurat oprócz tuszu to jeszcze dostały za to kasę pewnie. A że ten tusz jest ostatnio baaaardzo popularny to liczę, że ktoś napiszę jaki jest NAPRAWDĘ:) Czekam więc na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcia przeczytam recenzję tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja czekam na tusz, różne opinie o nim czytam, ciekawe jak u Ciebie sie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zakupy:) Szczególnie podobają mi się cienie Bourjois:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem tego tuszu do rzęs :)
    Korektor Bell mam i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cienie bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na recenzję tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie też ten Tusz Max Factor, dziwna ta szczoteczka.

    OdpowiedzUsuń
  14. szalenie jestem ciekawa tego tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie kończy mi się tusz i zastanawiam się czy kupić kolejne opakowanie 2000kcal czy ten, w sumie tylko 2€ różnicy więc może zaryzykuję, chociaż wiem że jeżeli chodzi o nowości MF to za każdym razem byłam niestety zawiedziona :/

    OdpowiedzUsuń
  16. ten tusz mnie bardzo ciekawi, a róże z boujois mam;)

    OdpowiedzUsuń
  17. mnie również ciekawi tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. korektor bell jest strasznie chwalony:) ja mam chrapkę na róż bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mnie ciekawi efekt, jaki będzie dawał ten tusz ;) A na korektor właśnie się czaję ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja stawiam na kredki. Ten kolor zdaje się być boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolorki cieni w moim guście, bardzo lubię oczy w szarościach :)
    ciekawa jestem jak wygląda- prezentuje się ta granatowa kredka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie używałam tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham te róże z Bourjois! Ja mam odcień Rose Frission, śliczny, delikatny i bardzo naturalny różowy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bourjois - świetny! Dużo tego u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawi mnie ten tusz, mam ochotę go przetestować. Cienie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam kiedyś ten róż i to chyba 3 lata, ale spadł i się pokruszył :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne kolory cieni;) Ciekawe jak wyglądają na oku;)

    OdpowiedzUsuń
  28. nic nie miałam w tych produktów... ciekawi mnie ten tusz...

    OdpowiedzUsuń
  29. na oko widzę, że kosmetyki całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. moim zdaniem same perełki..i ten róż bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Muszę w końcu odebrać Róż Bourjois z Rossmann i sprawdzić co ona wart.

    OdpowiedzUsuń
  32. lubie bardzo takie blyszczki ,roz tez piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam podobną paletkę, ale innej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  34. Z chęcią poczytałabym o Max Factor Wild Mega Volume. Miałam go kupić, ale postawiłam na sprawdzoną maskarę z innej serii MF :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zmartwiłaś mnie działaniem różu... mam ten sam kolor i muszę go w końcu wypróbować...

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam ten sam korektor z Bell'a i w sumie jestem z niego zadowolona, jak na taką cenę efekt jest naprawdę zadowalający :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers