9 lipca 2013

Rossmann, Isana Hair, Intensiv-Pflege Spülung: Odżywka intensywnie pielegnująca

Hej Kochane.

Dziś recenzja "włosowa". Ostatnio też zmieniłam trochę kolor włosów i chciałam się tym z Wami podzielić, ale niestety/stety zmiana jest tak niewielka, że ciężka do uchwycenia na zdjęciu i pewnie zanim uda mi się zrobić dobre zdjęcie to kolor się całkiem wypłucze :D Niemniej spróbuję może mi się to uda, a tymczasem zapraszam Was do króciutkiej recenzji odżywki Isany.

Obietnice producenta:
"Odżywka intensywnie pielęgnująca. Intensywna pielęgnacja i jeszcze więcej połysku dla zmęczonych, zniszczonych włosów. Odżywki z serii ISANA zawierają doskonale dobrane substancje wysokiej jakości, gwarantujące włosom pielęgnację, jakiej potrzebują. Cenne składniki, takie jak pantenol oraz witamina B3, wnikają głęboko w strukturę włosa wzmacniając go. Formuła pielęgnacyjna wysokiej jakości, z kompleksem intensywnie pielęgnującym, dba o prawidłową gospodarkę wodną i zapobiega rozdwajaniu się końcówek. Dzięki szczególnie intensywnej pielęgnacji włosy nabierają olśniewającego połysku, stają się jedwabiście miękkie i bardzo łatwo się rozczesują"



Skład:
Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate SE, Propylene Glycol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Quaternium-87, Panthenol, Niacinamide, Glutamic Acid, Parfum, Alpha-Isomethyl ionone, Phenoxyethanol, Citric Acid, CI 15985.

Cena:
Około 4 zł

Moja opinia:

Niestety nie zawsze można trafić na tanią perełkę kosmetyczną i tak było też w przypadku mojej znajomości z odżywką Isany, pomimo tego, że wymagania, które jej postawiłam były naprawdę minimalne. Jakoś nie wierzę w działanie produktów nakładanych na kilka minut, więc odżywienia oczekuję od masek i olei, które nakładam na kilka godzin, a od odżywek chce tylko wygładzenia i ułatwienia rozczesania moich długich, skłonnych do plątania włosów. Niestety nawet takiemu zadaniu nie podołała, włosy były jednocześnie suche, szorstkie i obciążone, bez różnicy na czas jaki ją trzymałam. Były po prostu niemiłe w dotyku, szczerze powiedziawszy to wyglądały i zachowywały się gorzej, niż wtedy gdy z ciekawości nie użyłam po umyciu żadnej odżywki. Nie chciała też współpracować z produktami, którymi usiłowałam ją ulepszać, tylko się zgluciła :D. Na szczęście jest bardzo nie wydajna  i pachnie neutralnie, zapach trochę przypomina mi proszek do prania:). Zawiodłam się tym bardziej, że moje włosy pantenol jako półprodukt dodawany do masek bardzo lubią, wiec po cichu liczyłam, że ten zawarty w odżywce też na nie pozytywnie zadziała.To już druga odżywka tej marki z którą się nie polubiłam, więc raczej nie sięgnę już po następne. Z ciekawości sprawdziłam jej oceny na KWC i tam również oceniana jest bardzo skrajnie, albo się ją kocha, albo nienawidzi :D. 
Znacie tę odżywkę, sprawdziła się na Waszych włosach?

Pozdrawiam N.




11 komentarzy:

  1. Powiem ci że ja wolę maski, ale odżywki tez uzywam tak na codzień. A maskę uzywam raz w tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. stoi u mnie w zapasach i jakos nie spieszno mi do niej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jej jeszcze....

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię tych produktów :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej nie miałam, ale miałam różową (i to nie z babassu, tylko jakąś inną, bo zawsze brałam nie tą butelkę co trzeba :D), szału nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tej odżywki :c ale w tym wypadku to chyba dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś nie polubiłam produktów Isana :/

    OdpowiedzUsuń
  8. znam ją, ale w porównaniu do wycofanej juz wersji z olejkiem babassu jest słaba. Co do tanich perełek to niedawno kupiłam w biedronce odżywkę Elisse do włosów suchych i zniszczonych (fioletowe opakowanie) za niecałe 5 zł i okazała się naprawdę dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio daje odpoczac moim wlosom od odzywek, suszarki wiec ograniczam sie tylko do jednego produktu jakim jest szampon. Odzywke z Isana miala moja mama i jest z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam nic do tanich odżywek, ale ta jakoś nie zachęca. Też preferuję raczej olejki, bo one najlepiej odżywiają moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

AA (1) Allepaznokcie (2) Alterra (7) anida (1) Annabelle Minerals (3) Apis (3) Astor (1) Ava (1) Avon (3) Babydream (2) Balea (1) balsam (8) balsam do ciała (6) balsam do ust (3) Bath and Body Works (2) baza (1) Be Organic (1) Bell (6) bez (1) Bielenda (1) Bingo Spa (1) BingoSpa (30) Bio Oil (1) Bioderma (1) Bioliq (1) Biovax (6) Bishojo (1) Blistex (2) błyszczyk (4) Bodetko (1) Brevoxyl (1) bronzer (1) Carmex (2) Catrice (2) cera naczynkowa (1) Chantarelle (3) cialo (1) ciało (91) Cienie (13) coastal scents (1) Cztery pory roku (1) Dabur (2) Dafi (1) Decubal (11) Delia (2) demakijaż (15) Dermedic (3) Dermena (3) dezodorant/antyperspirant (1) Dłonie (2) Dove (2) Efektima (4) Essence (7) Eva natura (1) Eveline (5) Everyday Minerals (1) Evree (1) eyeliner (1) Fa (1) farba do włosów (2) farbowanie (1) farbowanie włosów (1) Farmona (2) filtr (1) Fitomed (10) Flormar (1) FlosLek (2) Fructis (2) Garnier (6) glinka (1) Glinki (2) Gliss Kur (1) Golden Rose (3) Gorvita (1) Green Pharmacy (4) Harminique (1) Harmonique (1) Helfy (1) Hesh (1) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (2) hybrydowy (1) hybrydy (1) hydrolat (1) Inglot (1) Ingrid (2) Isana (5) Iwostin (3) Joanna (8) Johnson's Baby (1) Kailas (1) Kallos (2) Kemon (3) Kobo (3) kolorówka (5) korektor (8) kosmetyki kolorowe (85) Kosmetyki mineralne (13) kredka (4) kredki (1) Kredki i eyelinery (4) krem (22) krem bb (2) krem do rąk (8) krem pod oczy (3) L'biotica (1) L'oreal (1) L`ambre (2) L`Biotica (7) lakier (17) lakier do paznokci (21) lakier do włosów (1) Le Petit Marseillais (1) Lili Lolo (1) Lily Lolo (1) Logona (1) Love Me Green (1) lovely (4) Lucy Minerals (1) Lumiere (1) Makijaż (36) Manufaktura Kosmetyczna (6) Marion (4) mascara (2) maseczka (3) maseczka do twarzy (1) maseczki (5) maska (8) maska do włosów (12) maska/maseczka do włosów (7) maskara (1) masło do ciała (3) MaxFactor (1) Maybelline (2) mazidła (1) mienerały (1) miki (1) minerały (2) Miss Sporty (2) mleczko (1) mleczko do ciała (1) mydło (8) mydło do mycia włosów (1) Nacomi (5) Nicole (1) Nivea (3) Norel Dr Wilsz (5) Novoxidyl (1) NYC (1) oczy (27) oczyszczanie (1) odżywka (9) odżywka do rzęs (1) odżywka do włosów (13) Oeparol (1) olej (17) olej do demakijażu (1) olejek (5) Olejki eteryczne (1) organique (3) Paese (2) Palmolive (1) paznokcie (35) peeling (5) perfumy (1) pianka do mycia twarzy (1) pielegnacja ciała (8) pielegnacja twarzy (1) pielegnacja włosów (3) pielęgnacja ciala (21) pielęgnacja ciała (57) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja twarzy (108) pielęgnacja włosó (1) pielęgnacja włosów (97) płyn micelarny (2) podklad (1) podkład (2) podkład mineralny (1) Pollena-Ewa (1) pomadka (17) porady (7) półprodukty (1) Primoplast (1) Provocater (1) puder (1) Radical (1) Receptury Agafii (1) Regenerum (4) Resibo (1) Rimmel (3) Rossman (5) rozświetlacze (3) róże (4) różności (25) Sally Hansen (1) samoopalacz (2) Schwarzkopf (1) Seboradin (1) serum (9) serum na końcówki (1) serum pod oczy (1) Sesa (2) Silk Naturals (1) Siquens (1) Skin Chemists (1) skóra atopowa (1) Soraya (4) sól (2) stylizacja włosów (1) Sylveco (1) Syoss (2) szampon (33) szminka (6) Tahe (1) The Balm (1) Timotei (2) Tołpa (9) tonik (2) trądzik (1) truskawkowa kawa (1) tusz (1) tusz do rzęs (2) twarz (2) twarz-pielęgnacja (4) Un Matin au Jardin (1) usta (21) Verona (2) Vichy (1) Victoria's Secret (1) Virtual (2) Vita Liberata (2) vyes roche (11) W7 (1) wcierka (1) wcierki (2) wcierki i ampułki (4) Wibo (12) woda toaletowa (1) wypadanie włosów (11) wypryski (1) yves rocher (7) zapach (2) Ziaja (1) Zrób Sobie Krem (10) zrób sobie sama kosmetyk -receptury (17) żel (3) żel pod prysznic (16)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers